...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

خدا... عشق... حسین...

سلام دوستان!

اول از همه به همتون یه تبریک می گم!!!!! 

عجب! دارم کفر می گم؟ ماه محرم و تبریک؟ جور در نمیاد... 

ولی صبر کنید... 

تبریک به این خاطر که این توفیق نصیبمون شد که یه محرم دیگه هم عمرمون به این دنیا باشه و برای یه بار دیگه هم شده ارادتمونو به امام حسین نشون بدیم. ( پس بیاین همین جا برای همه کسایی که سال گذشته تو این روزا بودن و الان فقط یادشون مونده یه صلوات و اگه حوصلشو دارید( !!!‌ ) یه فاتحه بفرستید) ... 

 

راستش این دفعه می خوام به جای اینکه من حرف بزنم و  از نیمچه ذوق ادبیم استفاده کنم از شما بخوام که بگید... ماشااله دوستانی که اینجا میان همشون تو بیان ادبی استاد من هستن. 

پس این پست رو می سپارم به شما! 

اونم با ۳ تا کلمه! ( ظاهرش کلمه٬ هرکدوم دنیاییه)  

خدا ... عشق... حسین... 

چی به ذهنتون می رسه؟ یه بیت شعر! یه متن ادبی! و... و... و... 

برای چند لحظه همه احساستون رو تو چندتا ( به ظاهر!) کلمه به امام حسین ابراز کنید. فکر می کنم خیلی باید لذت بخش باشه! موافقید؟!

نظرات 9 + ارسال نظر
س.ح یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام عزیزم
چه کار جالبی..
سخته یه کم.. نمیشه..اشک ادم در میاد
ولی خیلی دلم میخواد مثل اسم فامیلم واقعا حسینی باشم..اقاجون میشه؟؟

سلام س.ح عزیز
چشات جالب می بینه! :))
من از طرف آقا جون می گم چرا نمی شه؟ یه دل با صفا می خواد که داری! ؛)

یا حق

رسول یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

خدایا کمکم کن با عشق به امام حسین (َع) به تو برسم

الهی آمین...

ممنون!

هدی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام رستگار جان
چه کار واقعا جالبی!
من چیزی که به ذهنم رسید این بود:

"امام حسین(ع) با شهادت خود عشق خود را به خدا هویدا نمود."

پی نوشت:

و البته خدا نیز محبتش را با شهید شدن حسین (ع) در راهش آشکار نمود.
مگر نه این است که خدا شهادت را نصیب
بندگانی میکند که به انها مهر بورزد؟
...
معبود و بنده، عاشق و معشوق همدیگرند و نشان همدیگر ...حسین(ع) وجه و تجلی خدا در زمین بود.

یا ثارالله.

سلام هدی عزیز

جمله قشنگی بود!
داشتم فکر می کردم ما که اینقدر ادعای عشق به خدا می کنیم چطوری عشقمونو هویدا می کنیم!!!
واقعا آدمای بزرگ عشق بازی شونم بزرگه...

ممنون!
یا حسین

ع.ر.وطن دوست سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ق.ظ

سلام!


خدا افرید حسین را که عشق را بسخره گیرد و بگوید : نیست مرام عشق در جان هر "از ننه قهر کرده "ای!

ایده خوبی بود!افرین!
یادمه همیشه توی مدرسه توی قسمت جمله سازی خوب بودم!
جمله هایی میساختم که توی قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشد!:)))

ممنون
التماس دعا
یا علی

سلام
خیـــــــلی عالی بود!
‌بدون تعارف می گم! واقعا به این ذوق ادبیتون تبریک می گم:)

محتاجیم به دعا
یا حق

مهرگان سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام

حسین،عشق،خدا... همین

این ایام و هولوکاست شیعی یمن رو تسلیت می گم


التماس دعا

سلام خانم مهرگان

منم خدمت شما و بقیه دوستان تسلیت می گم
خدا به اسلام و مسلمین رحم کنه!

یا حق

امین چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
از آشنایی حضوری‌تون خوشحال شدم.
اگه جزء مداح‌های امروزی بودم می‌گفتم "حسین عشق خداست!"
امان از دست این مداح ها، آخر سر منو دق مرگ می‌کنند!

پی نوشت: قالب نو مبارک، مشکل دیر بالا اومدن وبلاگ تون هم حل شد.... وای خدا من، باز خدا زد توی سر من، باز من راجع به کسی قضاوت بی خود کردم.خدا منو ببخشه(توی قسمت‌ پیوندهای قالب جدیدتون لینکی هست که من جای دیگه دیده بودم و پیش خودم گفتم محتوای وبلاگش چه ربطی به این پیوند داره. از دست خودم عصبانیم)

سلام
ممنون! منم خوشحال شدم
هم حسین عشق خداست هم خدا عشق حسینه! :)
کاملا موافقم! من که سعی می کنم به جای حرص خوردن از رفتن به این مجالس بی محتوا (!) اجتناب کنم و بیشتر دنبال جلسات و برنامه هایی مثل جلسه ۴شنبه باشم!

ممنون! خدا رو شکر! خدا مشکلات همه رو حل کنه انشااله! :)
اگه بنده ها تو سر خودشون نزنن خدا مهربون تر از اینه که تو سر بندش بزنه! سخت نگیرید

التماس دعا

elaheh پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

salam nazanin.kheyli delam vasat tang shode.unghad ke faghat khoda midune
ama nazaram raje be un 3 kalame....
ghorbat , azadi, vesal, sefidi.................
shad bashi nazanin va hesabi eltemase 2a...............

سلام گل دختر
منم دلم برات تنگ شده!
به زودی می بینمت چون الان گرگانم!!! :)))

دعا یادت نره
دوست دارم!

سیدامیرحسام دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://gharogati.blogsky.com/

سلام...
وای بابا! بازم که دیر رسیدم...(شکلک ای وای)
آخه این قدر آمدم و بروز نکرده بودید که اصلا یادم رفت وبلاگتون رو تو خبرنامه بذارم! این شد که این جوری شد!!

خیلی فکر جالبی بود! من یه بیت شعر میذارم که از یکی از مداحان اهل دل قدیمی گرفتمش! حالا نمیدونم مال کیه! البته شاید مال استاد بزرگوار و عارف پیشه اش باشه.

یقین دارم که حق با این همه گمراهیم بخشد
فروغ معرفت از مهر ثاراللهیم بخشد
گنه کارم ولی دیوانه عشق حسینم من
خدا شاید گناهم را به خاطر خواهیم بخشد.

انشاالله که همین طوره! یعنی من به غیر این انتظاری ندارم! هر چند که روسیاهم.

----------
راستی قالب نو مبارک. امین جان درست میگه دیگه مشکل لود شدن طولانیش هم حل شده!
خدا رو شکر! یه گره از کار دوستانمون باز شد.

دعام کنید که سخت و بد مدل محتاجم.

صبح نزدیک است و ...

سلام
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز... :)

اشعار قشنگی بود! ممنون
انشااله که لیاقت اینو داشته باشیم که اسممون تو لیست عاشقان حسین باشه!

--------
به یاد دوستان هستیم
شما هم ما رو از دعاتون بی بهره نذارید
یا حق

ش.م.ر جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

ببخشید فکر کنم الان دی باشه و
موقعه خونی تکونی.
یادتون نره ......

خوب شما یشنهاد بدین چی کار کنیم؟!
از پیشنهادای خوب استقبال می کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد