...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

یاد باد آن روزگاران... یاد باد...

سلام 

یاد اسفند ۸۸ بخیر... 

دلم خواست یادی از سفر به دیار نور کنم! 

یاد عهدایی که با خدا بستم... 

یاد قولایی که دادم... 

دنبال شور و داغی بودم٬ اونجا شعور و پختگی تقسیم می کردن!!  

کجای کارم من؟! 

...

عجب سفری بود! عجب سفری... 

 

در سنگر عشق...  

IMG_1378.jpg 

 

 " السلام علیک یا اباعبدالله " 

 IMG_1513.jpg 

 

جانم فدای... 

IMG_1488.jpg  

  

با وضوی عشق آماده برای نماز شهادت...

 

IMG_1362.jpg 

 

طلوعی با شهدای هویزه  

 

IMG_1544.jpg   

 

می نویسم یادگاری... 

 

IMG_1503.jpg

 

بدون شرح...

 

IMG_1584.jpg  

 حسن ختام...

تانک نوردی  دوکوهه...

 

IMG_1381.jpg 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

هدی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام فائزه جان
چه عکسهیا معنوی و پرباری گرفتی ..
انشاءالله همیشه این حس معنوی و زیبا باهاتون باشه..
ممنونم
یا علی
التماس دعا

سلام هدی جون
خوشحالم خوشتون اومد!
انشاالله... در تلاشم که اینطور باشه... اگه لایق باشم...

محتاجیم به دعا
یا حق

امین سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
ما رو هم هوایی کردید...
خیلی دوست داشتم یک شب دوکوهه بمونیم ولی متاسفانه ساعت ۱ نیمه شب بلیت داشتیم.البته آخرسر قطار با سه ساعت و نیم تاخیر اومد و این حسرت بیشتر روی دلم موند!
واقعاً این سفر پر از معنویت و صفاست.امیدوارم اسفند 88 آخرین بارم نبوده باشه...

مرسی از عکس های زیباتون

یاعلی

سلام

پس فکر کنم ما حق شما رو خوردیم!! چون ما ۳ شب افتخار حضور تو دوکوهه داشتیم! :)

خواهش می کنم!

یا حق

اعظم مامان سپهر سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.sepehrabbassi.blogfa.com

وای سلام فائزه جون دلم برات تنگ شده دختر عموی گلم خبری هم که از ما نمیگیری...
عکسات خیلی قشنگ بود یادته اون شب خونمون چقدر سر همین عکسا و کلا موضوع این عکسا با بچه‌ها بحث کردین...
راستی پست قبلیت هم خیلی باحال بود عزیزم. ایشالا عروسی عموی مجردت...

سلاااام بر دختر عموی باوفا
منم دلم براتون تنگ شده! :)
کم سعادته منه والاااا!

آره! یادته آخرش نزدیک بود آقا محمود منو بزنه!!!! :)) :دی

ایشالااااااا

دوست دارم!
بووس بووووس

مهدی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://mafhh.blogsky.com

سلام
یادش به خیر
دوکوهه/شلمچه/فکه/خرمشهر/
۲ماه گذشته
ولی عکساتونو که نگاه میکردم یه نفس عمیق کشیدم حس کردم...


" السلام علیک یا اباعبدالله "
جانم فدای...
این دوتا عکس چقدر قشنگن در کنار هم

دستتون درد نکنه

یا ثار الله

سلام

واقعا یادش به خیر!

خواهش می کنم!
در پناه حق

س.ح چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام خانوم گل
کم پیدا شدین حسابی...فکر کنم از کم سعادتی ما باشه..
راستش من که تا حالا نرفتم اونطرفا ولی وقتی پیش خودم تجسم میکنم احساس میکنم که وارد اون سرزمین که
میشم احتمالا اولین حسی که خواهم داشت حس شرمندگیه
خیلی زیاد...
ممنون که این حس رو زنده کردی
التماس دعا ...یه کم بیشتر از همیشه
یا علی

سلام بر بانوی مهربان :)
ای بابا!‌ کم لیاقتی ماست! ؛)

حس شرمندگی... اون که آره! ولی اونجا هر احساسی به آدم دست می ده قشنگه! همه چیز زیباست...

خواهش می کنم! :)
حتما! تو هم منو فراموش نکن!‌یادت نره هااا

یا حق

دل سوخته پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.salehin.com

سلام.
احتراما می تونم از شما عکسهای بیشتری بگیرم.چون علاوه بر کارم تو ادارمون سمت عقیدتی فرهنگی هم دارم .جهت تبلیغ و کارهای فرهنگی بدرد می خوره می تونید به ایمیلم با متنی از آنچه که دیدید بزنید.ما خودمون یه اتوبوس از همکاران رو فرستادیم ولی بنده به خاطر بیماری وسن بالای مادرم نتونستم برم.
ممنون می شم

سلام
احتراما به استحضار می ریونم که عکسای مناسب بنده همینایی بود که تقدیم کردم! اونجا به قول معروف بوی گل چنان ادمو مست می کنه که دامن از دست می رود و وقت زیادی رو برای عکس برداری اختصاص نمی دی! انشااله همسنا به دردتون بخوره و ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نذارید!

انشااله خدا مادرتون رو شفا بده و اجر نگهداری از ایشونم به شما میده!

یا حق

ع.ر.وطن دوست جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

خیلی دوست داشتم قسمت بشه یه سفر برم!
ممنونم بابت این عکسهای زیبا!

فقط خوبه که فرازی از خطبه جهاد امیرالمومنین ذکر بشه:

"جهاد، دری است از درهای بهشت که خدا به روی گزیده دوستان خود گشوده است و جامه تقوی است که بر تن آنان پوشیده است. زره استوار الهی است که آسیب نبیند و سپر محکم اوست که تیر در آن ننشیند. هر که جهاد را واگذارد و ناخوشایند داند، خدا جامه خواری بر تن او پوشاند و فوج بلا بر سرش کشاند و در زبونی و فرومایگی بماند. دل او در پرده های گمراهی نهان و حق از او روی گردان. به خواری محکوم و از عدالت محروم."

یا علی

سلام

انشااله قسمت همه آرزومندان بشه!
خواهش می کنم!

ممنون بابت گذاشتن کلام مولا!

یا حق

سید امیرحسام شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلاام...
ممنون عکسای قشنگی بود.

میگم خوب این تانک رو ناکار کردید...!؟
از نحوه زس گرفتنتون این رو استخراج فهمیدم!(خنده)

دعا کنید قسمت همه نرفته ها! بشه. مخصوصا این جانب.

صبح نزدیک است و ...

سلام
خوشحالم خوشتون اومد!

ای بابا!‌ ما اگه زمان جنگ بودیم چه می کردیم!!! :)) حتما فرار می کردیم!! :))

انشااله خدا قسمتتون کنه!

یا حق

سیدامیرحسام شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

منظورم "استخراج کردم" یا "فهمیدم بود"!!!

صبح نزدیک است و ...

:)

یا حق

راضیه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلاااااااااااااام
به رسم جاده ها دوری ولی به رسم دل باهات فاصله ای نیست!!!!
من که سری کامل این عکسا رو به همراه توضیحات واضح خودت در لب تابت دیدم!!!!
انشاالله قسمت ما!

التماس دعا............

سلاااام
به رسم اینکه همه ایران سرای من است از لحاظ جغرافیایی هم فاصله ای نیست!! :)
انشااله قسمت شما و انشااله به همراه ما ؛)

دوست دارم و دلم برات تنگ شده!

یا حق

عادله شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام رستگار من.
ایول .بابا دست مریزاد.چه حال و هوایی به وبلاگ دادی عزیزم.
خوشا به سعادتت که رفتی.
تعریفات باعث شده تا منم هوایی بشم و بهت قول بدم اگه خدا بخواهد امسال رو با هم بریم.
التماس دعا ...
علی یارت.

سلام بر عادله بانو
خواهش می کنم! قابل چشای خوشگلتو نداره! :)
انشااله!
محتاجم به دعا! بیشتر از همیشه
یا حق

دل سوخته یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.salehin.com

از بابت عکسایی که ندادید متشکرم!!
قالَتْ فاطِمَةُ الزَّهْراء - سلام الله علیها - : مَنْ أصْعَدَ إلی اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ. «تنبیه الخواطر، ص 108» حضرت فاطمه زهرا - سلام الله علیها - فرمود: هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.
خوشا به سعادت انسانی که وقتی انگشتانش صفحه کلید را لمس می کند جز برای رضای خدا ومخلصانه نباشد.
و پناه بر خدا از آن لحظه که شیطان دست بر چشمان انسان گذاشته و خدا را نبیند و در جهت امیال نفسانی چون شهرت طلبی و خود ستایی و عقده های کودکانه که چون باتلاق انسان را به سمت خود می کشد هلاکش کند .
شاید تا چند روز دیگر بنده دیگر بنا به مصالحی وارد سایت کسی نشوم ...تمامی دوستانتان سایتهای زیبا و متنوعی داشتند . . .پس الی یوم السوال ....خداحافظ همگی.
یک نصیحت: سایت تا از خدا وائمه باشد وبگوید نور پخش می کند وباقیات الصالحاتی است برای صاحبش.

ای بابا! شرمنده نفرمایید! گفتم که همینایی که تو این پست هست تقدیم شما! شاید لایق ندونستید! :)

ممنون بابت جملات پرباری که گذاشتید!
و ممنون بابت نصیحتتون!

یا حق

س - ف یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

سلااام خانومی

فکر دل ما رو هم بکن وقتی داری از این پستای خوب خوب می ذاری...

امسال که قسمت نشد ان شا الله ...


منتظرتم
یا علی

ووووااااااااای باورم نمیشه!!
شما!!! س-ف عزیززززز

سلام به روی چون ماه درخشان شما :)

خیلی خیلی خوش اومدید!‌کاش خبر می دادید یه گاوی گوسفندی چیزی قربونی می کردیم! شایدم شتر!! :)) :دی
واقعا نظرتونو دیدم خیلی خوشحال شدم!

الساعه میام خدمتتون... با کله! :)))
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد