...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...ساقیا ...السلام علیک یا

ساقیا برخیز و درده جام را
خاک بر سر کن غم ایام را
 


ساغر می بر کفم نه تا ز بر
برکشم این دلق ازرق فام را 


گر چه بدنامیست نزد عاقلان
ما نمی خواهیم ننگ و نام را 


باده درده چند از این باد غرور
خاک بر سر نفس نافرجام را 


دود آه سینه نالان من
سوخت این افسردگان خام را 


محرم راز دل شیدای خود
کس نمی بینم ز خاص و عام را 


با دلارامی مرا خاطر خوش است
کز دلم یک باره برد آرام را 


ننگرد دیگر به سرو اندر چمن
هر که دید آن سرو سیم اندام را 


صبر کن حافظ به سختی روز و شب
عاقبت روزی بیابی کام را
  

 

...پ.ن۱: باز این چه شورش است

...پ.ن۲: گاهی خوندن اشعار حافظ  شیرین تر می شه وقتی

نظرات 17 + ارسال نظر
مهرگان جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
چقدر قشنگه
وبلاگ دوستان بیشتر حال و هوای حسینی داره

سلام عزیزم

اسم حسین هرجا باشه اونحا رو قشنگ می کنه...!‌

التماس دعا!

در پناه حق

همت شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com/

سلام
اگر میشه با فونت سفید ننویسد محیط گوگل ریدر هم سفیده برای دوستان به اشتراک میذارم نمی تونن بخونن

سلام

به چشم!‌

ممنونم!‌

یا حق

سید شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/


ای آفتاب! زخم تنت را شماره نیست
در کهکشان جسم تو غیر از ستاره نیست
ما را به زخم های تنت، از سپهر چشم
غیر از ستاره ریختن ای ماه، چاره نیست
ای آسمان چگونه تو را دل زغم نسوخت
در سوگ مهر، گر دلت از سنگ خاره نیست
محمل ببست سوی عراق از حجاز و گفت
«در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست»
جان را سپرد دست خدا، ناخدای عشق
جز وصل یار، بحر وفا را کناره نیست
صائم عروس باور و اندیشه تو را
غیر از ولای خون خدا، طوق و یاره نیست
صائم کاشانی
++++
سلام
عزاداری هاتون قبول انشاالله.
ما رو هم از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

یاحسین (ع)

صبح نزدیک است و ...

سلام

ممنونم!‌ عزاداری های شما هم قبول!
ما که همیشه به یاد دوستان هستیم!‌انشاالله شما هم ما رو از دعاهاتون بی بهره نذاشته باشید!

در پناه حق

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

خونتون خیلی قشنگ شده...

صبح نزدیک است و ...

از برکت نام حسینه!‌

ممنونم!‌

یا حق

ع.ر.وطن دوست شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

فرا رسیدن ایام سوگواری سید الشهدا رو به شما تسلیت عرض میکنم!

...
شگفتا بی سر و سامانی عشق!
به روی نیزه سرگردانی عشق!

ز دست عشق عالم در هیاهوست
تمام فتنه ها زیر سر اوست



"صبر کن حافظ به سختی روز و شب
عاقبت روزی بیابی کام را"
انشا الله با پرچم یالثارات!

واقعا گاهی شیرینتر میشه!!

ممنونم! :)

التماس دعا!زیاد!

یا علی

سلام

به همچنین! من هم خدمت شما تسلیت عرض می کنم!‌


انشاالله!‌ انشاالله! چقدر این شعار حس خوبی به من میده!‌ خیلی پر شور و پر عظمته!

خواهش می کنم!

محتاجیم به دعا!

یا حق

هدی شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جان
حات چطوره؟

ایام حزن و اندوه اهل بیت بر شما تسلیت ...
...
در این ایام ما را از دعای خیرتون محروم نفرمایید...
....

سلام بر هدی عزیز
شکر خدا!‌ خوب و عالی!‌

من هم خدمت شما تسلیت می گم!‌
انشاالله عزاداری هاتون قبول باشه!‌

دعاگو هستیم! و همچنین محتاج دعای شما!‌

یا حق

هدی شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

ببخشید
* حالت

به قول یکی از دوستان: پیوست شد!

م.ر دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://meeqat .blogsky .com

غمت را از دو عالم برگزیدن
نمایشگاه حسن انتخاب است ...
سلام فائزه جان
ایام عزای اباعبدالله رو تسلیت عرض می کنم
التماس دعای ظهور

سلام و درود بر شما

به همچنین! من هم خدمت شما تسلیت عرض می کنم!‌

اللهم عجل لولیک الفرج!‌

شما هم آمین بگید!

یا حق

mohd3 چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ


حسین(ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می‌آید...

ستار گلمکانی صاحب بزرگترین بنگاه ملک و ماشین شهر، یکماه تکیه راه می‌اندازد و خودش در روز تاسوعا سر مردم گل می‌مالد و ۱۱ ماه هم سرشان شیره!

حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی محرم می‌آید...

قدرت سامورایی! شب ها در تکیه لخت می‌شود و میانداری می‌کند و روزها مردم را لخت می‌کند و زورگیری ...!

فرشید پوسترهای گلزار و مهناز افشار را از بساطش جمع می‌کند و آخرین ورژن! پوسترهای علی‌اکبر (ع) و حضرت عباس (ع) را در بساطش پهن ...!

آقای صولتی تا پایان اربعین تمام پاساژش را سیاه می‌کند و تا آخر سال هم مشتری‌هایش را!

قادر روزهای تاسوعا و عاشورا قمه می‌زند و علم می‌کشد ولی در ماه رمضان سیگار از لبش نمی‌افتد!

سیامک چشم چران! که پاتوقش همیشه خدا نزدیک مدارس دخترانه است در دسته‌های عزاداری اسفند دود می‌کند

نیما پشت ماکسیمایش می‌نویسد "من سگ کوی حسینم" ولی هیچ وقت از چارلی! سگ ۱۱ماهه‌اش دور نمی‌شود!

مداح معروف شهر بابت ۷ ساعت مداحی حقوق 250 روز یک کارگر را می‌گیرد!

جباری رییس شرکت لبنیات شیر تو شیر! ۳۰شب شیر صلواتی به خلق خدا می‌دهد و ۳۳۵ روز هم با اضافه کردن آب شیرشان را می‌دوشد!

به جای آنکه ما بر مصیبت مولا بگرییم، مولا بر مصیبت ما می‌گرید!

حاج آقا کلامی، ۹شب مردم را به تقوی دعوت می‌کند ولی در شب دهم سر زود پایین آمدن از منبر با هیت امنا دعوا می‌کند!

هیت امنای مسجد ...علیه السلام! درست وقت اذان ظهر عاشورا اطعام عزاداران را شروع می‌کنند و بعد از آن با انرژی و فلوت! سینه می‌زنند و گریه می‌کنند !

کل یوم عاشورا یعنی...۱۰ روز و شب ... غم گریه کل ارض کربلا یعنی... چند مسجد و چند تکیه !

حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی خورشید عصر عاشورا غروب کرد او هم می‌رود تا سال بعد ! تا یاد بعد!




...
..
.

یا حق

یاس جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

مرسی محدثه خانم

حسین (ع) هنوز مظلوم است چون وقتی خورشید عصر عاشورا غروب کرد او هم می‌رود تا سال بعد ! تا یاد بعد!


به به!‌ سلاام!‌

خیلی خوش اومدی خانوم!

عزاداری هات قبول!‌

دوست دارم و دلم برات تنگ شده!‌

یا حق

فریادهای بی صدا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://aliabbasi68.blogfa.com

سلام
روز دانشجو را تبریک و روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی را به شما تسلیت عرض می کنم.امیدوارم مانند حسین در برابر ظلم ایستادگی کنید
یه فیلم از اعتراض دانشجویان دانشگاه شما در یوتیوب دیدم جالب بود؟!
موفق باشید

سلام

من هم مناسبت های گذشته٬‌ حال و آینده ر وخدمت شما تبریک و تسلیت می گم!!!

انشاالله!

آره واقعا جالبه!‌و جالب تر از اون نتیجشه!‌

پاینده باشید!

یا حق

اعظم جوون یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.sepehrabbassi.blogfa.com

سلام عزیم خوبی؟
عزاداریهاتون قبول

سلام عزیز دل

من خوب و عالیم! شما چطوری؟!‌ خانواده خوبن؟!‌

ممنونم عزیزم!‌ از شما هم قبول باشه!‌

سپهر رو از طرف من ببوس!
دوستون دارم!‌

یا حق

فریده وپارسا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

عزیزم چطوره دلم براش تنگ شده

سلام عزیز دل
دل من هم براتون تنگ شده!‌

به امید دیدار!
پارسا رو از طرف من ببوس!

د پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام فائزه جان،

انشاالله قبول باشه و به بهترین نحو از این ایام استفاده کرده باشی.
دعای خوبی که دوست دارم پیش از اتمام موعدم بهش برسم را برات میکنم، انشاالله محب حقیقی آقا باشی.
خوبی ؟ :) درسا خوب پیش میرن؟
اومدم عرض کنم که کامنت نمیگذاریم اما به یادتون هستیم و دعای خیرمون بدرقه راهت....

نه شما نه راضیه جان دیگه چیزی در مورد دانشگاهتون ننوشتید،
تازه ما حواسمون هست که حتی به کامنت ها هم جواب ندادید ؛) :دی
دوست داشتم اگه قراره برای اعتراض کاری کنید ضمن منطقی بودن آهسته و پیوسته باشه نه با یه فراز و بعدشم ... تمام!
حتی....حتی اگر کارشون هم درست میبود نحوه اجراش جداً جای پیگیری و مطالبه داره.
هر چند کارهای مشابه از این دست مثل جایگزینی آقای صالحی هنگام سفر متکی .... بگذریم!

موفق باشی
در پناه حق

سلام بر دوست عزیز گرامی خودمون

ممنونم از دعای بسیار قشنگت!‌

شکر خدا خوب و عالی هستیم و مشغول گذروندن امتحانات!‌

ما که می دونیم شما حواستون جمعه!‌
راستش جفتمون بسیار درگیر درس و دانشگاهیم!‌
حرفتون کاملا درسته!‌انشاالله در اسرع وقت یه پست رو به این موضوع و این که چه بر سر ما اومده (!!)‌ اختصاص می دم!

ممنون که به یادمی! من هم همیشه به یادتون هستم! باور بفرمایید!‌

یا حق

سما یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://finding-neverland.blogfa.com

خیلی وقت بود به وبلاگت نیومده بودم آخه عادت داشتم گاهی بشینم آپ کردنتو ببینم و از خودم بپرسم چرا وبلاگ ندارم؟؟!!
من تسلیت میگم
موفق باشی

سلام سما جوون

خوش اومدی! صفا آوردی!

من هم همین طور به شما!‌

موید باشی!‌

یا حق

به تو جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

خانه ات آباد باد
و دلت شاد

س.ح شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

سلااام
چطوری فائزه خانوم؟
کلا ما رو فراموش کردیااا
بع یاد شما هستیم
یا علی

سلام س.ح عزیز

زیر سایه خدا خوب و سرحال!

نفرمایید!!گردش روزگار و مشغومیاتش ما رو مدتی از دوستان دور کرده!‌
انشاالله به زودی خدمت می رسم!

التماس دعا!

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد