...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

٬۳٬۲٬۱...٬ ۲۰ ٬... تا کجا؟!...

سلااام بر دوستان و همراهان همیشگی   

 

 

 

این دختر خوشحال که می بینید این بنده حقیر هستم که البته تا حدود 18 ساعت دیگه بیست ساله می شم! بهم نمیاد نه؟! ماشاالله خوب موندم!

 

پدر بزرگ مادرم ( خدا بیامرزدش ) همیشه می گفت: 

"دختر که رسید به بیست    باید به حالش گریست "   

  

گاهی مرور گذشته، مخصوصا دوران شیرین و ساده کودکی خیلی جذاب و لذت بخش و البته به قول دوستی عبرت آموزه! 

سالروز تولد می تونه یکی از اون موقع ها باشه!  

این عکسی که براتون گذاشتم به در کمدم زدم و اکثر اوقات جلوی چشامه و حسابی بهم انرژی می ده. وقتایی که مشکل و سختی برام پیش میاد، یادم می ندازه که زندگی هنوز به همون شیرینی و سادگی این لبخند کودکانه است و چیزی تغییر نکرده!  

  

یه چیز دیگه ای که سالی چند بار و به ویژه شب تولدم بهش سر می زنم یادگاری ایه که پدرم به مناسبت تولدم تو صفحه آخر یه قرآن نوشته و اون قرآن رو به من هدیه کرده. با ارزش ترین هدیه ای که تا به امروز تو زندگیم داشتم و دارم! و چیزی که ارزش این هدیه رو بیشتر و بیشتر می کنه اینه که این کتاب، اولین قرآنی بود که تو زندگی مشترک پدر و مادرم وجود داشت و اون رو به من هدیه دادن! 

 متن یادگاری پدرم: 

 

بسمه تعالی

دوشنبه، مورخه ۶۹/۷/۲۳ ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر، خداوند متعال ما را مورد لطف خود قرار داده و اولین فرزند دخترم به دنیا آمد که نام او فریبا انتخاب شده است.

امیر- امضا

توضیح اینکه نام ایشان به دلایلی به فائزه تغییر یافته است! 

۶۹/۸/۴

از خداوند متعال برای منتی که بر ما نهاده سپاسگزاریم و خود را لایق ادعای هیچ گونه حاجتی نمی بینیم! الا اینکه بگوییم خدایا راضی هستیم به رضای تو. هر لحظه و هر مکان سرشار از امید و آرزو به دنیا هستیم و در همان لحظه و مکان آماده برای سفر به دیار آخرت. این درسی است که طبیعت زندگی به آدمیان آموخته است!

امیر  

پ.ن: خدایا! یه بار دیگه به خاطر همه نعمت هایی که بهم دادی، مخصوصا داشتن پدر و مادری خوب و متدین تو رو هزاران هزار بار با همه ناتوانی و محدودیتم در قبال شکرگزاریت، شکر می کنم و ازت می خوام که حافظ همه پدر و مادر ها باشی!  

الهی آمین!

 

نظرات 22 + ارسال نظر
د جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام.

به به، چه مطلب شاد و شنگولی :دی
خیلی مبارکه. سلامتی، سعادت و عاقبت به خیری برات از خدا میخوام.
انشاالله که تک تک لحظه های عمرت خدایی باشه.

این عکس با اون تعبیری که ازش نوشتی، خیلی قشنگن!
آخی! از این عکس هایی که کوچولو بودم و با مامان و بابا سفر میرفتیم... خیلی فضای قشنگی داره...
زندگی هنوز به همون شیرینی و سادگی این لبخند کودکانه است..

در پناه حق باشی.

سلاام بر دوست گرامی
حال شما؟

ممنونم عزیزم! بهترین دعا رو در حقم کردیاا!

دقیقا! یادش به خیر...!

ممنون عزیزم!
یا حق

یاس جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام دوست جونم
اولین چیزی که در تو منو جذب کرد خنده های قشنگت بود
تولدت مبارک عزیززززززززززززم
امسال اولین سالیه که توی دوران دوستیمون روز تولدت نمی بینمت :( اشکال نداره وقتی این عکسو دیدم یادم رفت که نیستی .... ازصمیم قلب امیدوارم همیشه مثل همین عکست باشی چه ظاهری چه باطنی!
دوست دارن دوست نارنجی وتولدت هزاران بار زیبا

سلام گل دختر
نگووو! چشمای قشنگت٬ قشنگ می بینه!

مممنونم عززززیزم!

...!

اگه بدونی چقدر دل تنگتم!‌
خیلی دوست دارم! هزاران بار!

یا حق

مهدیه جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://rouzegaran.blogsky.com

سلام

بیستمین سال تولدت مبارک فائزه جان، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی مثل عکست لبخند بزنی.

آخی چه خوبه بیست سالگی :))

سلام مهدیه جون

خیلی ممنونم دوست گلم!

خوب...! آره...! موافقم!

بازم ممنونم و خیلی دعات می کنم!
التماس دعا
یا حق

azad جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام عزیز دلم......
ان شا الله یه عمر با عزت مثل مولام داشته باشی و همون طور که دیروز هم بهت گفتم بزرگترین دعای دنیا رو برات می کنم که هر چیزی که بهترین حالت ممکن برات تو زندگیت اتفاق بیفته
........دیروز قول نوشتن شعرو تو وبلاگ بهت دادم اما نمی دونم چرا دلم می خواد فقط خودم بدونی و خودت
راستی با گذشت ۱۸ سال من که تغییری در ت نمی بینم مثل اون موقع ها الانم شاد و شنگولی ..........
خلاصه عزیز دلم تولدت مباک
و الهی که زیر سایه اقا امام حسین برقرار باشی........
کاروانیان کربلا در رهند و رستگاری نزدیک

سلام از ماست خانووووم!
خیلی ارادت داریماا!

بهترین دعا بود! مخصوصا وقتی حضوری میگی بیانت به خاطر دل پاکت خیلی بیشتر به دل میشینه!

خودم و خودت... و البته باقی دوستان حاضر!

خواهش می کنم! شنگولی از خودته!

خلاصه خیلی مخلصیم!

التماس دعا
یا حق

زهرا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام بر فائزه خانوم.....با زحمتهای ما؟....دقت کردی چند ساله همش جشن تولدات هستم؟.....خدا حفظم کنه که شادت کردم
این مطلبت فوق العاده تاثیر گذار بود....کاملا احساس میشه به خاطر حسن همجواری با من طبعت لطیفتر شد
ان شالله تا سال دیگه ۱۲۰ ساله بشی:D.....تو می تونی مطمئنم
خوب دیگه اینارو گفتم روح بچه ها شاد بشه
در پناه حق

سلام زهرا جون گل گلاب! خانوم مهندوز ( با لهجه بخوناا! )

واقعا! سعادتیه هاااا! گیر هرکسی نمیاد!
مخصوصا امسال که یه چیز دیگه بود!

اون که ۱۰۰٪
از هم جواری با شما خیلی چیزا نصیب ما شده!

اوه اوه! سوتی در حد...!
خدایی جمله ای بوداا!

شاد شد! شک نکن!

یا حق

ع.ر.وطندوست جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

تا کجای؟! خدا عالمه! تا اونجا و او شرایطی که ما رو براش تربیت میکنه!!

تولدتون مبارک باشه!! انشا الله پست مربوط به تولد 120 سالگی نوه تون رو آپ کنید!! :دی
انشاالله!

خدا انشا الله به برکت عمرتون روز بروز اضافه کنه که باعث افتخار همه باشید مخصوصا خالقمون!

سایه همچین پدر و مادر از سرتون کم نشه که پدر و مادر متدین نعمته! و منتیه که خدا بر سرمون گذاشته!!
گاهی فکر میکنم ما هم میتونستیم در یه خدانواده بی بند و بار در فلان جای دنیا بدنیا بیایم که کارمون برای سیر تعالی کلی سخت بشه! از این که در این خانواده ها بدنیا اومدیم شکر میکنیم!

انشاالله که همیشه مثل این عکس خنده رو لباتون بشه ! اون هم با روحی شاد و قلبی ارام!

دعاتون میکنم!

تولدتون مبارک!!!!

یا علی

سلام

الله اعلم! کاش همینطور باشه!‌

اوه اوه! کی می رو این همه راه!! :دی

انشاالله!‌ ممنون از دعای قشنگتون!

همین طوره!‌خدا سایه همه پدر و مادر ها رو رو سرمون حفظ کنه!
اتفاقا فکر کنم این موضوعیه که خیلی از ما بهش فکر کردیم!

ممنونم!‌انشاالله همه دوستان شاد و خندون باشن!

لطف بزرگی می کنید!

ممنونم!

یا حق

الهام شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
بازم اومدم
دوباره تولدت رو تبریک میگم ایشالا همیشه یه عمر با عزت داشته باشی همین طور که تا حالا داشتی وداری
راستی بابت اینکه یادم بود خواهش میکنم قابل شما رو نداشت !ما اینیم دیگه تولد اونایی رو که دوسشون داریم هیجچ وقت یادمون نمیره!!!
یا حق

سلاام
خوش اومدی!

ممنون عزیز دل!
بله!!!‌شما اینید دیگه! هنوز کشف نشده بودی!
خیلی عزیزی...

یا حق

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ق.ظ

سلام...

تولدتون مبارک.

صبح نزدیک است و ...

سلام آقا سید

بزرگوارید! ممنونم!

در پناه حق

راضیه شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلاااااااام!

تولدت مبارک عزیز دلم....!

چقدر من همیشه این عکستو که روی در کمدت میبینم ذوق زده میشم!!....
خیلی شبیه خودته!
اصلا تغییر نکردی فقط یه مقدار سایزت تغییر کرده...!!!!!
وااااای...خیلی شیرین خندیدی!
از اون بچه هایی هستی که آدم دلش میخواد اذیتشون کنه و جیغشونو در بیاره!!!( تعجب نکن!...معیار من برای ناز بودن یه بچه اینه که دلت بخواد اذیتش کنی و اونم تا جایی که بشه جیغ بزنه!!!!!)

ایشالا هر چیزی که بهترینه (البته در نظر خالق!...که خراب حکمتشم!!!) برات پیش بیاد !
ایام به کامت باشه و همیشه بخندی!
یه زندگی دینی و اسلامی تا آخر عمر زیر سایه ی ائمه ی اطهار داشته باشی!

دوستت دارم!
بووووس!

سلاااام و هزاران سلام بر عزیز دلم

خیلی گلی! ممنونم!

واقعا؟! یه نسبتی داریم با هم!! شباهته برای اونه!

تعجب نکردم! می شناسمت!
البته من هم از اون بچه هایی بودم که سخت جیغم در می اومد!

انشاالله!! همچنین برای تو عزیز دل!

من بیشتر دوست دارم! باور کن!
بوووس بوووس

یا حق

فریده وپارسا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

سلام عزیزم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککک قربونت بشم من هم این عکستو دوست دارم فائزه کوچک نازنین من خیلی میخوامت

سلام فریده گللللم!
ممنونم! یه دنیااا...!
من زود تر قربونت بشم!

ما بیشتررر!

دلم براتون یه ذره شده!
پارسا رو ببوس!

بوووس بوووس

فری (فرزانه) شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام........
هییییییییییییییییی...........
چه زود گذشت انگار همین دیروز بود از اتاق عمل آوردمت بیرون.
کی فکرشو می کرد یه روز تولد ۲۰ سالگی تو جشن بگیریم؟؟؟
ولی خودمونیما حالا که چی می گی مامان اینا واست قرآن خریدن؟؟؟مثلا می خوای بگی که خیلی عزیز دردونه ای؟؟؟؟؟؟؟؟
خیالت جمع هر چند که یه کم دیر شده ولی قراره برای من هم بگیرن!!!!!!!(تازه ترجمه شده به ۵ زبان زنده ی دنیا!!!!!!!!!!!
ولی در هر صورت تولدت مبارک عزیزم.............

سلاام!
به به!‌
خواهر گرامی!‌ چه عجب از این طرفاا!

آره؟! تو چند سالته؟! خوب موندیا!

خواهر من!‌فعلا که شما یکی یه دونه شدی و عزیز دردونه و ما هم دور افتاده و در دیار غربت! :دی
ممنونم عزیز دل!
دلم برات تنگ شده و دوست دارم!

یا حق

301040 شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://301040.blogsky.com

تولدتون مبارک

سلام!

ممنونم!

زیارت شما هم قبول!

یا حق

د دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

سلا فائزه جان،

خوبی انشالله؟
خدمت رسیدم میلاد امام رضا را تبریک بگم.
این شب عزیز مبارک.

در پناه حق باشی.
دعاگوی شما

سلام دوست گلم!
خوبی شما؟!

ممنونم عزیزم! من هم این روز قشنگ رو ب هشما تبریک می گم!

یا حق

مهرگان دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
به به
اینجا تولد بوده و ما خبر نداشتیم؟؟ خوب نبود یه کارت دعوت برامون می فرستادین؟؟؟
کیک و شیرینی چیزی برای من مونده؟؟

انشالله که ۲۰۰۰ ساله بشی عزیزم
در شب میلاد امام رضا(ع) برات آرزوی بهترین ها رو دارم در دنیا و اخرت و همه مراحل زندگی

یا امام رضا این خواهر کوچولوی مارو حاجت روا کن

ما که یه آمیننننننننننننن بلند و محکم گفتیم

سلاام مهرگان عزیز

فرستادیم! دستتون نرسید؟!
خوب باری شما یه شیرینی اختصاصی ترتیب می دیم! چطور؟!

ممنونم! خیلی عزیز و بزرگوارید!

یا امام رضا! این خواهر بزرگ و مهربون ما رو هم حاجت روا و عاقبت به خیر کن!

آره! معلومه! صداش اومد!

ممنوم!
یا حق

فروغ سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام فائزه جونم
خوبی؟ ببخشید دیر سر زدم
اول اینکه تولدت خیلی خیلی مبارک باشه
دوما اینکه واقعا باید بخاطر داشتن همچین پدر و مادر فهمیده ای به خودت ببالی و بهشون افتخار کنی
ان شاالله همیشه سایشون بالای سرت باشه
و خدا همه ی پدر و مادها رو برای بچه ها حفظ کنه :-)

سلام فروغ عزیزم
خیلی خوش اومدی!!

اول اینکه خیلی خیلی ممنونم!
همینطوره! خدا رو شکر!
خدا سایه همه پدر و مادرهامون رو رو سرمون نگه داره!
انشاالله!

دوست دارم!
یا حق

301040 سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://301040.blogsky.com

سلام
جای مهمان های شما روی سر ما!

سلام!

خواهش می کنم! بزرگوارید!

Enkratic پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://enkratic.persianblog.ir/

Happy Birth-day ...

ُُُThanks so much!!

mohd3 دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

از همون بچگی بیخ ریش ما بودی.
خدا صبرم بده تو این ۳ سال باقی مونده از دانشگات
1 گیگ از اینترنتمم تموم کردی.

این وبلاگ و سوسول بازیاتم جمع کن بابا..
واسه ما نویسنده شده
خانواده ی ما و این جنگولک بازیا

سلاام
به به! دختر خاله عزیز
خوش تشریف آوردی!

بابا کشتی خوتو با این ابراز محبتت! شرمندم کردی به خدا!
بقیه ندونن من که می دونم این طرز حرف زدن اوج ابراز علاقه ات بود!

۱ گیگ! بالاخره کار خودتو کردی!!؟

خواهش می کنم! چشماتون سوسول بازی می بینه! :دی

بازم بیا این طرفا عزیز دل

یا حق

فریده وپارسا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

عزیزم کجایی کم پیدایی

سلام عزیزم

همین دور و برام!

manizheh چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.manizheh.ir

با تاخیر ۲ هفته ایی تولدتان مبارک انشا الله ۱۲۰ سالگیتان را جشن بگیرید ;)

سلااام منیژه خانم عزیز
حال شما؟
خیلی خوش اومدید!

شما سال دیگه هم تبریک می گفتید ما خوشحال می شدیم ۲ هفته که چیزی نیست!

باز هم ما رو سرافراز کنید!

یا حق

--- چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

آخی ولی من خوشگل تر بودم

[ بدون نام ] شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

با یکم تاخیررررررررررررررررررررررررررر
تولدت مبارک

سلام

با یکم تاحیر ممنونم!

راستی!‌معرفی نکردید!‌

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد