...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

ساقیا عید مبارک بادا...

 سال ها تاریخ شمسی گشت و گشت 

شادمان شد تا شنید این سرگذشت 

روز میلاد امام هشتم است 

هشت هشت جمعه هشتاد و هشت 

سلام سلام سلام  

یه سلام گرم و شاد و پرانرژی تو این روز قشنگ پاییزی! 

تو پست قبلی گفتم که برای تولد امام رضا(ع) یه پست ویژه دارم. 

فکر کنم یکم خودمو تحویل گرفتم!!! چون یکی از شعرای خودمو می خوام تو این پست بذارم.شعر بالا مال من نیستااا.به قسمت پایین توجه فرمایید...   

 

 

عید است بزمی به پاست شوریدگان بیایید  

 در کوی عشق بازان بهر صفا بیایید 

 

لعل پیاله ای را سرمست و پای کوبان  

خوش سرکشیم و گوییم خوش آمدید یاران 

 

سماع کن بکوش و این خرقه را به تن کن  

تا خرقه پاره ببینی در صبح می فروشان 

 

جانان ما نظر کن با آن دو چشم خمار 

جان شعله ور شود باز از آن نگاه سحار 

 

پلکی زد و نگاهی بر خرمن دلم کرد  

پلکم پرید آن دم  آتش به خرمنم کرد  

 

ما امشب اندر این بزم دل را به باد دادیم  

گویی چو اندر این رزم دل چیست؟ جان بدادیم... 

  

                                                                                           فائزه

 

 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ع.ر.وطن دوست جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام!
عیدتون مبارک!
ملت ایران هرچی برکت داره از صدقه سر امام رضاست! انشا...ا نظرشون رو برنگردونن!
این شعر زیبا رو هم که تقدیم کردید انشا...ا قبول باشه
فکر کنم این دیوان رستگار تا اخر سال بیاد تو بازار!! آره؟! :دی
ممنون
یا علی

سلام
عید شما هم میمون و مبارک !
ایشالا...
اتفاقا فقط سر اسمش مونده بودم :) ممنون کمک کردین (دیوان رستگار) :)) :دی


یا حق

زهرا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام گلم
مثل همیشه فوق العاده ای....
رفتم کلمچی ثبت نام کردم...امروز اولین آزمون بود...بدک نبود
دیشب با آقای همتیار کلاس داشتیم...
امروز تولدشه....خیلی نمکین بود
دعام کن
بای

سلام خوشگله
چطور مطوری؟!
فوق الادگی از خودته!:)
کار خوبی کردی
اااا یاد باد آن روزگاران...
:)) :))
حتما عزیزم تو هم منو یادت نره!
به یاسی سلام برسون
دوست دارم!

اعظم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.sepehrabbassi.blogfa.com

سلام عزیزم. عالی بود واقعاً سرحال آومدم با این شعر زیبا و لطیف
همیشه پاینده باشی

سلاااام
به به خیلی خوش اومدی :)
چطوری با زحمتای ما ؛)
خوشحالم خوشت اومد
دوست دارم!
در پناه حق

امین شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
دیوان رستگار، جداً آقای وطن دوست بد نمیگه، به فکرش باشید

سلام
ای بابا ایشون شوخی کردن شما چرا جدی گرفتید؟!:)
ما هنوز اول راهیم... ره دراز است و...

شقایق دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://peyghamemahiha.blogfa.com

گل

:))

فروغ دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://ghsedak.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ما بخاطر خاص بودن این روز خیلی وقت پیشا یه قراری گذاشته بودیم با همکلاسی های دبیرستان که هممون بعد از اینکه گذشت یادمون اومد
:-(
خیلی خوبه که سر به تقویم میزنی من که خیلی وقته حساب سال و ماه از دستم رفته

سلام
ممنون تو خوبی عزیزم؟
آره می دونم چقدر حال آدم گرفته می شه.راستش من امسال برای تولد مامانم چنین اتفاقی برام افتاد !!!

خوش باشی در پناه حق

س -ف دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام عزیزم
مثل همیشه عالی بود...
گلم من به اینجا سر می زنم گاها بی نظر...

دعا یادت نره
یا علی

سلام س-ف عزیز
ممنون نظر لطفته!

ما همیشه به یاد دوستان هستیم ایشالا خدا قبول کنه
یا حق

امید سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

سلام شعر قشنگی بود آپ میکنی یه خبری هم بده
...........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
بدو بیا که آپم
بدو بدو میخوام اول بشی
میخوام اولیین نظر ماله تو باشه دوست مجازی

سلام
ممنون
یادم باشه چشم!

یا حق

سکینه سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ

عالی بود نمیدونستم شعر می گی هرچند یکم دیر شده ولی تولد امام رضا رو به همه تبریک میگم اومدی گرگان یک خبری به من بده به امید دیدار از این به بعد بیشتر میام

سلاااام
ممنون عزیزم:)
منم به تو تبریک می گم ؛)
گرگان فعلا نمی آم مامان اینا میان اینجا
تو این طرفا نمی یای؟
دلم برات تنگ شده
دوست دارم!
خوش باشی در پناه حق

امین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
دقت کردید هر ماه تعداد پست هاتون داره 2 تا2تا کم میشه!!!
این هم یه هدیه برای شما:
http://tools.blogsky.com/1387/06/02/post-9/

سلام
جدا؟!!دقت نکرده بودم ممنون از توجهتون :)
سعی می کنم این روند نزولی رو صعودیش کنم!
ممنون از هدیتون
یا حق

امین چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

ای بابا!
این شکلک ها رو بهمون انداختند! چرا کار نمیکنه؟ آبروی ما رفت!

استقبال زیاد بود. فکر کنم انتظارشو نداشتن
هول شدن خراب کردن !:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد