...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

روز تولد

سلام دوستان 

روز ۲۳ مهر سال ۶۹ حدود ساعت ۷ صبح بچه های زیادی پا روی این کره به ظاهر خاکی! گذاشتن که یکی از اونا من بودم. 

الان داشتم به پارسال چنین روزی فکر می کردم.اون موقع من پیش دانشگاهی بودم و هنوز از پل کنکور ( به تعبیر خیلی ها سد کنکور) نگذشته بودم. اون روز من دعا کردم و از خدا خواستم که بهترین ها رو بهم بده و در عین حال ظرفیتشو هم بهم بده.  

الان که این ۱ سالو تو ذهنم مرور می کنم می بینم که خدا همیشه و تو هر شرایطی بهترین ها رو بهم داد.پس خدا چقدر زود و راحت دعاهای ما رو مستجاب می کنه! 

 

خدایا! 

تو به من جسم و روح سالم دادی.قدرت فکر کردن و تصمیم گرفتن دادی.اراده ای دادی که برای رسیدن به هدف هام تلاش کنم.منو به جایی رسوندی که خیلی ها الان آرزوشو دارن. خونواده صمیمی و سالم دادی.دوستایی دادی که وجودشون تو زندگیم خیلی ارزشمنده. این توانایی رو دادی که تو مشکلات و سختی های زندگی محکم باشم و ازشون پند بگیرم و از همه مهم تر تو خودتو به من شناسوندی! 

ممکن بود من الان تو یه بیمارستان تو رنج و غصه یه بیماری برای خودم یا عزیزانم باشم.ممکن بود تو مسیر اشتباهی وارد بشم که شرایطی رو که الان دارم نداشته باشم.یا خیلی از مشکلاتی که تو زندگی آدمای اطرافمون می بینیم و ممکن بود برای من هم پیش بیاد ولی خدای من تو منو از اونا حفظ کردی. پس بزرگترین کفر اینه که از موقعیتی که توش هستم راضی نباشم!  

خدایا! می خوام همین جا و همین لحظه و در مقابل هر کسی که داره این نوشته رو می خونه بهت بگم که من همه این چیزا رو می بینم و می دونم. همه محبت هایی که تو بهم می کنی و بی شک لیاقتشونو ندارم درک می کنم و با همه سلول های بدنم وجودتو احساس می کنم و از اینکه حامی مثل تو دارم به خودم می بالم. 

یقین دارم که بی شک من از خوشبخت ترین آدمای روی زمینم.شاید خوشبخت تر از همه اونایی که ۲۳ مهر ۶۹ به دنیا اومدن و شاید خوشبخت تر از همه آدمایی که تا به امروز پا به این دنیا گذاشتن! 

خدایا! تو رو به خاطر همه چیزایی که بهم دادی شکر می کنم. به خاطر نعمت زندگی کردن و از اون مهم تر زندگی رو زیبا دیدن! 

و چقدر خوبه که زندگی رو زیبا ببینیم و این حسو به دیگران هم منتقل کنیم...  

خدای دوست داشتنی من! ازت می خوام که به همه آدما این حس قشنگو بدی که از زندگیشون راضی باشن و زندگی رو زیبا ببینن. ازت می خوام به همه آدما اون چیزی که فکر می کنی بهترینه بدی و در آخر یه گوشه چشمی هم به من کنی که با گوشه چشم تو به عرش می رسم... 

                                                                    همیشه دوستت دارم حتی لحظه گناه 

                                                                            بنده تو فائزه (رستگار)

نظرات 14 + ارسال نظر
محـّ‌ ـ ـ ـ ـ‌ ـــــــــمد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ق.ظ http://why.blogsky.com

سلام پیش هر حرفی تولدتون رو تبریک میگم . امیدوارم ۱۲۰ سال در کنار خانواده و عزیزانتون عمر کنید . وبلاگ قشنگی دارین تبریک میگم بهتون .



موفق باشی .

سلام
ممنون
چشاتون قشنگ می بینه!
در پناه حق

حسن حساس جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.watersky.blogsky.com

فکر میکنی اگه وضعت برعکس بود بازم همینقد ایمان داشتی؟

از خدا می خوام که کمکم کنه که اینقدر ایمانم قوی بشه که با هیچ طوفانی پایه هاش نلرزه و سست نشه!
حتی طوفان کاترینا :دی

یا حق

امین جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام،
مبارکه خانم، پس شما هم مثل من "مهری" هستید.تولد من هم 2 مهر بود، چون مصادف شده با بازگشایی مدارس همیشه به من میگن بچه مثبت!
دلنوشته قشنگی بود.من هم باید همین رو به خدا بگم.
بازم جمعه شد...یعنی میشه بیاد؟
جمعه ها به روزم، حتماً از این پست لذت می برید

سلام
ممنون
تولد شما رو هم پسا پس !!! ( متضاد پیشاپیش :) ) تبریک می گم.
اگه اینطوری باشه خواهر من ته بچه منفیه! چون متولد ۳۱ خرداده :)
آدما با امید زندن! انشااله به زودی میان...
اومدم...

elaheh جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

salam.miduni ghashang tarin hese donya chie?khob maloome ine ke bebini yeki az bandehaye khoda inghad shado sar zendast va dar eyne hal inghad ziba donya ro mibine va khoda ro zibatar!man be ye asl tu zendegim motaghedam;inke shadi ra dar chashman mardom didan ebadat ast.va alan ba khoondane in matn ke hese zibaye yeki az behtarin dustam bud;koli keyfur shodam.hamishe barayat arezuye behtarina ra mikonam.anhaee ke hazrate hagh salah bedanad,va arezuye bishtar bozorg shodan,ta bi nahayat...................hamishe mehraban beman

سلام دوست جون!! :)
shadi ra dar chashman mardom didan ebadat ast
قشنگ بود! به نظرم هم عبادته هم سعادته
دوست دارم
هثل همیشه ممنون از آرزوی قشنگت
یا حق

ع.ر.وطن دوست جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام!
پس متولد ماه مهر که میگن شمایید نه؟!:دی
این نیایش رو بعنوان شیرینی تولد قبول کردم!:دی
مبارکه انشا...ا! مَبروککک!
از خدا برای شما طلب عاقبت بخیری میکنم!

"خوشبخت تر از همه اونایی که ۲۳ مهر ۶۹ به دنیا اومدن"!....

نیایش قشنگی بود!

یا علی

سلام
قناعتتون قابل تحسینه! :دی
:)‌:)‌ ممنون
بهترین دعایی که می شه در حق کسی کرد عاقبت به خیریه...
خیلی ممنون
یا حق

امین جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

دلم به حال کسایی که ۳۰ اسفند به دنیا می‌یان می‌سوزه!
بندگان خدا هر چهارسال یک بار باید جشن تولد بگیرند!!!

س -ف شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام عزیزم
داره همین جوری به تعداد دوستای مهر ماهی ام افزوده می شه...
مبارکه عزیزم.
بهترین ها رو برات ارزو می کنم
یا علی

سلام س-ف عزیز
ممنون!
یا حق

ع.ر.وطن دوست شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام!
:)))))))
پسر دایی من 30 1سفند بدنیا اومده!:دی
ملت یادشون رفت که تولدشه!
تبریکا میشه 8 سال یه بار!:دی

سلام
خوش شانسی پسر داییتون قابل تحسینه! :)

س.ح دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام..عزیزم
به به با با این جا همه مهری هستن..
مبارکا باشه..
شرمنده که دیر اومدم..
بهترین های دنیا و اخرت رو از خدا میحوام برات

به ما سر بزنین

ممنون

سلام
ممنون
خواهش می کنم!
ممنون از آرزوی قشنگت عزیزم
در پناه حق

س.ح سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام..سلام
اومدم روزتون رو تبریک بگم خانوم گل

سلاااام
ممنون
به شما هم تبریک می گم

امین سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
اومدم ولادت حضرت معصومه (ع) و روز ملی دختران رو خدمت تون تبریک بگم.
لحظات زیبایی رو براتون آرزو میکنم.
برقرار باشید و سبز

سلام
منم به شما تبریک می گم
منم آرزوی بهترین ها رو براتون می کنم
یا حق

یاس چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام به دوست.........((بزار برای خودم باشه که برام چی هستی))
نیایش های زیادی رو از آدمهای مختلف خوندم و شنیدم ولی این یکی جدا ((صادقانه و عاشقانه)) بود شاید به خاطر شناختی که ازت دارم شاید به خاطر موقعیت امسال خودم و قطعا به خاطر خالصانه بودنش!.....
((پس بزرگترین کفر اینه که از موقعیتی که توش هستم راضی نباشم! )) ((خوشبخت تر از همه اونایی که ۲۳ مهر ۶۹ به دنیا اومدن و شاید خوشبخت تر از همه آدمایی که تا به امروز پا به این دنیا گذاشتن! )).........خوشبختی یعنی عشق و امید و باور
خوش باشی نازنینم



سلام عزیییییزم
ممنون از تعریف و تمجیدت!!!:))
به زهرا سلام برسون
دوست دارم هوارتا

یاس چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

((آقای طاهباز که می گفت: بچه ها مواظب باشید چی آرزو می کنید جون ممکنه برآورده بشه!))
من این جمله شو خیلی خوب یادمه: امسال به کنکور فکر کنید به اینکه چه طوری موفق بشید بعد از کنکور به این فکر کنید که چطوری شاد زندگی کنید مهم ترین اصل زندگی بزرگ ترین موفقیت زندگی شاد زیستن است.مردم از زندگی شون راضی نیستن چون یاد نگرفتن چه کار کنند که شاد باشند................................
راستی من دوباره کلاس بختیاری میرم :)

مهمترین اصل زندگی بزرگترین موفقیت زندگی شاد زیستن است...
خیلی قبولش دارم!

اااا خوش به حالت:) یادش بخیر.خیلی بهش سلام برسون از قول من قبولی ارشدشو تبریک بگو

شاد باشی دوست سخت کوش من

امین چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
نمی‌خواهید یه دستی به سر و روی اینجا بکشید؟ خیلی خاک گرفته!

سلام
چشم چشم...
یکم مشغول بودم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد