...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

سلام 

ای بابا! باز یادم رفت اسممو زیر شعرم بنویسم شعر پست قبلی هم برای خودم بود.  

فکر کنم آخرشم بشم شاعر گمنام!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ق.ظ

کارت درسته ....

قربونت...

ع.ر.وطن دوست سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام!
خوب پس از این به بعد هر جا که اسم شاعر گمنام بود ما مینویسیم :رستگار! :دی
خوبه؟! :دی

سلام
آره اتفاقا نظر خوبیه!
اصلا چطوره تخلصمو بذارم گمنام :) :)

صابر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://negha.blogsky.com/

مهم این نیست که چه حرفی رو چه کسی میزنه...مهم اینکه اون حرف رو زده....پس ما هم گوش می کنیم.

حالا هم مهم نیست شاعر شما باشید یا کس دیگه..همین که شعر خوبه و منظورتون رسوندید کافیه..

نه دوست عزیز؟؟؟؟؟

سلام
تا حدودی با حرفتون موافقم!
ولی این خصلت آدماس که وقتی یه کاری می کنن مثلا یه چیزی خلق می کنن دوست دارن اسمشون روش باشه که باهاش شناخته بشن.
موافقید؟!

در پناه حق

زهرا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

سلااااام رستگار بی کار...
یه شعر برات می نویسم...راستی شعر حافظتو ویرایش کن غلط املایی داره...نوشته های زیرشم زیادی ریزه...قربونت...می بینمت بای

زاهدا زاهدا من که خراباتی و مستم به تو چه
ساغر و باده بود بر سر دستم به تو چه
تو اگر گوشه محراب نشستی صنمی گفت چرا؟
من اگر گوشه میخوانه نشستم به تو چه
آتش دوزخ اگر قصد تو را ناله کند
تو که خشکی چه به من، من که ترهستم به تو چه؟

سلاااام زهرا کنکوری! :)
سال دیگه این موقع میبینم کی بیکاره :)

به نوشته من ایراد میگیری؟ اول به مال خودت یه نگاه بنداز :):)
شعر جالبی بود. ممنون
به یاسی سلام برسون
دوست دارم!
در پناه حق

س-ف چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ http://swan.blogsky.com

گیرم که تو از سر گنه در گذری
زان شرم که دیدی چه کردم چه کنم؟


به روزم...

سلام س-ف عزیز

الان اومدم :) ...

حسین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.kks.ir

سلام خانم کارتون خیلی خوبه! اگر دوست داشته باشید ما خیلی خوشحال می شیم به عنوان نویسنده و مدیر بخش ادبیه سایتمون با ما همکاری کنید

سلام
ممنون از لطفتون!
ولی راستش من امسال دانشجوی ترم اول هستم نمیدونم با اومدن مهر و شروع کلاسا فرصت این کارو دارم یا نه
میترسم کم کاری کنم شرمندتون بشم!
بازم ممنون از توجهتون
یا حق

الهه چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

salam rastegar khanum,faezeye khodemun,khodam.sheret jaleb bud.ehsas mikonam dari kheyli bozorg mishi ya be ebarati dare kam kam yadet miad parande budi.ehsas mikonam ye khaterehaee dare too khialet roshan mishe.jun migire.mese khatereye avalin didaret.avalin salamet...........edame bede.jaye kar ziad dare.man azat kheyli az in bishtara entezar daram.rastegar bashi va ra panahe hagh

سلام خوشگله!
چطوری؟!!
خوب امروز ما رو پیچوندیا کلک :)

آره دیگه!
ما هم میخوایم رسم پروازو یاد بگیریم
رسم بزرگ شدن
آدم شدن
ایشالا بتونم انتظاراتتو براورده کنم
دوست دارم!
یا حق

سهیل جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://daypic.blogfa.com

سلام.
با رابطه ی حرام به روزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد