...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

نامه بچه ها به خدا ...

 سلام به همه دوستان! 

تو ایام کنکور که بودم توی یکی از کتابای تستی که استفاده می کردم آخر هر فصلش یکی از این جمله ها رو نوشته بود! اون موقع ها دوست داشتم آخر هر فصلو نگاهی کنم و جمله ای که نوشته رو بخونم ولی این کارو نمیکردم! به خودم میگفتم تا تستای هر فصل تموم نشه حق خوندن جمله آخرشو نداری! خلاصه عاملی بود برای افزایش سرعت عمل من!   

من که خیلی از خوندنشون لذت میبرم. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد! 

 

   

-خدای عزیز! آیا تو چیزی درباره اشیا پیش از اینکه اختراع بشن می دونی؟  

  

-اگر تو نمی ذاشتی که دایناسورها منقرض بشن ما دیگه کشوری نداشتیم. تو کار درستی کردی! 

    

-شرط می بندم که برای تو خیلی سخته که به همه آدم ها در همه جای دنیا عشق داشته باشی.  

  

-اگه روز یکشنبه توی کلیسا رو نگاه کنی بهت کفشای نوام رو نشون می دم.  

 

-فکر نمی کنم که هیچ کس می تونست بهتر از تو خدایی کنه. فقط می خواستم که تو اینو بدونی.اما من این حرفو به این خاطر نمی زنم که تو خدایی!  

 

-خدای عزیز! لازم نیست نگران من باشی من همیشه دو طرف خیابون رو نگاه می کنم.  

 

-من فکر نمی کردم که  نارنجی و ارغوانی بهم بیاد تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه شنبه ساخته بودی دیدم. دمت گرم!   

 

-بعضی وقتا بهت فکر می کنم حتی وقتی که دعا نمی کنم!  

 

-ما خوندیم که توماس ادیسون روشنایی رو اختراع کرد اما توی مدرسه دینی می گن که تو این کارو کردی پس شرط می بندم که ادیسون فکر تو رو دزدیده.  

  

-از زمانی که راجع به تو شنیدم دیگه احساس تنهایی نمی کنم! 

    

-من بهترین کاری رو که از دستم بر بیاد انجام میدم. 

   

-فکر می کنم دستگاه منگنه یکی از بزرگترین اختراعات تو باشه! 

نظرات 13 + ارسال نظر
دریا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

زندگی رویش یک حادثه نیست
زندگی رهگذر تجربه هاست
تکه ابریست به پهنای غروب
آسمانی ست به زیبایی مه
زندگانی چون گل نسترن است
باید از چشمه جان آبش داد
زندگی مال ماست
خوب و بد بودن آن
عملی از من و ماست
پس بیا تا بفشانیم همه بذر خوبی و صفا
و بگوییم به دوست
معنی عشق و حقیقت چه نکوست...


سبز باشی

سلام دوست عزیز

زیبا بود!
ممنون

میترا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#links

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

سلام میترا جون
ممنون از توجهتون!
اومدم...

محمودی جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.navayeashena.iranblog.com

با سلام اگر از بازدید کم وبلاگ خود رنج میبرید...به وب ما بیایید
ما میتوانیم به شما در هرچه بهتر کردن و پربازدید تر کردن وب شما کمک کنیم ...برای این کار لازم است شما وب مارا با نام بزرگترین مرجع سرگرمی ایران لینک کنید سپس به وب ما بیایید
و در بخش نظرات به ما خبر دهید وبعد از چند روز مشاهده خواهید کرد که چه روند رو رشدی در وب خود خواهید دید ...
منتظرتان هستیم...محمودی

ع.ر.وطن دوست شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام!
هر چی بزرگتر میشیم سعی میکنیم که از راه های پیچیده تری با خدا ارتباط برقرار کنیم!در حالیکه به سادگی همین گویش کودکانه است!

دستتون درد نکنه!
یا علی

سلام
بله کاملا درسته!
خواهش میکنم
در پناه حق

301040 شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ق.ظ http://301040.blogsky.com

کاش بعدش به بچه ها می گفتن جواب این سوالا رو هم خودشون بدن!

سلام
ممنون که به این خونه سر زدید.
در پناه حق

س-ف شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام
ممنون
خیلی ناز بود...
من هم یه کتاب داشتم به اسم نامه هایی به خدا....
بچه های کوچولو واسه خدا نامه نوشته بودن.من که هر بار با خوندنش کلی لذت می بردم.

زهرا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام عزیزم...
دلم برات تنگ شده...امروز می ری نه؟؟؟؟:-(
کی دیگه وبلاگتو up می کنی؟
بهم sms بزن
مطلبتم خیلی قشنگ بود...مثل همیشه
راستی پیمان خورده زمین 4 تا انگشتش شکسته...5شنبه که بارونی بود همین شهر خودمون...یکی چشم کرده معلمامونو...سرما می خورن...سر می خورن...
فعلا بای

سلام خوشگله
منم دلم برات تنگ شده.
جدی!!!
بلا به دوووورر.
راستی عیدت مبارک
به یاسی سلام برسون
می بوسمت

زهرا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

حضور هر کس در زندگی ما اتفاقی نیست...خداوند در هر حضور رازی نهان کرده برای کمال ما...خوش آن روز که دریابیم راز را

بله...کاملا درسته

ع.ر.وطن دوست شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام رستگار!
عیدت مبارک!
یا علی

سلام آفای وطن دوست
بر شما هم مبارک باشه
یا حق

س-ف یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام عزیز
عید بندگی مبارک ات باشه...
یا علی

سلام س-ف عزیز
بر شما هم مبارک باشه
در پناه حق

س-ف یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام عزیز
کم پیدایی؟
اومدم عید بندگی رو بهت تبریک بگم...
یا علی

سلام!!
درگیر کارهای دانشگاه بودم
ممنون که به یادمی

امین دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام و عید فطر مبارک،
همیشه به پاکی بچه‌ها غبطه می‌خورم.آخه من 4 ساله معلم دبستان هستم؛ خوش به حال‌شون

هر جمعه آپم

سلام
عید شما هم مبارک!
چه خوب میشه که این پاکی حفظ بشه...

زهرا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

www.zibatarindonya.blogfa.com
حتما بیا...

سلام
چشم عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد