...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

سرزمین خدایی... خاک آسمونی...

به نام او 

 

بسیار سفر باید... 

اما این بار یه سفر متفاوت بود!  

رفتیم به یه سرزمین به ظاهر هیچ و در باطن همه چیز...  

گفتیم: اینجا کجاست؟!! 

گفتن: بهشت! 

گفتیم: مگه میشه؟!!! 

یه مکثی کردن بعد یکیشون پرسید: بهشت کجاست؟! 

فوری گفتیم: خوب٬ یه جای خیلی قشنگ که همه خوبی ها توش جمعن٬‌ یه جای پاک! 

گفتن: خوب٬ شما اینجا غیر پاکی می بینید؟! 

غیر خوبی و قشنگی چیزی پیدا می کنید؟! 

یه بار دیگه دقیقتر نگاه کردیم. دقیق تر و عمیق تر... 

... 

گفتیم: اینجا خیلی گرمه!‌ بهشت اینقدر گرمه؟۱ 

گفتن: این حرارت و گرمای عشقه! احساسش کنید... 

حلاوتش رو درک می کنید؟ حلاوت یه عشق ازلی و ابدی... 

... 

گفتیم: پس بهشتیا کحان؟! بهشت خالی؟!!! 

با تعجب گفتن: مگه نمی بینید؟! این همه آدم پاک و نورانی اینجاست!!! 

آهسته و با ترس گفتیم: نه!‌ بعد بهت زده به اطرافمون نگاه کردیم 

چند دقیقه سکوت... بعد یکیشون گفت: حتما دلاتون پاک نیست!  

دیدن این بچه های باصفای بهشت یه دل پاک می خواد... 

دل پاک... 

دلمون گرفت٬‌ اول خشکمون زد٬ بعد بغض کردیم٬‌ بی اراده اشکامون جاری شد... 

خدایــــــــــــــــــااااا... 

... 

یه دفعه یکی گفت: بابا خدا غفوره٬ رحیمه٬‌ کریمه... مگه میشه دلش بیاد اشکاتونو ببینه و دلش رحم نیاد؟! اصلا همین که شما اینجایید یعنی خدا دوستون داره! خدا خواسته که بیاید! یعنی هنوز روزنه پاکی تو دلتون هست... 

سعی کنید درکش کنید! 

نفس بکشید... یه نفس عمیق... بوی بهشت رو احساس می کنید؟! 

همه شروع کردیم... با همه وجود هوای پاک بهشت رو وارد ریه هامون کردیم... ۱بار... ۲بار... ۳بار...  

یکی از جمع گفت:‌ آره! راست میگه! چه عطری... چه بویی... این عطر دنیایی نیست... این بوی بهشته... 

کم کم بقیه هم تایید کردیم... 

گفتن: خاک رو لمس کنید! 

همه رو خاک افتادیم! چه خاکی! پاک پاک...  

گفتیم: این خاک زمینی نیست! آسمونیه... بوی بهشت میده...  

خاک می تپید... فریاد میزد...  یا حسین٬ یا فاطمه٬ یا علی... خاک زنده بود... میدید... 

تعجب کردیم! 

گفتن: این خاک از وجود همون بهشتیاست... 

این صدا٬‌ صدای قلب همون بهشتیاییه که یه عمر با هر تپش این اسم ها رو زمزمه کرده... 

این نگاه٬ نگاه پاک همون بهشتیاست...  

دیدین گفتیم خدا دوستون داره؟! 

... 

احساس کردیم... این خاک و هوا و عطر و این بهشت رو احساس کردیم... 

ولی ما فقط یه تماشاچی بودیم... اجازه بودن با بهشتیا رو نداشتیم... 

وقت رفتن رسید... 

گفتن: باید برید به دنیای خودتون! به قربانگاه گناه... برید و بجنگید و پاک بشید... بعد اجازه عبور میدن... 

و ما بازگشتیم...  

با چشمایی پر از اشک... یه قلب پر از حسرت... و البته پر از امید و عزمی راسخ برای پاک شدن... برای عاشق شدن... بهشتی شدن... 

 و خدایی شدن... 

   

 فائزه (رستگار)

شب 24/12/1388 پادگان نظامی دوکوهه 

 پ.ن:  

هرکی دلش گرفته و هنوز نرفته کربلا  

با من بیاد بریم جنوب مرکز عشقه به خدا 

وقتی چشام بارونیه غم تو دلم زندونیه... میرم خوزستان  

قلبم وقتی سیاه میشه لبریز از گناه میشه... میرم خوزستان  

عجب حال و هواییه غروبای طلاییه  

راه شهادت و بهشت همه میگن " سه راهیه " 

اینجا همت بی سر شده میر افضلی پرپر شده... داد از غریبی  

عشقو اینجا نشون دادن باکری هامون جون دادن... داد از غریبی 

کرب و بلای ایران شش گوشه خوزستان... مظلوم حسین جان 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!

رسیدن بخیر!زیارت قبول!

اگه من جای شما بودم ! یه شیشه با خودم میبردم!
تا نصفه تربت میریختم!
درش رو محکم میبستم!
حالا هم هوای بهشت رو دارم و هم خاک بهشت رو!
هر وقت دلم تنگ میشد، بود میکردم و ...
نه نمیشه! باید رفت همونجا!
کنسرو بهشت مزه نمیده!
باید همچین تر و تازه باشه!
اگه بهشت بد جایی بود ، این همه بهشتی اونجا نمیموندن!سریع فلنگ رو میبستن!
ولی خوب اونجایی شدنها!
تا دل ادم بهشتی نشه خودش هم بهشتی نمیشه! اخرش بزور میارنت!
اگه کسی دلش بهشتی شد، بزور نگهش میدارن!
میگن خدا دلها رو بو میکنه!
اون بویی رو که دوست داشته باشه ،با جاش میبره!

.
..
...
با علی

سلام

ممنون! انشاالله!

اتفاقا تربت آوردم!

گفتم ببویمش مگرم درد اشتیاق
ساکن شود بوییدم و مشتاق تر شدم...

دل ما چه بویی میده؟!!!...
خدا خودش کمکمون کنه!

ممنون از نظر زیباتون!
یا حق

.:: علی ::. پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

elaheh پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

salam azize talabide.
ziaratet ghabul.
2a kardi vasam ya na?!
be ghole aghaye vatan doust ba shenakhti ke azat daram midunam hatman in karo kardi.be manam kheyli khosh gozasht.
koli aramesh tazrigh kardam be ruhamo bargashtam.
va be ghole to delamo ja gozashtam.ama na faghat 1 ja
balke delamo tike tike kardamo har tikasho 1 ja gozashtam.

hamash az khodam miporsidam inja kojast ke umadam.gahi unghad paki o aramesho hes mikardam ke ehsas mikardam riye ham tahamole in hama ro nadare.bad fahmidam cheghad zarfiatam kame o cheghad alude be ghobaram.........

ama vasam lazem bud va omidvaram bazam talabide beshim.

rasti sale no pishapish mobaraket.
enshala sale khubo por barekati vasat bashe gol khanum.

lahzeye tahvile sal yadet nare mano ha!
ya hagh

سلام دوست جوووون
زیارت تو هم قبول باشه!
به سلامتی برگشتی؟!

باورت نمیشه از هرجا که برمیگشتیم یاد تو می افتادم و بهت غبطه می خوردم که تو به زودی اونجا میری!!

آرامش! از آرامش نگو که اونجا دنیا دنیا نثارت می کردن...

...

من که برای دوباره رفتن ثانیه شماری می کنم...
انشاالله قسمت همه دوست داران بشه!

سال نو تو هم مبارک عزیزم!
دعات می کنم!
تو هم به یادم باش

دوست دارم!
یا حق

هدی پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جان
از نوشته های دلنشینتون مشخصه چه فیضی از زیارت بردین ..حال و هوای معنویتون رو خوب میشه حس کرد از پشت نوشته هاتون...ممنونم به یاد بنده هم بودید و دعا کردید..
و بیشتر ممنونم که حس معنوی و قشنگتون رو به ما هم منتقل کردین تا اندکی احساس کنیم از چیزی که حس کردید ...
...
التماس دعا

سلام هدی جون

به قدر توان و ظرفیتم سعی کردم که استفاده کنم!
جدا خیلی به یادتون بودم! وظیفه بود! انشاالله خدا ازم قبول کنه!
خوشحالم خوشتون اومد :)

یا حق

سهیل جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://daypic.blogfa.com

سلام.

ممنون از محبتتون.

قسمت ا که نشده... چشممون به دعاها شما دوستان پاکه...

سال نو تقریبا پیشاپیش مبارک.

التماس دعا.

یاعلی.

سلام

وظیفه بود!

ممنون! بر شما هم مبارک!

محتاجیم به دعا

یا حق

فاطمی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام فائزه جان!
خوبی خانم؟ چه خبرا؟
این پستت محشر بود... با همه ی پستایی که تا حالا گذاشته بودی فرق می کرد... انگار از ته ته دل براومده باشه که لاجرم بر دل هم می شینه ... زیارتت قبول باشه!
"عزمی راسخ برای پاک شدن ... عاشق شدن ... بهشتی شدن"... انشاالله که همه اش نصیبت بشه!
بهار نزدیکه ٬عیدت پیشاپیش مبارک! سال خوبی داشته باشی
من رو هم از دعای خیرت فراموش نکن!
باز هم ممنون برای این پست عالی!

یا علی مددی!

سلام سلام...
ممنون!‌سلامتی شما :)
خوشحالم تونستم احساسمو منتقل کنم!
انشاالله! ممنون
عید تو هم میارک دوست خوبم :)
مگه میشه شما رو فراموش کنم؟ شما هم به یاد ما باش!

یا حق

زهرا جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

خیلی تاثیر گذار بود....عیدتم مبارک...i miss u

عزیــــــــــــــــزم!
اگه بدونی دلم چقدر برات تنگ شده!
ایشالا این کنکور زودتر به خوبی و خوشی تموم بشه و تو باز به جمع دوستان برگردی! از دوران طلایی عید خیلی استفاده کن!

عید تو هم مبارک فدات شم!
دوست دارم! خیلیییی
بووووووووس

سیدامیر جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://shia-book.blogsky.com/

(دلمون گرفت٬‌ اول خشکمون زد٬ بعد بغض کردیم٬‌ بی اراده اشکامون جاری شد... )

سلاااام...
خیلی از خدا می خوام این جور اشک ریختن رو بهم بده!
به نظر من عاشق این جور اشک میریزه....


"گواهی بخواهید اینک گواه
همین زخم هایی که نشمرده ایم"

گواه شما هم همین اشک هایی که نشمردید!
------------
قبول باشه. اگه میدونستم شما هم میرید خیلی خیلی التماس دعا داشتم.
ممنون با خوندن متن زیباتون خیلی چیزای خوبی که از یادم رفته بود دوباره به یادم آمد.
یکیش این بود که یه نگاهی به حکمت ۴۷۴ نهج البلاغه ترجمه دشتی انداختم.
(گویا به کل فراموش کرده بودم.)
و....

انشاالله که بهمون اجازه عبور بدن! یا بهتر بگم: اجازه عبور رو بدست بیاریم!

دعا کنید قسمت ما هم بشه.
بازم ممنون

راستی عیدشما هم ژیش ژیش مبارک. موقع تحویل سال و انشاالله دگرگونی حال حقیر رو هم فراموش نفرمایید.

صبح نزدیک است و ...

سلام

شما نگید هم ما به یاد همه دوستان هستیم! :)

خدا رو شکر که تاثیرگذار بود!

انشاالله قسمت همه دوستداران بشه

عید شما هم مبارک و میمون باشه!
موقع تحویل سال هم به یاد همه دوستان بودیم!

در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

امان از دست این صفحه کلید؟!

:پیش پیش؛ نه ؛ژیش ژیش؛
(خنده)

بازم مبارک باشه.

صبح نزدیک است و ...

:)

ممنون!‌
یا حق

مطهره نظری جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام فائزه جون..
خیلی زیبا بود..
زیارتت قبول قسمت ما نشد که قدم به خاک مقدس بذاریم..
سال خوبی داشته باشی....

به به!!! سلام مطهره عزیز
خیلی خوش تشریف آوردید! ؛)
انشاالله سال بعد با هم! :)
ممنون! شما هم سال خوب و پربرکتی داشته باشی

در پناه حق باشی عزیزم

س.ح شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام عزیزم
زیارت قبول..
من که هنوز این سعادت نصیبم نشده...قشنگ نوشته بودی عزیز بوی اونطرف رو میداد

سلام س جون
قبول حق...
کدوم طرف؟!!! :دی :)))

راضیه شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام....
خیلی دوست داشتم باهات میومدم!!!
تو اونجا بودی و قلب من هم اونجا!!!
درست فردای روزیکه اونجا رفتین خواب خیلی عجیبی دیدم!!!
وقتیکه از خواب بیدار شدم هنس فری تو گوشام بود و صدای سخنرانی یکی تو طلاییه که تو گوشیم داشتم تو گوشم پیچیده بود!!!!!
خیییییییییییلی عجیب بود!!!!
عیدت هم پیشاپیش مبااااااااارک بادا!

سلام عزیز دل
منم خیلی دوست داشتم
سعادت نداشتیم همسفر شما باشیم :))
از اس ام اس هات معلوم بود دلت اونجاست!
انشاالله خیره!
عید تو هم مبارک باشه عزیزم!

یا حق

مهدی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
پستتون خیلی دل نشین بود
من احتمالا امشب میرم خوزستان

پیشاپیش عیدتون مبارک
سر بلند و سلامت و پیروز باشید
امیر مومنان علی(ع) پشت و پناهتون

سلام
نظر لطفتونه!
جدی؟! خوش به حالتون! حسابی ما رو دعا کنید...

عید ما هم مبارک!
در پناه حق باشید

هدی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جان
بازم ممنونم..
سال نو رو خدمت شما تبریک عرض میکنم..
ان شاءالله سال پر خیر و برکتی براتون باشه...
التماس دعا

سلام هدی عزیز
بازم خواهش می کنم! ؛)
ممنون! سال ن وشما هم مبارک و خجسته باشه!
محتاجیم به دعا

یا حق

فاطمه یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

...
گر بگیرم از دوکوهه فاصله
می شوم جامانده ای از قافله
ماجرایی در دلم پیدا شده است
کربلا نزدیک این دریا شده است
او که در نزدیکی آمال ماست
باخبر تنها خدا از حال ماست
حرف دل یادآور سورنای ماست
قصه هایی از دل شیدای ماست
خاطراتی دارم اینجا قیمتی
رنگ زیبای بنفش و صورتی
...

سلام فائزه جان ... زیارتتون قبول ... ان شا الله از همین راه راهی کربلا هم بشید ...
برات آرزوی سال بسیار خوبی رو دارم . موفق باشی
روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلام فاطمه جون

...

عجب شعری...
بی نهایت ممنونم!

انشاالله! انشاالله با همدیگه :)
ممنون از آرزوی قشنگتون
منم سال خوب و پربرکتی رو براتون آرزو می کنم!

در پناه حق

ع.ر.وطن دوست یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

سلااام!

سال نو مبارک!
انشا..ا که سال پر بکتی دارید و پر خیر ، بلطف خدا!

خدا کنه که در سال جدید ، مقبولتر از سال پیش در درگهش باشیم!

شاد باشید و سرمد
یا علی

سلام

ممنون!‌
سال نو شما هم مبارک!‌ ( تو فرنگستان هم سال جدید شده؟! :)) :دی )

انشاالله!
انشاالله! ممنون از دهای خوبتون

در پناه حق باشید

سما دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

عزیزم سال نو مبارک.تو منو میشناسی اصلا احساساتی نیستم اما این متنت یه اه بزرگ از نهادم براورد که ای کاش منم اونجا بودم و خاکی که برادرانم برای دفاع از اون جنگیدن سرمه چشمانم میکردم
زنده باد این اب و خاک
زنده با این مرز و بوم
راستی ایمیل نکردی برام خواهشا زودتر

سلااااام عزیز دل
سال نو شما هم قشنگ و مبارک! ؛)
ایشالا سال دیگه با هم میریم حالشو می بریم!‌ ؛)
زنده باد!
زنده باد!
اوه! اوه! الساعه٬ به چشم!

یا حق

امین دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
اول از همه زیارت قبول ما رو پذیرا باشید.بعدش هم سال نو رو خدمت‌تون تبریک میگم.
خیلی خوشحالم که از این سفر گرانبها استفاده کامل رو بردید؛ اینو میشه از متن فوق‌العاده‌تون فهمید.واقعاً شما که بار اول‌تون بوده حساب‌تون از بقیه جداست...راستش از الآن غصه ام گرفته که ممکنه سال آینده نتونم مشرف بشم... بالاخره ما هم پیرمرد(سال آخری دانشگاه!) شدیم.

سال پر خیر و برکتی رو براتون آرزومندم
یاحق

سلام
ممنون!زیارت (های) شما هم قبول باشه! :)
سال نو شما هم مبارک!
کامل که چه عرض کنم!‌ شاید به اندازه ظرفیتمون...شاید...
انشاالله ارشد قبول بشید و سال بعد هم مشرف بشید!

ممنون! همچنین برای شما!
یا حق

د چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
واقعاً همه این چیزی که نوشتید را کاملاً هم احساس کردید هم باور و هم توی وجودتون موندگار شده؟
اعتراف میکنم برای من اینطور نبوده. شاید هنوز شعورم به حد لازم نرسیده. برای همین نمیفهمم. برای همین همش عقلم از دلم پیشی میگیره. برای همین جای بوییدن خاک باید برام تعریف کنن. خودم نمیبینم باید برام از تک تک خاطرات نقل کنن. همین طوری دلم سر به را
ولی با هر جمله تون جای یه تیکه از خاطره سفرم افتادم.
حرف که زیاده. ولی برای کسی که عمل نداره فعلاً همین قدر بس!
خوشحالم که سفر اول این همه براتون خیر داشته.
انشاالله هر سال برید و هر سال برکتی بیش از پیش.
یا علی

سلام

آقای وطن دوست یه شعری می گفتن که مضمونش این بود که اگه آب دریا رو کامل نمی تونیم بگیریم به اندازه خودمون می تونیم ازش برداشت کنیم!
من هم به اندازه ظرفیت خودم سعی کردم که درک کنم!
در مورد موندگار شدنش هم دارم سعی می کنم که همین طور بشه!
به نظر من عقل و دل تضادی با هم ندارن! اگه از هر دوشون در کنار هم استفاده کنیم مکمل خوبی میشن!
من هم خاک رو بوییدم و هم دنبال تعریفش رفتم!

خوشحالم که براتون تدایی خاطرات بود!
ممنون
یا حق

ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!!

انگار فرنگستان رو دست پایین گرفتینها!! :دی
انجا همه چیش پیشرفته است!
کجاشو دیدید؟! من همین الان از 13 بدر اومدم! :)))

یا علی

سمانه یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

قربون دل پاکت لیاقت میخواد درک یه همچین مکانی ایشالله بازم بری راستی دانشگاه ۲۷-۲۸ فروردین یه شب میبره کویر بین اصفهان وشیراز پایه ای بریم ما کویر ندیده ها

پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایه ام اســـــــــــــــــــــــــاسی
:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد