...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

وسعت نگاه

از خواب بیدار شدم...
به مادربزرگ گفتم:‌ صبح بخیر!‌
مادر بزرگ جواب داد:‌ عاقبتت به خیر!

یاد این بیت شعر افتادم:‌
 ما سقف خانه دیدیم     او رفعــــت ســـــــما را

پ.ن:‌ عاقبتتون بخیر!‌
نظرات 6 + ارسال نظر
س.ح یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

سلاام
خانوم گل
چطوری؟
زیبا بود
:-)
البته باید بگم که هر کسی هم این وسعت نگاه رو درک نمیکنه
احسنت به u

مهرگان دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
گل باغ
چشم و چراغ

انشالله عاقبت شما هم به خیر باشه
عید خجسته ولایت رو تبریک میگم
در پناه حضرت

یا علی

امین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
به به، یعنی به به! عالی بود خانم عباسی!
راستی عیدتون مبارک!تشریف بیارید وبلاگم برای گرفتن عیدی!!!

رستگار باشید!

الهام شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام فائزه جون داشتم نت گردی میکردم یه هویی گفتم یه سری هم به تو بزنم
قشنگ بود مرسی

الـــــهــــــه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

ســــلامممممم
میخوام یه ترفند در مورد خطوط ایرانسل یادت بدم که اگه شارژت 5تومن باشه میشه ده تومن با این روش شارژت دو برابر میشه
این کد رو وارد کن.
ستاره صدو چهل ویک ستاره کد شارژ ستاره نه سه سه پنج نه یک شش هشت چهار سه مربع
این روش قبلا تست شد و امتحان اون هیچ گونه مشکلی نداره چون خودم امتحان کردم
راستی اینم بگم که از این روش هر سیم کارت فقط یکبار میتونه استفاده بکنه پس بهتره که کارت شارژتون قیمتش بالاتر باشه چون بیشتر سود میکنین
پس پیش بسوی ورشکست کردن ایرانسل

حسین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

ما سقف خانه دیدیم، او رفعت سما را ...

میدونی شاعرش کیه ؟
من یه کتاب از شاعرش چاپ کردم . اگر آدرس بدی مجموعه شعرش رو بصورت رایگان براتون ارسال میکنم

۰۹۱۶۱۱۸۵۳۳۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد