...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

امشب ...

امشب از شوق نگاهت می روم دریا به دریا  

توی خواب و توی رویا می روم صحرا به صحرا 

 

امشب از کوی خموشان میرسد آوای الله 

از سکوت سرخ مجنون می رسد نجوای لیلا 

 

امشب انگار آسمان هم رنگی از پرواز دارد 

در دل شبرنگ و تارش خطی از الماس دارد 

 

امشب این شب بو چه خواهد که این چنین عطری فشاند 

من نمی دانم! گمانم یک نگاه از یار شاید   

امشب از هر سوی عالم می رسد بانگ انا الحق  

می کند روشن امیدی در دل من یار الحق 

 

امشب این دل می تپد از عشق یاران 

جان جانان مست مستان سر پناه می پرستان 

 

عالمی دارد هوایت ای خدا گیری تو دستم؟ 

در برم گیری خدایا؟ من تو را تنها پرستم

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ع.ر.وطن دوست سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام!
من اولی ام! :دی
تبریک تبریک!
انشا...ا که فتح بابی باشه برای ارتقای سطح همه ما!
همینطور ایجاد یه خونه گرم صمیمی!
با ارزوی رونق بازار
یا علی

سلام آقای وطن دوست
ممنون از توجهتون
بازم منتظر نظرای سازندتون هستم

امین سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام،
این علیرضا وطن دوست عزیز نذاشت ما اولین نفر باشیم!
خونه جدیدتون خیلی مبارکه.چه طبع شعر بلندی هم دارید.جدا قشنگ بود.بازم سر میزنم

با اجازه لینک‌تون میکنم

سلام
خیلی ممنون
طبع بلند که نه! صاعقه ای میاد و میره
خوشحال میشم بازم سری به ما بزنید
منم با اجازه لینکتون میکنم
یا حق

امین پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

چرا همه میگن صاعقه‌ای می‌یاد و میره؟! جداً این طوریه؟!!!

سلام
بله دقیقا همین جوریه! :)
حداقل در مورد من که اینطوره
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد