...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

السلام علیک یا فاطمه الزهرا...

به نام او 

 

السلام علیک یا فاطمه الزهرا 

السلام علیک یا بنت رسول الله 

السلام علیک یا ام ابیها 

السلام علیک یا نورالعینی  

...

 

دیگر با چه نامی بخوانم نام بزرگوارت را که پاسخ گویی مرا... 

که تسکینی باشی بر دل آشوبم... 

که پناهگاهی باشی برای روح پریشانم...  

که گرمایی باشی بر سردی قلب تاریکم...  

که آب روشنی باشی بر آتش درونم...  

که خواب آرامی باشی بر شبهای بی خوابیم...  

که خورشید تابانی باشی در این ظلمت...  

که راهی باشی به سوی نور در این تنگنای تاریکی بیراهه ها... 

که نگاهت زنده کند این روح مرده را...
که کلامت جاری کند این خون منجمد فهم و دانایی را در میان رگ های خشکیده جهل و نادانیم...  

که دامنت مامن اشک هایم باشد...  

که دست هایت مرحم زخم هایم باشد...  

دست هایی که مرحم زخم های پیامبر بود...  

این چه جسارتیست!!  

من که باشم که طلب کنم از تو این دو گوهر را...  

من گنهکار رو سیاه را چه به دامان پاک تو...
من...  

من...  

من فقط چشم به مهربانی تو دارم... 

من فقط چشم به کرم و بزرگواری تو دارم...  

من...  

وگرنه مرا چه به... 

بانوی من... 

من فقط دست به دامان تو دارم... 

اینک من و فضل تو... 

 

فائزه (رستگار)   

 

http://www.askquran.ir/gallery/images/15132/1_208970_orig.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
س - ف دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام..

تسلیت می گم خانومی

التماس دعا

سلااام

ممنون عزیز دل. منم به شما تسلیت می گم!

محتاجیم به دعا
یا حق

زهرا دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام خوبی منم خویم....چه خبر کجایی زنده ای ؟؟؟
میای می ری پیاده روی ما هم که بوق دستت درد نکنه
عیب نداره بعد کنکور با فرزانه می ریم شمارو نمی بریم
بای

سلاااام خوشگله
منم خوبم :)
هی! یه نفسی بالا میاد که ممد حیات است و چون پایین می رود مفرح ذات!! :))
ای بابا! بوق چیه! مگه درس نداشتی؟! بعدشم خواهر گرام خودتون اسرار داشتن تنها بریم! ؛)
خوش باشید! ما که بخیل نیستیم! :))
دلت میاد منو نبری؟!!! :دی

دوست دارم!
یا حق

عادله دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام
من هم شهادت صدیقه کبری رو به تو و همه ی بازدیدکنندگان این وبلاگ تسلیت میگم.
امیدوارم ایشون تو اون دنیا شافی هممون باشن...
علی پشت و پناهت...

سلام عزیزم

ممنون هم کلاسی با وفا ؛)
انشاالله

در پناه حق

سیدامیرحسام دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلااام...
تسلیت می گم...

ممنون استفاده کردم.
یقینا دستگیرمون هستن.

صبح نزدیک است و ...

سلام
به همچنین

خواهش می کنم!
اگه اینطور نباشه که اوضامون خیلی خرابه!!

یا حق

ع.ر.وطن دوست سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!

شهادت خانم رو به شما و همه دوستان تسلیت میگم!

ممنونم! متن خوبی یود! :)
انشا..ا وقتی صدا زدند "این فاطمیون؟" بتونیم سرمون رو بالا نگه داریم!

یا علی

سلام

منم خدمت شما تسلیت می گم!

خواهش می کنم!
انشاالله...

یا حق

فریده سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

سلام عزیزم کم پیدایی دیگه به ما سری نمی زنی

سلام بانوی گرامی :)
از چه نظر سر نمی زنم؟! سر مجازی یا حقیقی؟! :))
مجازی که اومدم خدمتتون... حقیقی هم که اومدم گرگان شما تشریف نداشتید و ما هم سعادت پیدا نکردیم! :)

دلم براتون تنگ شده!
پارسا رو از طرف من ببوس
دوست دارم!
بوووس

هدی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جان
شهادت بانوی دوعالم رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم..
...
التماس دعا

سلام هدی جون
ممنون! منم به شما تسلیت می گم!

محتاجیم به دعا
یا حق

مهرگان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام

چه تصویر دلنشینی
دستت درد نکنه

سلااام

موافقم! به دل منم خیلی نشست!
خوشحالم خوشتون اومد!

یا حق

سمانه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه شعرت خیلی به دل میشینه چون از دل برمیاد تصویرتم خیلی ناب بود منقلب شدم

سلام هم اتاقی عزیز و گرامی
خوووب! ؛)
بابا ما شاگرد شماییم! شما که خودت استادی!
انقلابتو عشق است! :)

یا حق

س.ح شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام خانوم گلی
زیبا بود..اینجور نوشته ها که از دل برمیان دل خوانندهاش رو صیقل میدن
ایشالا که شفاعت ما رو بپذیرن
ممنون
یا علی

سلام بانوی مهربان
خدا رو شکر که تاثیر خوبی گذاشت! :)
انشاالله...
خواهش می کنم عزیزم
یا حق

زهرا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

سندش نیز جمله موجود است! ‎



مهرورزی ما چه مشهود است جمله اوضاع رو به بهبود است

همه جا پر ز صوت داوود است پر زمهر است و رحمت و جود است

سندش نیز جمله موجود است!



همه جا نعمت و فراوانی است راحتی و خوشی و ارزانی است

نه شکنجه گر و نه زندانی است کی نشانی ز کسر و کمبود است؟

سندش نیز جمله موجود است!



هیچ آزاده ای به زندان نیست سفره ای بی نصیب از نان نیست

دل هیچ عاشقی پریشان نیست آنچه گویم چقدر مشهود است!

سندش نیز جمله موجود است!



طبق برنامه حقوق بشر بهر یاران قهرمان پرور

قمه، باتوم و گاز اشک آور هدیه ها از جناب محمود است!

سندش نیز جمله موجود است!



صوت و سیمای ما چه بی طرف است! راستی و صداقتش هدف است!

گوهری در میانهء صدف است! بارها بهتر از هالیوود است!

سندش نیز جمله موجود است!



از امام زمان خبر دارم جانمازش کنار در دارم

هاله ای نور روی سر دارم مثل من در جهان چه معدود است!

سندش نیز جمله موجود است!



من نماینده امامانم منجی جان و روح انسانم

نک، نمی گویمت که یزدانم گفتنش این زمان کمی زوداست!

سندش نیز جمله موجود است!



نوکران سپاهی و ناجا با بسیج و لباس شخصی ها

هست معنای "کل ملت ما"!! ملت ما! زما چه خشنود است!

سندش نیز جمله موجود است!



شصت ملیون مابقی، اندک! همه از انگلیس خورده کلک!

توی نوبت برای کهریزک! دستهاشان چه فتنه آلود است!

سندش نیز جمله موجود است!



آنچه که مطلق است، آزادی است!! چون گل زنبق است آزادی است

مثل من بر حق است آزادی است! نه بود ناقص و نه محدود است!

سندش نیز جمله موجود است!



آنچه گفتم به گوش جان بسپار هر شب و روز می کنش تکرار

شهره ام من به صدق در گفتار!! هرچه گفتم بدان همان بود است!

سندش نیز جمله موجود است!

حرف سیاسییییی؟؟؟؟!!!! :))

عزیز من نمی گی از این شعرا می ذاری میان در اینجا رو تخته می کنن؟! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد