...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

یه جمله عجیب تو زبان انگلیسی!!!

  سلام! 

یه ایمیل جالب به دستم رسید که فکر می کنم خوندنش خالی از لطف نیست! 

این جمله با کلمه ای یک حرفی آغاز می شود٬ کلمه دوم دو حرفیست٬‌ چهارم چهار حرفی... تا بیستمین کلمه بیست حرفی! 

 نویسنده این جمله یا مغز دستور زبان بوده یا بی کار: 

 

 I do not know where family doctors acquired illegibly perplexing handwriting nevertheless, extraordinary pharmaceutical intellectuality counterbalancing indecipherability, transcendentalizes intercommunications incomprehensibleness   

ترجمه جمله : نمیدانم این دکترهای خانواده گی این دست خطهای گیج کننده را از کجا کسب میکنند.با این حال سواد پزشکی انها غیر قابل کشف بودن این دست خط ها را جبران کرده و بر غیر قابل کشف بودن انها ( دست خط ) برتری میجوید.

نظرات 10 + ارسال نظر
ع.ر.وطن دوست دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!
چه باحال!

البته شاید هیچ کدوم از اینایی که گفتین نباشه!
ممکنه پروژه درس زبان عمومی بوده! بدبخت از زور استاد هم که شده ذوق هنریش فوران کرده! :)
انشا...ا شما هم در طول این 4 سال به برکت زحمات اساتید از این هنرها یاد میگیرید! :)))


ممنون
یا علی

سلام

بله!!! ما نباید قابلیت های اساتید ایرانی رو دست کم بگیریم :))

خواهش می کنم!
یا حق

فریده دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

اول سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی عزیزم
دوم ما دختر گلمون روبه این راحتی ازدست نمی دیم واینکه وب خوبی درست کردی
درضمن اگه می شه id خودتو برام اد کن
مرسی kiss me
see u later
say hello to your classmate
ok

به به! سلام فریده جون خودم
این خونه رو با حضورتون منور فومودین :)
چی؟!!!! مگه چیزی شده؟! قراره از دست برم؟!!!!!
حتما!
پارسا رو از طرف من ببوس
دوست دارم و دلم براتون تنگ شده
به امید دیدار
بوس بوس

زهرا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

قرار است امشب تو عاشق شوی

سراغت بیاید از امشب تبی

که در آن بسوزی .. بسازی .. و بعد

غرور خودت را ببازی .. و بعد

ندانی چه می‌خواهی از زندگی

شبیه من از هر لحاظی .. و بعد

غزل می‌نویسی و من، بی‌خیال


ندارم به شعرت نیازی! .. و بعد

زمین و زمان پیش چشمت شب است

نه نوری، نه برقی .. _نه گازی!_ و بعد

تو هم عارفی اهل دل می‌شوی

که هفتاد شب در نمازی و بعد

خدا می‌نویسد که عاشق شوند

نه ابهام دارد، نه رازی ... و بعد

همین‌قدر می‌دانم این‌را که بعد

همین شد سرانجام بازی و .... بعد

قرار است امشب من عاشق شوم

شبیه تو امشب سراپا تبم

به نامت

به یادت

به عشقت

ورق‌پاره خواهم نوشت

به پایان نخواهد رسید امشبم

خدا جای من می‌نویسد :بمان
خدا عاشق است! عاشق امتحان

سلام مهربان دوست عاشق من :))
بابا تو رو چه به این حرفا بچه؟!! بچسب به درسات :))‌ :دی

اگه الان آقای طاهباز بود می دونی چی بهم می گفت؟!
" ای بی خبر از سوختن و ساختنی
عشق آمدنی بود نه آموختنی! "

...

دوست دارم!

یاس سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام گلم

یکم دلم واسه طاهباز تنگ شده
واسه تو خیلی زودتر بیا

سلام عزیزم
خوش به حال من ؛) :))

به زودی...

دوست دارم!
یا حق

زهرا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

خواهد به سرآید شب هجــران تــو یـا نــه
ای تیـر غمـــت را دل عشــاق نشانــه
جمعی به تو مشغول تو غایب زمیانه

بلبل به چمن زان گل رخسار نشان دید
پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید

عارف,صفت روی تو در پیر و جوان دیــد
یعنی همه جا عکس رخ یار توان دید
دیوانه نیم, من, که روم خانه به خانه

هر در که زنم,صاحب آن خانه تویی,تو
هرجا که روم, پرتو کاشانه,تویی, تو

در میکده و دیـر که جانانــه تــوی,تــو
مقصودمن از کعبه و بتخانه تویی, تو

مقصود تویی, کعبه و بتخانه بهانه


اولا آفرین به آقای طاهباز بعدشم ما که عاشق بودییییم گفتیم تو عاشق شوی...
منم دوست دارم

مقصود تویی, کعبه و بتخانه بهانه...
عجب شعریه!

عشق آمدنی بود نه آموختنی...

omid سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://omid1138.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری بیا بهم سر بزن منتظرم ممنون

امین سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام علیکم!!!
من هم این میل برام اومده بود، جالبه!
منم به روزم

دعام کنید
یاحق

سلام
میام خدمتتون...

دعاگو هستیم
یا حق

301040 سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://301040.blogsky.com

هاها

پیام چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://payam197.blogfa.com

نشانه های ظهور

مدتی هست میخواستم بحث نشانه های ظهور را در وبلاگم بنویسم اما دودل بودم تا اینکه با استخاره از قرآن شروع میکنم و چندپست آینده را به همین موضوع اختصاص میدهم .

دوست دارم دوستان را هم درجریان این پستها بذارید تا با قوت و نظرات بهتری بتوانم به این وظیفه سنگین ادامه بدهیم منتظر پیشنهادات و نظرات و راهنمایی هاتون هستم.

[گل]

elaheh چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

گفتم: خسته‌ام

گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله

.:: از رحمت خدا نا امید نشید(زمر/53) ::.



گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره

گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه

.:: خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::.



گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید

.:: ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم (ق/16) ::.



گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!

گفتی: فاذکرونی اذکرکم

.:: منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.



گفتم: تا کی باید صبر کرد؟

گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا

.:: تو چه می‌دونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63) ::.



گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره!

تا اون موقع چیکار کنم؟

گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله

.:: کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن

تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109) ::.



گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور!

من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره‌ کنی تمومه!

گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم

.:: شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::.



گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟

گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم

.:: خدا نسبت به همه‌ی مردم - نسبت به همه - مهربونه (بقره/143) ::.

و


گفتم: دلم گرفته

گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا

.:: باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن (یونس/58) ::.



گفتم: اصلا بی‌خیال! توکلت علی الله

گفتی: ان الله یحب المتوکلین

.:: خدا اونایی رو که توکل می‌کنن دوست داره (آل عمران/159) ::.



گفتم: خیلی چاکریم!

ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع کن! یادت باشه که:

و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر

اطمأن به و ان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الآخره

.:: بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می‌کنن. اگه خیری بهشون برسه،

امن و آرامش پیدا می‌کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن،

رو گردون میشن. خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می‌کنن (حج/11

می گم قضیه چیه؟!
اونجا چه خبره؟! :)

در هر صورت زیبا بود!
ممنون دوست جون
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد