...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

سالی که نکوست از بهارش پیداست (۲)...

سلام!‌ 

تو پست قبل می خواستم راجع به لحظه تحویل سال بگم٬‌اما... 

ببخشید اگر باز هم یکم ( و تاکید می کنم فقط یکم!‌  ) دیر شده!‌ 

 

امسال٬‌لحظه تحویل سال٬‌اینجا بودیم...  

"السلام علیک یا علی بن ابی طالب"

IMG_3201.jpg 

 

سالی که نکوست از بهارش پیداست... 

خدایا! شکرت!  

 

فکرش رو بکنید اگر مقابل چنین تابلویی باشید چه حسی دارید... 

 

IMG_3236.jpg 

خدایا! باز هم شکرت!  

 

شما تو دو راهی های زندگیتون چطوری راه درست رو انتخاب می کنید؟!  

... 

.. 

اگر اون دوراهی بین الحرمین باشه...  

آدم نمی دونه رو به کدوم سمت کنه، آخه به هیچ طرفی نمی شه پشت کرد...!   

 

بین الحرمین و حرم حضرت ابوالفضل(ع)... 

 

IMG_3278.jpg 

  

بین الحرمین و حرم امام حسین (ع)...  

 

IMG_3287.jpg 

 

شکر خدا که هرچه طلب کردم از خدا

بر منتهای همت خود کامران شدم 

 

پ.ن: امشب، شب آرزوهاست! دعاگوی دوستان بودم و هستم! انشاالله شما هم من رو فراموش نکرده باشید!  

دعا کنید باز هم آقا بطلبه... 

 

یا حق!

 

نظرات 14 + ارسال نظر
راز جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ http://manoshab.blogsky.com/

سلام
خوش به سعادتت... وب زیبایی داری... خوشحال میشم به وب منم بیایی..
شب آرزوهاست، با هر زبان ، با هر عقیده ، در هر کجا و هر زمانی که با امید از خدا خواهشی دارید

ما را بی نصیب از دعاهایتان نگذارید

مهرگان جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام کربلایی خانوم نجفی خانوم ...
خیلی دوست دارم سامرا رو درک کنم

امشب برای شما وهمه دوستان بهترها رو آرزو دارم

اللهم عجل لولیک الفرج

امین جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
من که تا الآن توفیق نداشتم برم ولی هر کسی میره شیفته اونجا میشه... یه جورایی انگار مثل مدینه و مکه آدم رو جذب میکنه
انشاالله که هر چه سریع‌تر دوباره قسمت‌تون بشه

التماس دعا

همت شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

قبله نمای دل من اسیر قبله می مونه
رو به کجا سجده کنه نمی دونه نمی دونه
http://heyatonline.blogfa.com/post-109.aspx

فاطمه شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

خسته ام مولا شبی دستم بگیر
چون کبوتر عاشقم اما اسیر
آسمانم بی تو پر گرد و غبار
بی تو دنیایم ندارد اعتبار
غم چو کوهی بر دلم چنبر زده
هجر تو بر جان من خنجر زده
سفره ی دل می کنم پیش تو باز
ای علی ای محرم راز و نیاز
گوش کن هر روز و شب آوای من
ذکر نامت بر لبم آقای من
عاشقم سوداییم یک باره ده
بر سلامم یک علیک ساده ده


بابت بارونی کردن حال و هوامون ازت ممنونم ... زیارتت قبول ...

روزگارت باد شیرین ! شاد باش

اعظم مامان سپهر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام دختر عموووووووو
چه عجب!!
سال نوت مبارک!!

ما چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلااااااااااااام!!
اخی!!
منم فروردین امسال کربلا بودم.بی نظیر بود.
ان شا الله قسمت شه دفعه ی دیگه با هم بریم!!

راضیه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ق.ظ http://judyabot.com

سلام !
چقدر این عکس ها زیباست!
گرچه...سری کامل عکساتو دیدم.

خصوصا اولیش......
الان که دارم این نظرو واست میذارم شب ولادت حضرت علیه!

خیلی دوست دارم ...خیلی خیلی خیلی دوست دارم که الان، درست در همین لحظه اونجا باشم.......

خیلی خیلی دوست دارم!!


چقدر این پستت حس زیبایی بهم داد!

خیلی التماس دعا عزیزم!
یا حق

فرزانه دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

هیییییی....یادش بخیر....چه روزایی بودااااا
خدایی یکی از بهترین سال تحویل های عمرم بود... ایشاله قسمت شه بازم بریم ...( ولی خودمونیماا..بدجوری احساساتی شده بودیم:D )
دلم برات تنگ شده آبجی خانوم..!
به امید دیدار...

ع.ر.وطندوست یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

خوش بسعادتتون!!
جای زیبایی بودیدا!

من اون لحظه با دو تا از دوستان در حسینیه ایرانیان بودم! جاتون خالی خوش گذشت ولی نه به اندازه شما!:)

یه عزیزی هم بهم زنگ زد و عید رو تبریک گفت که باعث خوشوقتی زاید الوصف ما شد!خلاصه عید قشنگ بود ! بهتر از تحویل سال پیش که تنها بودم و نفهمیدم که کی سال نو شد!

توی این شب ارزوها برای من هم دعا کردید؟!:)
یه دعای مشتی که انشاالله قسمت ما هم بشه بریم عتبات!
یه عزیزی که رفته بود چنان از فضای اونجا تعریف میکرد که حسابی حالی به حالی شدم!:دی

یا علی!:)

س.ح چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

سلاام
خوبی عزیز؟
عیدت مبارک:ـ)
.......
رفتی واسه خودت عیدی بگیری ما رو هم یادت نره

س.ح دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

سلااااام
خوفی دوست بدجنسم :-)
اومدم به حرفی که دیشب زدم عمل کنم ولی وقتی با د عزیز حرف زدم قرار شد که اگه بهمون شیرنی خوب بدی ببخشیمت..دی
بسیار بسیار تبریک
امیدوارم که خوشبخت بشین و به پای هم پیر بشین و از این حرفا ..
........
یا علی

سلااام!
شکر خدا من خوفم تو چطوری؟!

ممنوووون!‌ من در خدمتتون هستم!‌ فقط بگید کی و کجا؟!‌

ممنونم! ایشالا برای شما!‌

یا حق!

امین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
امروز براتون این گونه دعا کردم:
خدایا!
به جز خودت به دیگری واگذارش نکن!
تویی پروردگارش!
پس قرار بده بی‌نیازی در نفسش! یقین در دلش! اخلاص در کردارش! روشنی در دیده‌اش! بصیرت در قلبش! و روزی پربرکت و عاقبت به خیری در زندگیش!
آمین!
حلول ماه ضیافت‌الله مبارک

خیلی التماس دعا

سلام!
ممنون بابت دعای قشنگتون!

روزه و نمازتون قبول!
التماس دعا!
یا حق!

M.M سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام خوبی عزیزم
پیرو کامنتها و خصوصا تبریک رسمی مهرگان من هم تبریک می گم انشالله کلی خوشبخت شی و روزهای بسیار شادی را در پیش داشته باشی

سلااو!‌
شکر خدا!‌شما خوب هستید!؟

من از لطف شما و مهرگان عزبز و و بقیه دوستان تشکر می کنم!‌

التماس دعا!
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد