...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

ماه رمضان شد...

ماه رمضان شد می و میخانه برافتاد 

عشق و طرب و باده به وقت سحر افتاد 

 

افطار به می٬ کرد برم پیر خرابات 

گفتم که تو را روزه به برگ و ثمر افتاد 

 

با باده وضو گیر که در مذهب رندان 

در حضرت حق این عملت بارور افتاد 

 

( امام خمینی رحمه الله علیه) 

 

 

 

پ.ن: چهل روز گذشت و من هنوز ربان مشکی کنار قاب عکست رو باور نکردم...  

 

روز اول ماه مبارک رمضان مصادف شد با چهلمین روز درگذشت پدربزرگم٬ از همه شما دوستان صالح می خوام که تو این روزای پرفضیلت و این لحظات روحانی دعا برای همه درگذشتگان٬ همچنین این عزیز تازه درگذشته ما رو فراموش نکنید و برای شادی روحشون فاتحه ای نثار کنید!  

ممنونم! 

 

یا حق

نظرات 15 + ارسال نظر
Negin شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.Neginmarket.ir

فروش انواع ساعت ال ای دی در طرح های مختلف و قیمت ارزان کیفیت عالی
جهت خرید پستی به سایت زیر مراجعه کنید
www.neginmarket.ir
جهت مشاهده انواع مدل ها و خرید نقدی نیز میتوانید از سایت زیر استفاده کنید
http://Neginmarket.mihanblog.com

علی عباسی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://aliabbasi68.blogfa.com

با سلام
روزه و نماز ها مورد قبول پروردگار واقع شود ان شاالله....
بابت عکس ها ممنون
مایل به همکاری با مجمع هستید؟
لطفا نظر خود را در میان بگذارید

سلام از ماست

ممنون! برای شما هم قبول باشه!
خواهش می کنم!
بله بله! با کمال میل!
میام خدمتتون

التماس دعا
یا حق

یاس شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

روانش شاد

بیش باد...

امین شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
روح همه گذشتگان مون شاد...اااااااا... در این ماه عزیز سعی کنید تا می‌تونید براشون "هدیه‌" بفرستید... ختم قرآن، صدقه و ... بهترین هدیه‌ای است که میشه بهشون داد

التماس دعا
یاعلی

سلام

شاد باد...
درسته! فرصت از این لحظه ها بهتر و جود نداره و اون عزیزان هم که چشم به راه هستن!

محتاجیم به دعا
یا حق

مهدی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام
انشاالله سر سفره کرم اقام امام حسین(ع) مهمون باشن.روحشون شاد
التماس دعا

سلام

انشالله... همه در گذشتگان!

ممنونم!
یا حق

ع.ر.وطندوست شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

چقدر سریع چهل روز گذشت!!

انشا الله که روحسون با بزرگان همراه باشه!!

ما براشون دعا میکنیم و بقول امین ، هدیه میفرستیم!

رمضان رو به شما تبریک میگم!! ماه پر برکتیه! دست هالی برگشتن از در خونه خدا در این مته جای تعجب داره!!

ممنونم برا یشعر زیبا!!
یا علی

سلام

خیلی! گذر عمره دیگه...

ممنون!‌انشاالله همه درگذشتگان!

بزرگوارید!لطف می کنید!

ممنونم! من هم خدمت شما تبریک می گم!
درسته! انشاالله هیچ کسی دست خالی نباشه!

کار امام خمینی بوده٬‌از ایشون تشکر کنید!

یا حق

azad یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://charand-parand.blogfa.com

سلام بر رستگار عزیز.................
واقعا لحظه ها می گذرد و ما گاهی اوقات در همان اوایل لحظه ها می مانیم و حرکت نمی کنیم .......و این چقدر بد است
رستگار عزیز خدای بزرگ روح تازه گذشتتان را قرین رحمت بفرماینند وبه شما هم صبری عظیم ....................
ماه رمضان امد بوی انسانیت دوباره در دیار ما پیچیده و این عالی است خیلی عالی
در اخر ماه مبارک رمضان را به شما تبریک می گویم وامیدوارم که همه مان انچه را که به درگاهش وعده دادیم را عمل کنیم

کاروانیان کربلا دررهند ورستگاری نزدیک........

سلام بر آزاد عزیز

اندر خم یک کوچه مانده ایم...

ممنونم عزیزم! انشاالله خدا درگذشتگان شما رو هم رحمت کنه!

عالی تر از عالی!!

ممنونم! من هم به شما تبریک می گم و التماس دعا دارم!

در پناه حق باشی دوست خوبم

هدی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام فائزه جان
امیدوارم ماه رمضان ماه پر برکت و عزتی برات باشه ..

انشاءالله روحشون قرین رحمت الهی باشه ...
....
ما رو هم در دعاهاتون یاد کنید ...
...
یا علی.

سلام بر هدی عزیز

ممنونم هدی جون! همچنین برای شما!

انشاالله! ممنون

به یاد دوستان هستیم!

یا حق

سیدحسام یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلااام...
انشاالله حالتون خوب باشه.

چقدر سرعت گذر عمر زیاده!!!
همه رخت بر بستگانمون ازین دیار فانی غریق رحمت الهی باشند. انشاالله...

شعر فوق العاده ای!
ممنونم...

حلول ماه ضیافت الهی رو تبریک عرض می کنم.
انشاالله جمیع دوستان رو از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

امرتون انجام شد.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

سلام

ممنونم! با دعای دوستان خوبیم!

به سرعت بنززز!
انشاالله...

خدمت آقای و طن دوست هم عرض کردم! ما کاره ای نیستیم٬ از امام خمینی تشکر کنید!

ممنونم!
به همچنین!
دعا گو هستیم!

امر؟! دستتون درد نکنه ولی... شرمنده یادم نمیاد چه زحمتی براتون داشتم!

یا حق

زهرا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام تسلیت می گم عزیزم...

بچه ها اگه کسی غمی داره بره این سایت و بخشی از فجایع کنکور امسال رو از زبون یک کنکوری بخونه
www.parvinkhakholtab.persianblog.ir
قول می دم غصه هاتونو فراموش کنید

سلام عزیز دل

ممنونم گلم!

ای بابا!!...

در پناه حق باشی عزیزم

فروغ دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ


سلام فائزه جان
خوبی عزیزم؟
متاسفم بابت درگذشت پدر بزرگت امیدوارم روحشون با بزرگان همراه باشه
معذرت که دیر سر زدم
رمضان مبارک

سلاااام فروغ جون
ممنون! تو خوبی؟!

چه عجب رفیق شفیق!‌کجایی تو؟!

ممنونم از هم دردیت عزیزم!

خواهش می کنم! هر وقت بیای خوشجال می شم!

بر تو هم مبارک!

یا حق

راضیه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام عزیزم
گرچه فعلا وب نویسی تعطیله ....ولی همون طور که مطلعی من همیشه از نظر گذاشتن خیلی بیشتر از مطلب گذاشتن لذت میبرم!!!!

دیگر از دلتنگیها نگویم که خیلی تکراری شده و زمینیان و سماواتیان و ما بینهما, به این مسئله شهادت دهند که من و تو تا چه اندازه دلتنگ همیم!!!

وای که دارم برای دیدنت لجظه شماری میکنم فائزه...

فعلا که به وبلاگم سر نمیزنم آرامش دارم!به همون دلیل که میدونی!
....و سخت درگیر زبان خوندنم!
وااااااااای نمیدونی چقدر افتادم تو هچل!!!
آخه تافل گرفتنم چی بود!
آبم کم بود
نونم کم بود!
چی؟؟؟؟؟


دوست ندارم این کامنتو تموم کنم!
دلم میگیره اگه بگم خدافظ!
پس میگم سلااااااااام!
بچه میگن کلاسا 20 ام شروع میشه!
این شایعه راسته؟؟؟؟؟ (پارادوکس رو حال کردی؟!)

پ ن= خدا پدربزرگت رو انشاالله قرین رحمت کنه!
پ ن2= دوست دارم

سلاااام گل باغ

بلـــــــــــــــــه! می دونم!

دقیقا! خوب گفتی! دیگه حرفی نیست...

وای که من چی بگم!‌

انشاالله هرچی زودتر ناراحتیها برطرف بشه!

اتفاقا خیلی کار خوبی کردی!‌
ایشالا که قبول میشی!

من هم دوست ندارم این کامنت تموم بشه!

سلاااام به روی ماهت!

چی؟!! داست می گی؟! یعنی ۱۰ روز زودتر می بینمت؟!!
عالیه! ولی من چیزی نشنیدم! باید یه سر به سایت دانشگان بزنم!

بابا تو کارت درسته!

پ.ن: ممنونم عزیززززم
پ.ن۲: من بیشتر دوست دارم!
یا حق

مهرگان پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
طاعات و عبادات مقبول درگاه حق باشه

شاید ماه رمضان اینده ما هم نباشیم ... باید قدر دان لحظه ها بود


روحشان شاد و قرین رحمت الهی

التماس دعا

سلام مهرگان خانم عزیز

ممنونم! به همچنین!

درسته! و چقدر مرگ رو از خودمون دور می بینیم و چقدر نزدیکه!!

انشاالله! ممنونم!

محتاجیم به دعا

یا حق

فریده وپارسا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

سلام عزیزم نماز وروزه ها قبول التماس دعا به راستی که هرچی بیشتر می گذره جای خالی اقاجون بیشتر احساس می شه

سلاااام بر فریده و پارسای عزیززززززم

ممنونم! برای تو هم قبول باشه!

...
دلم براش خیلی تنگه فریده!

پارسا رو از طرف من ببوس
دوستون دارم!

یا حق

سیدامیرحسام دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلاام...
قبول باشه...

ریا خوب نیست اما تو مجالس عزاداری سفارش کردن که ریا کنید و خودتون رو به صاحب عزا نشون بدید تا بدونن که شما آمدید!
البته زحمتی که نبود!
گویا که پستتون رو فراموش کردید!
گفته بودید که فاتحه ای نثار کنید ماهم اطاعت امر کردیم.
منظورم از امر فاتحه بود.

دعا بفرمایید.
یا علی

صبح نزدیک است و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد