...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

سلام دوستان! 

اگه به آتش فشانی و آتش نشانی علاقه دارید اینجا http://technicalortopedi.blogfa.com/ رو کلیک کنید! تا با ۲ تا پست مهیج رو به رو بشید!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

اگر که علاقه نداشته باشیم چی ؟

نظرتون محترمه! هر جور راحتید...

خانم بزرگ دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.majera.blogsky.com

ببین دلم نمی خواد ناراحت بشی اما اون نامه تقلبیه یعنی کار چارلی نیست اینو یه روزنامه نگار خوش ذوق ایرانی نوشته به اسم چارلی بیچاره چاپ کرده.....اما به هر حال قشنگه

ببینم نکنه این ایرانیا یه چیز درست حسابی هم از این اجنبی ها دراومد می خوان به خودشون بچسبونن!!! :)))
ایرانیا سابقه دارن! اون موقع که بحث مرگ مایکل جکسون داغ بود شایعه کرده بودن که مسلمون بوده!!!! تازه وصیت کرده که به شیوه اسلامی دفنش کنن!!!!
جل الخالق...
در هر حال... چاپلین یا هرکس دیگه مهم نیست... اصل مطلب خود مطلبه!

ممنون
یا حق

ع.ر.وطن دوست دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!
البته بعنوان یک طرفدار سابق مایکل جکسون باید بگم که این بد بخت در مسجد شیعیان سانفرانسیسکو در نوامبر 2008 مسلمون شد!اتفاقا من چنتا اهنگ مربوط به بعد از مسلمون شدنش رو دارم که با متون اسلامی خونده شده!
البته اینکه قلبا مسلمون شده یا نه با خداست!
اخه بعضی میگفتن بخاطر جذب حمایت مسلمونا این کار رو کرده!اخه بدبختی کم نداشت!


ولی جدا کار ایرانیها بوده؟!
میگم یه تیکه هاییش بو دار بود... :دی
ایرانیا کارشون درسته! همه رو هم نتنها مسلمون میکنن! بلکه شیعه 12 امامی و دعا کمیل برو و نماز شب خون هم معرفی میکنن! :)))

اخهعکسهای دخترش رو که توی اینترنت دیدم تعجب کردم!که چقدر خوب به نصیحت پدرش عمل میکنه! :دی

اتش!اتش فشانی!
بریم ببینیم چه کردید!؟ :)
یا علی

سلام
آخه بعضی کاراش اصلا با مسلمون شدن جور در نمیاد!!!
البته ممکنه به همون دلیلی که گفتید هم باشه!
من یه جایی نمی دونم خوندم یا شنیدم که این یک شایعه بوده که سیاسیون(!) برای تغییر جهت افکار عمومی ایران تو زمان شلوغی ها ( که همزمان بامرگ مایکل جکسون بود) راه انداختن. البته به نظرم خیلی دلیل قوی نیست! چون این موضوعی نیست که بخواد اینقدر رو مردم تاثیر بذاره.

در این مورد هم که کار ایرانیا بوده راستش نمی دونم ولی برام جالب شد که پی گیری کنم ببینم قضیه چی بوده! :)

یا حق

ش.م.ر سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

با سپاس و درود بر رستگاران وبلاگتان را که دیدم به خودم گفتم با این همه توانایی که در شما هست چرا؟؟؟شما به زیبایی وبلاگتان تا امروز اهمیتی نداده اید.لطفا اگه امکانش هست آستین هاتون رو واسه خونه تکونی کلبتون بالا بزنید

هنوز تا عید خیلی مونده دوست گرامی. برای خونه تکونی زوده!! :دی

مهرگان چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوب هستین فائزه خانوم؟
منم حرفای خانوم بزر گو جناب وطن دوست رو تایید میکنم .البته مستنداتش رو هم دارم
اگر بخواین لینک شونو میتونم براتون بذارم.

ما که مسلمان مادر زاد هستیم و در جامعه اسلامی هم زندگی میکنیم مگه چقدر کارامون با اسلام واقعی جور درمیاد؟جز اینکه بیشتر اعمالمون ارثیه و بدون شناخت تازه اگر درست انجامشون بدیم

موفق باشید

سلام مهرگان عزیز
ممنون٬ شما خوبید؟!
عجب! اگه زحمتی نیست برام جالبه لینکشونو ببینم

بله متاسفانه همینطوره!

ممنون از حضورتون
یا حق

هدی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام دوست خوبم
تصاویر آتش نشانی رو فشانی رو دیدیم خیلی جالب بود
پست قبل هم اگه جعلی بوده خیلی عالی بود و درسهای زندگی توش بود اگر از چارلی چاپلین هم نبوده باشه

ممنونم از حضورتون
موفق باشید
التماس دعا

سلام دوست عزیز :)
خوشحالم خوشتون اومد

موافقم! اصل مطلب خود مطلبه! :)

یا حق

س.ح چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام بر رستگار خانوم گل..
اولا از بیلیاقتی منه. ببخشین یه کم همه چی به هم ریخته بود...
سر میزنمااا ولی نمیدونم چرا برای من خیلی دیر میاد بالا وبت..
ولی باور کن به یادت بودم عزیزم..
حالا اشتی اشتی
راستی اتشنشان شدی چرا؟

مهرگان پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
گفتیم الوعده وفا[:
S023:]
http://www.iraneconomist.com/daily-news/day-news/8577-----q-q-.html

http://www.iraneconomist.com/daily-news/day-news/8677-2009-07-04-12-09-13.html

این مال جناب جکسونه
چاپلین رو بعدا میذارم

موفق باشی

سلام مهرگان خانوم
ممنون!
خیلی لطف کردین

س.ح شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

سلاااااام..
اخ جون اشتی شدی..
خوفی؟
قربونت برم من هم دوست دارم..
راستی ما رو دعا میکنی دیگه تو این ایام..

ممنون عزیزم

سلام گل دختر
بابا من غلط کنم با شما قهر کنم ؛)
ممنون
شما چطوری؟
شما رو دعا نکنم کیو دعا کنم گلم :)
شنا هم ما رو فراموش نکن

یا حق

زهرا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

ملاصدرا می گوید:



خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان



اما به قدر فهم تو کوچک می شود



و به قدر نیاز تو فرود می آید



و به قدر آرزوی تو گسترده می شود



و به قدر ایمان تو کارگشا می شود



یتیمان را پدر می شود و مادر



محتاجان برادری را برادر می شود



عقیمان را طفل می شود



نا امیدان را امید می شود



گمگشتگان را راه می شود



در تاریکی ماندگان را نور می شود



رزمندگان را شمشیر می شود



پیران را عصا می شود



محتاجان به عشق را عشق می شود



خداوند همه چیز می شود همه کس را....



به شرط اعتقاد



به شرط پاکی دل



به شرط طهارت روح



به شرط پرهیز از معامله با ابلیس



بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا



و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف



و زبان هایتان را از هر گفتار ناپاک



و دست هایتان را از هر آلودگی در بازار



و بپرهیزید از ناجوانمردی ها، ناراستی ها، نامردمی ها



چنین کنید تا ببینید چگونه



بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان می نشیند



در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان می کند



و در کوچه های خلوت شب با شما آواز می خواند



مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود !

مردی در تبعید ابدی....نادر ابراهیمی

سلام عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم ( این نشانه علاقه و دلتنگی زیاده! :) )

.........!!! ( اینم نشانه تفکره! بعد از ۲ بار خوندن متن بالا)

؛) ؛))) :))) ( اینم نشانه تشکره به خاطر این متن عــــــالی)

به یاسی سلام برسون
تو این ماه خاص دعا یادت نره!
دوست دارم!

ع.ر.وطن دوست شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام!
احوالات!؟
کم پیدا شدین؟!
پست ویژه محرم نمیگذارید؟:)
محرم اومد! ما رو زیاد دعا کنید

چیزایی رو که خواسته بودید براتون اماده کردم.
برای استفاده، ترتیبی رو در نظر گرفتم که بعدا خدمتتون میگم

مواظب خودتون باشید
موفق باشید
التماس دعا
یا علی

سلام
ممنون!
احتمالا این هفته زمان فشرده تر از قبل می گذره! با این همه کلاس جبرانی و امتحانی که رو سرمون ریخته! خود کرده را تدبیر نیست...
علت کم پیدا شدنم هم دقیقا همینه!
ما کوچیک محرم هم هستیم! البته با یکم تاخیر :))

ممنون! ما باز شرمنده شما شدیم...

ممنون
شما هم دعامون کنید
یا حق

هدی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جانم
عزیزم من کی باشم که ...؟
اگه قابل باشم دعاگوی شما بزرگواران هستیم
شما هم دعا یادتون نره ..زیاااااااااد دعامون کن

یا علی

سلام هدی جان
همیشه دعاگوتون هستم اگه خدا قبول کنه!

یا حسین

فروغ دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ب.ظ http://sura.blogsky.com

سلام فائزه جان
خوبی؟
امیدوارم این محرم واسه همممون با بقیه محرم ها تفاوت داشته باشه!
حداقل این بار بفهمیم که امام حسین بزرگترین دردش تشنگیش نبود ...

موفق باشی گلم!

سلام هم کلاسی گــــــــــــلم
ممنون
تو چطوری؟
الحق زیبا گفتی!
ممنون

یا حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد