...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

لیلی تشنه تر شد

لیلی گفت: امانتی ات زیادی داغ است .یادی تند است!  

خاکستر لیلی هم دارد می سوزد.امانتی ات را پس می گیری؟ 

خدا گفت: خاکسترت را دوست دارم خاکسترت را پس می گیرم. 

لیلی گفت:کاش مادر می شدم. مجنون بچه اش را بغل می کرد. 

خدا گفت: مادری بهانه عشق است.بهانه سوختن! تو بی بهانه عاشقی. تو بی بهانه می سوزی. 

لیلی گفت:دلم زندگی می خواهد. ساده و بی تاب و تب! 

خدا گفت: اما من تب و تابم... بی من می میری... 

لیلی گفت: پایان قصه ام زیادی غم انگیز است.مرگ من...مرگ مجنون...پایان قصه ام را عوض می کنی؟!! 

خدا گفت: پایان قصه ات اشک است. اشک دریاست.دریا تشنگی است و من تشنگی ام! تشنگی و آب.پایانی از این قشنگ تر بلدی؟!! 

 

منبع: کتاب لیلی نام تمام دختران زمین است (عرفان نظر آهاری)

نظرات 11 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام بالاخره یه دفعه شد من نفر اول کامنت بذارم....کتاب خیلی قشنگیه....امیدوارم همیشه تفکرات نوعی برای نسل جوان وجود داشته باشه و همه بتونن به همین راحتی نظراتشونو به گوشه بقیه برسونن...

سلام عزیزم
چطوری؟!!
دلم خیلی برات تنگ شده
خوب درس بخون که سال دیگه با یاسی بیاین پیش خودم
می بوسمت

یاس چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام عزیزم خوب؟ بی ما خوش می گذره نکنه بری دانشگاه یکی رو پیدا کنی جای من بزاری....>:

کاش پایان قصه ی زندگی همه ی ما به زیبایی پایان لیلی باشد کاش تاب تحمل این همه تب و تاب را داشته باشیم

سلااااممم
چطوری یاسی جون
خوش اومدی
خیالت جمع هیچکی جای تو رو نمی گیره
دوست دارم!
در پناه حق

یاس چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

خداوند اشک را خلق کرد تا شوری بیاید شوری تشنگی می آورد خداوند تشنگی است.گاهی تشنه می شوی تشنه ی شنیدن تشنه ی دیدن تشنه که شدی اشک میریزی اشک شور است شوری تشنگی می آورد و خداوند تشنگی است((این متن و بعد از خوندن قطعه ای که نوشتی نوشتم))

بسیار زیبا!!!!

س -ف چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام
فوق العاده بود!
ممنون
ممنون
ممنون

سلام
لطف داری
خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم
:)

ع.ر. وطن دوست شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ق.ظ

سلااام!
خوبید؟
دانشگاه چطوره؟
معلومه حسابی مشغولی که اینقدر کم پیدایی!:)
خدا رو شکر!
لیلی بودن هم همچین اسون نبوده که ما فکر میکردیم!:دی
جالب بود

تشکر
یا علی

سلام
حال شما؟!
آره حسابی در گیر بودم
گذشتن از هفت خان ثبت نام!!!
ولی خوب خدا رو شکر همه چیز به خوبی حل شد
امروزم کلاسا شروع شد
راستی شما راحت رفتید؟
ایشالا که موفق باشید
یا حق

امین شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام،
اعتراف میکنم هیچ وقت توی فاز کتاب‌های این جوری نبودم!

سلام
منم اعتراف می کنم که تو فاز همه جور کتابی هستم! :)

یا حق

امین یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

راستی، شروع دوران جدید(دانشگاه) رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم از خوبی‌هاش لذت ببرید و از مفاسدش به دور باشید.نگفتید چی قبول شدید و کجا؟

در پناه حق

سلام
ممنون!
من زشته اعضای مصنوعی ( ارتوپد فنی ) دانشگاه ایران می خونم.
یا حق

س.ح یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام شاعر گمنام
داستان لیلی مجنون خیلی شنیدنیه..
من منظومش رو خوندم...
مرسی که اوردیش اینجا قشنگ بود
راستی من اپم..

سلام س-ح عزیز
خواهش می کنم!
کم کاری منو تو این مدت ببخش
حسابی مشغول محیط جدیدیم که واردش شدم ( دانشگاه :) )
یا حق

ع.ر.وطن دوست دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام!
خوب خدا رو شکر!
رفتن من که داستانی داشت و خونه پیدا کردن هم داستانی جدا! :دی

اون آدرس ها رو براتون میفرستیم!بروی چشم!

یا علی

سلام
انشااله موفق باشید
ممنون
یا حق

امین دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام سه باره!
مبارکه، از ما فنی‌ها انتظار نداشته باشید سر از رشته شما در بیاریم، هر چند عنوان فنی داشته باشه! :):):)

در پناه حق

سلام
والا غیر فنی ها هم از رشته ما خیلی سر در نمیارن!!! کلا خاصه :)
برای توضیح می شه گفت از شاخه های مهندسی پزشکیه

یا حق

301040 سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ http://301040.blogsky.com

نویسنده "های" این نشریه رو می شناختم.
یادشون به خیر. در عرض یکی دو سال جندین نفر از این اسم استفاده کردن برای نشریه و کتاب و غیره!

سلام
ممنون سر زدید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد