...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...وقتی که

وقتی که شاهد رو سفید شدن شهر هستی...

وقتی که حس می کنی امشب، جز خدا، آسمون هم حال تو رو می دونه...

وقتی حس می کنی که امشب، آسمون فقط داره به خاطر تو دونه های سفیدش رو راهی زمین می کنه...

وقتی مردم رو می بینی که تو این شب برفی با سرعت دارن خودشون رو به مقصد می رسونن ولی تو دوست نداری که این راه تموم بشه...

وقتی دوست داری زیر همین بارش برف راه بری...

وقتی تنهایی...

وقتی جعبه خالی توی دستت با دونه های آب شده برف خیس شده...

جعبه ای که جا مونده از...

وقتی...

وقتی برای اولین بار از ته دل احساس دل تنگی می کنی...!

برای اولین بار؟!!...

پ.ن.1: ...!

پ.ن.2: ببخشید اگه حرفام براتون نامفهومه... گاهی آدم دوست داره که بعضی حرف هاش رو همه بشنون حتی اگه فقط بشنون!

نظرات 12 + ارسال نظر
اعظم مامان سپهر یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

وای نبینم دلتنگیتو عزیزم
اره خیلی برفه قشنگیه دوست ندارم تموم بشه

عزیزیییی!‌

امروز هم یه روز قشنگ برفی دیگه بود!‌

بوووس!

M.M شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

salam
mondeh hala be vaghtiha beresi azizjan
doa mikonam
be khili az in vaghtiha naresi
khodaei be khilihashan
narsi
omidvaram
bossssssssssssssssssss

سلام و درود

زندگیه و این وقتی ها...!‌
من برای شما دعا می گنم که بهترین نوع این وقتی ها نصیبتون بشه!‌

ممنون از دعاتون! همیشه محتاج دعای دوستان هستم!‌

ممنونم!‌بووووس

یا حق!‌

ع.ر.وطندوست دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلااام!


"وقتی حس می کنی که امشب، آسمون فقط داره به خاطر تو دونه های سفیدش رو راهی زمین می کنه..."

(...)!

حال شما چطوره؟! خوبید انشاالله؟! :)

مشغول امتحانات هستید! انشاالله که به بهترین نحو از پسشون بر بیاید!!:)

دعا گو هستم! :)

التماس دعا!

یا علی

سلام

به لطف خدا!‌خوب و عالی!‌

امتحانات؟!‌ته دیگش هم خوردیم!‌ دیگش هم شستیم! :دی

ممنون!‌ محتاج دعاتون هستم!‌

یا حق

فرزانه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

سیلام آبجی خانوم.....
خدا بد نده ....چیزی شده؟؟؟؟
بابا تو که ما رو نصف عمر کردی ........حالا اگه چیزی شده جون من بگو هاااااااااااا
بین خودمون میمونه....!!
هر جور راحتی........البته فکر کنم همه ی اینا رو گفتی که بگی اونجا داره برف میاد.....دست رو دلم نذار ما که رنگ برفم ندیدیم.....!
در هر صورت امیدوارم زودتر بیای گرگان.....
بای

سلاام!‌ لهجه گرفتی!‌
خدا که بد نمی ده!‌

نه بابا! ملال دوریتون فشار آورده بود!‌

رنگ برف رو ندیدی؟!! آهان! راست می گی اون موقعه که این کامنت رو گذاشتی ندیده بودی!

دوست دارم!‌

یا حق!

مهرگان چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
و سلامت باشی... انشالله

سلام بر مهرگان عزیز

پاینده باشی انشاالله!‌

یا حق!‌

یاس جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

به به فائزه خانم می بینم بعد ساله تشریف فرما شدی
ای بابا....ما هم میشنویم هم میفهمیم :)

خوش باشی ...خانم (جای خالی رو خودت پر کن بلدی که D: )

سلااام و دو صد درود!‌

ای بابا! چه کنم! حسابی کم سعادت شدم!‌

بله!‌ شما کارت درسته!

بعضی جای خالی های رو مزه نی ده خودت پر کنی حتی اگه بلد باشی!

دوست دارم!‌

یا حق

س.ح یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir/

سلا
من که اینجا فقط قلب قلب میبینم
کم پیدا شدی حسابی
مواظب خودت باش
یا علی





سلااام!‌

خوب چیزی می بینی!

حسااابی! کم سعادت شدم!‌

ممنونم!‌تو هم مواظب خودت باش عزیزم!‌

یا حق

الهه دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

salam azize door az vatano gharig be vatan!!
khubi nazanin?
midunam umadi gorgan,residan bekheyr.khaste nabashi az emtehanat.

manam khubam,mamnun!!

nemidunam chera ama postet mano yade in jomle az
Dr.shariati tu ketabe hobutesh andakht ke mige:

سرمایه هر دلی حرف هاییست که برای نگفتن دارد...

nemidunam chera yadesh oftadam,shayad chon juri harf zade budi ke kasi nafahme ama betune beshnave!!
gar che ma zerangtar az in harfaeemo mifahmim!!!

juyaye ahvalet dooradoor hastam.
be omide didar

salamato sarafraz bashi
Ya Hagh

سلاااام بر الهه عزیز

وای اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده!‌ یاد ابامی بخیر!‌

من خوبم و ملامی نیست جز دوری دوستان باوفا!‌

اومدمو رفتم... باز هم قسمت نشد ببینمت!‌

همینه!! عالی بود!‌

بـــــــــله!‌ تو هم کارت درسته!‌

در پناه خدا باشی عزیزم!‌

ناصر گرزین شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://gorzin.ir

سلام موفق باشید

سلام!‌

خیلی خوش اومدید!‌

موید باشید در پناه خداا!‌

راضیه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام عزیز دلم!
همیشه وقتی برف می باره , عادت دارم که پشت پنجره بشینم و بعضی ازاین دانه های ستاره ای رو تعقیب کنم.... از زمانی که از آغوش سفید آسمون رها میشن تا جایی که به آغوش سرد زمین سپرده میشن....اینقدر خیره میشم تا چشام قرمز بشه....!!

تو اینجور مواقع میتونم حس عمیق دلتنگی آسمون رو درک کنم... و همین طور دلتنگی اون دونه برف که آب میشه و از بین می ره!!!

ما ها که تو مناطق سردسیر و پر برف زندگی کردیم بهتر می دونیم!!
برف , جدای از زیبایی هاش , حکایت دلتنگیه عمیق آسمونه!

و وقتی برای اولین بار از ته دل احساس دلتنگی می کنی , میتونی تو اینجور مواقع , هم درد خوبی برای آسمون باشی!!
حس قشنگیه عزیزم!!

من حرفاتو شنیدم ... فقط نشنیدم...فکر کنم فهمیدم!!!!

دوست دارم خیلی...
بوووووووووووس!

در پناه خدا....

سلام عزیزم!

حرفات به دلم نشست... مثل همیشه! ممنونم عزیز دل!‌

و وقتی برای اولین بار از ته دل احساس دلتنگی می کنی , میتونی تو اینجور مواقع , هم درد خوبی برای آسمون باشی!!

تو نفهمی پس کی بفهمه؟!‌

من بیشتر...
بووووس بووووس!

یا حق

mohd3 دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

ساندیس ۲۲ بهمنت خونمون جا مونده بیا ببرش
وطن فروووش

جا نمونده!
خودم گذاشتم تبرکی بخوری شاید خدا خواست سر عقل بیای!‌؛)

امین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام خانم رستگار

ای بابا! یک ماهه که شما هم مثل بقیه به روز نکردید، آخه این چه وضعیه؟! بعد از مدت‌ها که دارم به وبلاگ دوستان سر میزنم دارم دپرس میشم! :):):)

بالاخره ما هم به روزیم!
التماس دعا

سلام بر آقای نجیبی

خیلی خوش اومدید!‌
خسته درس و کنکور نباشید انشاالله!‌

ما به شدت دنبال زمان هستیم و زمان هم درگذر...!‌
راست می گید!‌گاهی که به وبلاگ دوستان سر می زنم یه جورایی همه خاموشن! حکمتش چیه؟! الله اعلم!

انشاالله وقت و سعادت یار باشه خدمت می رسم!‌

محتاجیم به دعا!
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد