...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

آرزوی یه پسر ۱۱ ساله...

یه پسر ۱۱ ساله بود! شیطون و سر زبون دار در عین حال مودب و حرف گوش کن!‌
از ۱۱ ماهگی به خاطر یه بیماری مادرزادی پای راستش از زیر زانو قطع شده بود و با توجه به رشد سریعش هر سه ماه یک بار می اومد کلینیک که براش پای مصنوعی بسازن!
استاد ازش پرسید: مشکلی با پروتزت نداری؟!
جواب داد: نه! خیلی خوبه. فقط یه مشکلی هست اون هم اینکه نمی تونم باهاش فوتبال بازی کنم. آخه موقع شوت کردن به جای توپ پام کنده می شه و می ره تو دروازه...!
استاد به ما گفت: هر سوالی می خواید ازش بپرسید!
یکی گفت: وقتی خواب می بینی خودت رو چطور می بینی؟!‌ همین طوری یا با پای واقعی؟!‌
با هیجان گفت: یه بار خواب دیدم که پای راستم هم مثل پای چپمه و دارم فوتبال بازی می کنم! یه بار هم خواب دیدم که دارم با پروتزم فوتبال بازی می کنم...
!!
!
به استاد گفتم چرا براش پروتز پیشرفته نمی سازید که بتونه فعالیت و تحرک بیشتری داشته باشه و فعالیتش رو محدود نکنه؟!‌
استاد گفت: این بچه در حال رشده و دائم باید پروتزش عوض بشه و هزینه بالایی داره. این بچه ها تو خارج از کشور تحت پوشش بیمه هستن اما اینجا باید خودش تقبل کنه. با اینکه دانشگاه تا حدی بهش کمک می کنه ولی باز هم در حدی نیست که بتونیم براش زیاد هزینه کنیم!‌!

پ.ن: شاید یکم حواسم جمع بشه...!‌