...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

در سحری که عطر یاس به مشام می رسد... سلام بر تو...

سلام بر تو ای امام زمانم!

سلام بر تو ای آقای این عصر و تمام عصرهای پیش و پس...

سلام بر تو ای مولای دیروز و امروز... و فرداهای روشن تر و زیبا تر...

سلام بر تو ای ولی و صاحب ما... ای دست خدا در زمین...

سلام ما بر تو باد!

سلام و درود ما بر روان پاک و قلب مهربان و دل دریاییت باد!

آقای ما!

با مایی و در کنار ما و چه ناتوانیم که نمی بینیمت و اشک می ریزیم که چرا نیستی... و چرا تنهایمان می گذاری در این آشفته بازار خون و جنون... دریغ از اینکه این آه و فغان بر خود رواست که چرا تو را یاری نمی کنیم  و حقیقتا ماییم  که تنهایت می گذاریم!

بر زبان لاف با تو بودن می زنیم و در عمل هیهااات... خون به دل مولایمان می کنیم!

شرمسارم!

هزاران بار از رویت شرمسارم! همان دم که قامت راست کرده به احترامت دست بر سینه گذاشته و سلامت می گویم شرمسارم... به خدا شرمسارم... تو خود از دلم آگاهی!

می دانم که لایق آن نیستم که نظر مبارکت را بر من افکنی و پاسخم گویی! اخر چه پاسخی به کسی که گوش هایش بسته است و دهانش باز و ادعای بندگی و اطاعت دارد!!

اما تو... تو ای سرور من... ای مولای من... آنقدر بزرگی و آنقدر رئوفی که باز مرا پاسخ می گویی. باز با روی گشاده جوابم می دهی، دستم را می گیری و یاریم می کنی و امید داری که لایق شوم، که از یارانت باشم... و باز مرا دلگرم می کنی که راه هنوز باز است، بسم الله...

و دوباره " ندبه " واسطه ام می شود... و به من می آموزی که چگونه با تو سخن بگویم...

با " ندبه " می گویم آنچه زبانم از بیانش عاجز است...

" تا چه زما ن سرگردان تو باشم ای مولایم؟! و تا کی و چگونه خطابی درباره تو توصیف کنم؟! و چگونه راز دل گویم؟!

سخت است بر من که پاسخ داده شوم در غیر تو. سخت و مشکل است بر من که بگویم از هجران تو و خلق تو را واگذارند. آیا ناله کننده و بی تابی هست که مساعدت کنم با زاری او هنگامی که تنهاست؟!... ای فرزند احمد! آیا به سوی تو راه ملاقاتی هست که به دست آید؟ آیا روز جدایی ما به فردای وصال می رسد؟!... کی شود از آب زلال گوارایت سود بریم؟!... کی شود که صبح و شام رفیاب گردیم؟!... (کی شود؟... کی؟...)

خدایا! من تجدیدی می کنم در این روز و در هر روز عهد و پیمان و بیعتی را که از آن حضرت بر گرن من است! ( صد بار اگر توبه شکستی باز آی )

خدایا! چنانچه شرافتمندم کردی با این افتخار... قرار بده مرا از شهادت یافتگان در پیش روپش از روی میل و دلخواه، بدون اکراه ( الهی آآآآمین )

خدایا! این بیعت او در گردن من است تا روز قیامت! ( ببین که ادای این جملات و این تجدید پیمان هزاران بار شکسته شده، چگونه لرزه بر ستون های قامتم می اندازد ) "  

پ.ن.1: خدایش خیر دهاد بنده ای از بندگان مخلص خداوند و مقربین درگاهش را که ما را در سفر عرفانی خود همراه کرد و به مدد آبرویش در پیشگاه باری تعالی، حظی نصیبمان شد که خود را سزاوارش نمی دانستیم و در سحری از روزهای زیبای ماه رمضان حالتی بس دلپذیر بر ما وارد گشت و بسیار سبکبال گشتیم!

پ.ن.2: از همه دوستانی که به سوالم تو پست قبل جواب دادن و با نظرات هوشمندانشون راهنماییم کردن صمیمانه تشکر می کنم!

با کمک خدا و یاری شما به جواب رسیدم! انشاالله اگه عمری بود تو فرصتی مناسب به شرح یافته ها می پردازم!

نظرات 18 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

احساس خوبی که همیشه با خوندن نوشته هات دارم امروز دوباره حس می شه
بالاخص در این مورد که خیلی قوی بیان می کنی
ممنون
امیدوارم به آرزوهات برسی
موفق و موید باشی

در پناه حق

سلام عزیزم

این احساس خوب به خاطر دل پاک خودته!
ممنون از حسن نظرت!

ممنونم گل دختر!
من هم دعا می کنم که به آرزو هات اگه به صلاحته برسی اگه نه ازشون دل بکنی!

زنده باشی!
یا حق

امین یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
طبق رسم کامنت‌ها در ماه رمضان، آرزوی قبولی طاعات داریم براتون!

میگم شما که اینقدر قشنگ می‌نویسید چرا کم این کارو می‌کنید؟! جدی میگم،من یکی که از این پست‌تون لذت بردم...ما منتظر بعدی‌ها هستیم!

برقرار باشید
التماس دعا

سلام
ژطبق رسم جواب کامنت ها در ماه رمضان از شما بسیار ممنونیم و ما هم براتون آرزوی قبولی جمیع طاعات و عبادات داریم و خواستار دعا در حق این حقیر هستیم!

ای بابا! خجالت می دید ما رو؟!
اگه زیبایی هم می بینید به برکت نام آقاست! وگرنه ما چیزی از خودمون ندارم! این رو از صمیم قلب و بدون هیچ تعارفی می گماا!
واقعا وقتی تک تک این کلمات از ذهنم روی کاغذ میاد با همه وجودم احساس می کنم که سررشته دست کس دیگریست!

پاینده باشید!
حتما! محتاجیم به دعا

یا حق

امین یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/


سلام مجدد

سال قبل نکته‌ای از این دعای جوشن کبیرکشف کردم که برای خودم خیلی جالب بود... "چهاردهمین" فراز اصلی(فرازهایی که با اللهم انی اسالک باسمک... شروع میشند) این دعا اینه:

53 اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ یَا رَبَّنَا یَا إِلَهَنَا یَا سَیِّدَنَا یَا مَوْلانَا یَا نَاصِرَنَا یَا حَافِظَنَا یَا دَلِیلَنَا یَا مُعِینَنَا یَا حَبِیبَنَا یَا طَبِیبَنَا

بعضی از این اسم‌ها خیلی آشنا هستند؛ درسته؟

توی دعای فرج امام زمان(عج) که چهاردهمین معصوم هستند،نیست؟!!!
امشب و هر یک از دو شب قدر باقی مونده، هر وقت به این فراز (فراز 53) رسیدید بعد از دعا برای فرج ولی نعمت‌مون برای شفای همه مریض‌ها از جمله مادر من دعا کنید... یادتون بره اون دنیا سر پل صراط منتظرتون وایستادم!
یامهدی

سلام

ای بابا!‌
امین آقا ما ز شما چشم یاری داشتیم! گفتیم به برکت آشنایی با شما سید بزرگوتر رحمی به ما بشه! حالا شما هم...

به قول آقای وطن دوست: چه پل صراطی بشه پل صراط ما!! :دی

در هر صورت ما دعا گوی شما هستیم!

یا مهدی

راضیه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

اول از همه: HELLO
دوم از همه: پ.ن2= ممنون قابل نداشت وظیفه بود!!!!

سوم از همه: خییییییییییییییییییییلی قشنگ نوشته بودی! اصلا از دلت برآمده بود و لاجرم بر دلم نشست!!!
البته برای من پیش از اینها ثابت شده بود که استعداد داری در نوشتن!

خیلی لذت بردم عزیزم

به امید دیدار

به به! hello به روی ماهت!

خواهش می کنم! لطف شما بود!

خیییییییییییییییییلی خوشحالم که خوشت اومد! باور کن!
بابا ما که پیش شما لنگ می ندازیم!

خیلی خدا رو شکر می کنم عزیزم!

امیدوارم! هرچه زودتر انشاالله

یا حق

مهدی.م یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام خوبی
طاعات قبول باشه
همین الان گفته باشم از همین تریبون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هر کی دعامون نکرد سال دیگه کربلا (البته از نوع ایرانیش )نمیگذازیم بیاد به هر حال حق آب و گل که داریم!!!!!!!!!!!!!!
بیاد هم باشیم

سلام
ممنونم! خدا رو شکر

ای وای! از این تهدید ها نفرمایید!
چه خبره همه از در تهدید وارد شدن؟!!
امین آقا که می خواد سر پل صراط جلوی ما رو بگیره این هم از شما!
بابا می گن جنوبی ها مهمون نوازن! بر منکرش!

راستش این کامنتتون رو قبل از شب ۱۹ ام خونده بودم! نظرتون دو تا خیر داشت هم برای خودتون دعا کردم و هم یادم افتاد که از خدا بخوام که انشاالله این سفر نصیب همه آرزومندان بشه٬ من هم امسال دوباره قسمت بشه!

در هر حال دعا گو هستم و همچنین محتاج دعا

یا حق

مهرگان یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
تقویم رمضان به لیالی قدر رسید
یادتان بود و باران گرفت
دعایی به حال این بیابان کنید

سلام

تو این شب ها همه از باران لطف الهی بهره مندن! خوشا به حال بیابان که تشنه تراز همه با همه وجود این باران رو درک می کنه و از قطره قطره اش سود می بره و سیراب میشه!

التماس دعا

یا حق

ع.ر.وطندوست یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

نماز و روزتون قبول باشه انشاالله!!

از این سبک نوشته هاتون خیلی خوشم میاد!! خیلی! :)

من عاشق دعای ندبه هستم!خیلی قشنگ و عرفانیه! بنظرم با هر مناسبتی سازگارری داره!!

فراز و فرود خیلی مناسبی داره که با دل ادم بازی میکنه!

"ا مایی و در کنار ما و چه ناتوانیم که نمی بینیمت و اشک می ریزیم که چرا نیستی... و چرا تنهایمان می گذاری در این آشفته بازار خون و جنون... دریغ از اینکه این آه و فغان بر خود رواست که چرا تو را یاری نمی کنیم و حقیقتا ماییم که تنهایت می گذاریم!"

تا بحال شده امام زمان رو کنار خودمون فرض کنیم که قدم به قدم همرامون میاد؟!
اگر چنین اتفاقی بیفته،فکر میکنید در طول شبانه روز چقدر اقا رو پشت در رها میکنیم و خدومن میریم داخل!
اقا توی مجلس غیبت نمیاد! توی مجلس سراسر تهمت نمیاد!مجالس کثیف نمیاد!
ولی ما خیلی راحت میریم داخل!! میگیم شما دم در باش تا مهمونی تموم شه! من الان بر میگردم!!

این کار هر روز ادمهایی مثل منه!!

نوشتتون خیلی ارامش داشت! معلوم حال و هوای قشنگی داشتید!! ما رو دعا کردید!!؟ :)

خیلی دعاتون میکنم!دعامون کنید! :)

شب قدر بیاد همدیگه هستیم انشاالله! :)

یا علی

سلام

ممنونم! انشاالله برای شما هم قبول باشه!

خیلی مایه افتخاره!
شما که خودتون استادید باید بیشتر از همه متوجه ناشی گری ما تو نوشتن بشید!

موافقم! اصلا اسم امام زمان هرجا بیاد آدم رو عاشق و شیفته خودش می کنه!‌

از لحاظ ادبیات فوق العاده قویه و واقعا دل آدم رو می لرزونه!‌
خیلی وقت ها فکر می کنم که اگه این ادعیه نبودن ما از کجا می خواستیم حرف زدن با محبوب رو یاد بگیریم!

واقعا که همینه! و چقدر آدم شرمنده میشه وقتی به این موضوع فکر می کنه!
کاش این اندیشه در تمام طول روز همراهمون باشه و هر لحظه تلنگری باشه برامون!

ما که رو سیاهیم! این آرامش و قشنگی از برکت همراهی کردن با یه آدم آبرومند بود!
بله! بدون شک یاد دوستان بودیم!

لطف می کنید! حتما!

انشاالله!

یا حق

یاس دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

عصر یک جمعهء دلگیر، دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟چرا آب به گلدان نرسیده است؟چرا لحظهء باران نرسیده است؟ وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است، به ایمان نرسیده است و غم عشق به پایان نرسیده است. بگو حافظ دلخسته زشیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد، زمین مرد، زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط برد،فقط برد، زمین مرد، زمین مرد ،خداوند گواه است،دلم چشم به راه است، و در حسرت یک پلک نگاه است، ولی حیف نصیبم فقط آه است و همین آه خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی...
عصر این جمعه دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس، تو کجایی گل نرگس؟

سلااام بر گل یاس

اگه بدونی من این شعر رو چند بار خوندم تا حالاااا...
باورت نمی شه چه تاثیری روم می ذاره!

ممنونم که باز برام یادآوری کردی!!
شاعرش برقعه ایه نه؟!‌ فکر کنم محمد رضا برقعه ای بود!
یه زمانی زیاد به وبلاگش سر می زدم!
باید بگردم لینگش رو پیدا کنم!
اگه داشتی برام می فرستی؟

خیلی دوست دارم!
التماس دعا

یا حق

فریده وپارسا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

کم پیدا شدی عزیزم دیگه به ما سری نمی زنی

سلااام عزیزم

اومدم! ولی بی صدا! الان دوباره میام! این دفعه با صدا!!

واای! اگه بدونی با عکسی که گذاشتی چقدر حال کردم!! عاااااالی بود! عالی!

خیلی دوستون دارم!
پارسا رو از طرف من ببوس!

یا حق

مهدی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام
سایتون سنگین شده...
خیلی دل نشین بود
ممنون
ترسم از اینه که نکد زبانم لال ماهم مثل کوفیان باشیم...


اللهم عجل الولیک الفرج

سلام

والا کم سعادتیه! ولی به یادتون هستم!
میام خدمتتون!

خدا رو شکر که مقبول افتاد!
خواهش می کنم!

خدا نکنه! انشاالله خدا همه مون رو هدایت می کنه٬ فقط یه ذره حرکت از جانب ما می طلبه!

التماس دعا
در پناه حق

ًرعنا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

می تونین کاری کنین که این همه احساس گناه نکنید.
آدم از این نوشته ها خنده اش می گیره .همش ریا ریا ریا.

سلام

ببین دوست من!‌
نمی دونم باز هم به این خونه سر می زنی که جوابت رو بگیری یا نه! در هر صورت من برای شما و نظری که دادید احترام قائلم و جواب می دم!
اینجا برای من حکم یه چیزی مثل دفتر خاطرات رو داره که احساسات و افکار و اتفاقات زندگیم رو توش می نویسم!‌به نوشتن علاقه مندم و گاهی این کوره ذوقم رو به کار می ندازم و ۴ تا جمله سر هم می کنم برای زدن حرف دلم! اینکه شما از این نوشته بوی ریا استشمام کردی به خاطر دل منه که شاید اونقدر پاک نبوده که بخواد حال خوبی که با نوشتن این عبارات به من دست داد و احساسی که داشتم رو منتقل کنه! دوستانی هم که خوششون اومده بود به خاطر صفای دل خودشونه و شاید هم نظر لطفشون به من!
یه چیز دیگه هم اینکه اصلا کاربرد ریا برای چیه؟!‌آدم کجا ریا می کنه؟ به نظر من جایی که براش سود و منفعتی داشته باشه! خوب این ریای من اینجا چه منفعتی برام داره؟!
من فقط خواستم دوستانی رو که من رو لایق می دونن و به این خونه سر می زنن تو حس خوبی که خدا بهم منتقل کرده شریک کنم!

از نظرتون خوشحال شدم! جدی می گمااا! نقد خوبی بود! باید یه تجدید نظری رو احساساتم کنم و خالص ترش کنم!

یا حق

راضیه(با اجازه ی رستگار جوابی به کا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام عزیزم...
اومدم بگم که بالاخره من بروز کردم....
که یه دفعه این نظر آخر رو دیدم!

میدونی من به این فرد حق میدم که اینطوری فکر کنه چون تو رو نمیشناسه ....
و به خاطر آدمای ریاکاری که دور و برش دیده در مورد همه زود قضاوت میکنه!
به نظرم اشتباه این آدم همین زود قضاوت کردنه!

حالا این به کنار...
ظاهر انسان متاثر از قلبشه!

متن ادبی زیاد نوشته میشه....ولی همه به دل نمیشینن چون همه از دل بر نمیان و یه جورایی ریا هستن!

ولی از متن رستگار میشه حضور قلبش رو برداشت کرد!
این رو رو حساب دوستیم باهاش نمیگم!

صادقانه میگم...حتی اگه با رستگار آشنا نبودم....رد پای قلب پاک فائزه رو میشه از این متن فهمید!

اگر کمی تجربه های قبلیت رو کنار بذاری و بی طرفانه به متن نگاه کنی می فهمی!

وقتی قلبی اینچنین خالصانه و صادقانه آقا را فریاد می زند امکان نداره که اثراتش در ظاهر متجلی نشه!

چون ظاهر و باطن از هم تاثیر می گیرن.....
.
.
.
.

فازی جون
ماه رمضونی همش دعامون کن!
همشششش

سلام عزیزم

اومدم خدمتت!

بابا بی خیال راضیه! تو چرا با این حالت! :دی

راضیه تو به من محبت داری! از جسن نیتت ممنونم!
من فکر می کنم این تعریف ها بیشتر از همه به خاطر دل پاک خودته!

در هر صورت حسابی شرمنده ام کردی!

همش دعات می کنم همششششششششش!
تو هم من رو یادت نره!

در پناه حق باشی عزیزم

راضیه شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

بالای کامنتم کامل نرسید چرا؟؟؟
چرا بلاگ اسکای با من اینکارو کرد؟؟؟؟
چرااا؟؟؟؟

اما متن کامل:
با اجازه ی رستگار (یعنی تو) جوابی به کامنت بالا میدم!

ای بلاگ اسکای.....

ای داد بیداد!
حالا تو مردونگی کن ببخشش!

اجازه ما هم شیش دونگ دست شماست!

مهدی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ http://mafhh.blogsky.com

سلام
چه جالب
ریا ریا ریا؟!!!!!!!!!1
کاش ایشون ادرس وبلاگشونو میذاشتن
برام جالبه دغدغه ها شونو ببینم در مورد چیه!!!
خانم رستگار شما کارتون خیلی درست تر از این حرفاست...
هر چه از دل براید لاجرم بر دل نشیند
فاش میگویم و از گفته خود خرسندم(دی)
تنها چیزی که اینجا ندیدم ریاس
یا حق

سلام

هرکسی از هر موضوعی برداشتی داره دیگه!

نظر لطفتونه!‌ شرمنده می کنید!
اگه کارم خیلی درست بود باید رو همه اثر مثبت می ذاشت! این نشون میده که هنوز خرده شیشه هست!‌البته من فکر می کنم از خرده بیشتره!

ممنون از حسن نیتی که نشونمی دید که البته لایقش نیستم!

یا حق

هدی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جان
دستت درد نکنه ...روحمونو جلا دادی....
اجرت با خود صاحب الزمان(ارواحناه فداه)
....
التماس دعا

سلام بر هدی عزیزم

سرت درد نکنه! خوشحالم که مقبول دوستان افتاد!

ممنونم!!

محتاجیم به دعا

یا حق

ع.ر.وطندوست یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلااام!

نماز و روزه ها تون قبول باشه!

این نوشته به دل ما خیلی نشست! انشا الله به دل امام زمان هم نشسته!
اگر این ذوق نیست بعضی ها را ،کج طبع جانورند!! :))

باز هم ممنونم :)


دعامون کنید
یا علی

سلام

به همچنین! برای شما هم قبول باشه!

این به خاطر صفای دل خودتونه! انشاالله! خدا از دلتون بشنوه!

نفرمایید! این آب سرچشمه اش گل آلوده!
نمی خوام تواضع به خرج بدم هاا! اصلااا!
واقعا فکر می کنم که اگه کاملا خالصانه بود نباید این تاثیر رو می ذاشت!
هرچند خیلی تلاش می کنم که کاملا صادقانه و خالصانه باشه اما... مثل اینکه هنوز هم جای کار داره!

من از شما بابت نظر لطفتون ممنونم! :)

حتما! محتاجیم به دعا
یا حق

ع.ر.وطندوست دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com


سلاام!

همه ما مثل همیم !دوست داشتنی هامون رو داریم عنوان میکنیم!
برای خالص شدنمون باید ابراز احساساتی بکنیم که خدا کمکون کنه و عاشقترمون بکنه که خالصتر بشیم!

به چشمه توهین نکنید! چشمه پاکه! ولی خوب یه کم پایینتر یه بچه ای رفته اب تنی کرده و یه کم گلی شده! بزودی این گل هم میخوابه! :)
این برای همه ما همینطوره!

توکل به خدا!


التماس دلار...ااا....ببخشید!! :))

التماس دعا!

یا علی

سلام

امیدوارم این بچه از اون بچه های شیطون و تخس نباشه که حالا حالاها دست از آب بازی برنداره!!

توکل به خدا!

التماس دعا برای دلار! :)) چطوره؟!

محتاجیم به دعا

یا حق

سید سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلاااام...
دیگه می بخشید اینقدر دقه به دقه مزاحم میشیم؟!!!!(خنده)

قبول بوده باشد انشاالله...
عیدتون مبارک بوده باشد انشاالله...
دعا که کرده بوده باشید انشاالله...؟!
شبای قدر که بادی ازمون کرده بوده باشید انشاالله؟!
ما که توفیق داشتیم تو شبای قدر یادی از دوستان کرده بوده باشیم....

ببخشید من نیست که یه مدت نبودیم، یه کم در مورد کاربرد افعال گذشته و حال دچار اشکال شدم!!(خنده)
دیگه ببخشید! انشاالله کامنت بعدی درست میشه!!

-----
انشاالله خیر باشه!
ازون خوابایی باشه که هر چه زودتر محقق بشه...
ممنون که شریکمون کردید توی این خواب شیرین!

انشاالله اون دست، دست نوازشی بشه بر سر.... نه دست ردی بر سینه....


محکمتر شد این جمله که:

صبح نزدیک است و ...

یاعلی

سلام

مزاحم؟!! نفرمایید! از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای ما خرج می کنید سعادتیه برامون!


ممنونم! انشاالله برای شما هم قبول بوده باشد و هست و خواهد بود! :))
به همچنین! :)
حتما به یاد دوستان بوده ایم. انشاالله دوستان هم ما رو از دعای خیرشون بی بهره نگذاشته بوده باشند! (عجب فعلی! هنگ کردم! :)) )

اشکال؟!‌اتفاقا کاملا از لحاظ قواعد دستوری درست و منطقیه!! باور ندارید؟!

-------

انشاالله...انشاالله...
خواهش می کنم! :)

واقعا! انشاالله

می گم این جمله تون هم حسابی معروف شدااا :دی

صبح نزدیک است و ...

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد