...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

هنر بدون مرز...

سلام دوستان  

تا حالا شده به این موضوع فکر کنید یا دوست داشته باشید که یه اثر هنری نو و ابتکاری از خودتون بجا بذارید؟! یه کاری که تا به حال کسی انجام نداده! یه کار خلاقانه!

من همیشه دوست داشتم تو یه شاخه هنری یه کار ویژه کنم! یه کاری که تازه باشه! یه اثر موندگار... 

یه کارایی هم کردم ولی خوب اونقدرا ناب نبود!

برای اینکه منظورم رو بهتر برسونم مثلا قبول دارید نقاشی یه هنر بدون مرزه؟! (البته من فکر می کنم همه شاخه های هنری بدون مرزن مهم اینه که چطور بهشون نگاه کنی و یک مقدار هم خلاقیت می طلبه!)  

اگه با من موافقید که  

اگه نه به احتمال ۹۹/۹۹٪ بعد دیدن تصاویر این پست یا من هم عقیده میشین! 

من که خیلی خوشم اومد امیدوارم شما هم خوشتون بیاد! 

راستی! 

اگه دوست داشتید خوشحال می شم ایده های جدیدی که احتمالا بعد خوندن این پست و دیدن این تصاویر به ذهنتون میاد رو بگید!  

به بهترین ایده به قید قرعه جوایز نفیسی (!) اهدا می گردد! :دی   

 123753035401.jpg  

 (2) 123753035409.jpg  

(2) 123753035413.jpg  

123753035415.jpg  

123753035414.jpg

نظرات 19 + ارسال نظر
مهرگان دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
بسیار زیبا و هنرمندانه است

من فکر میکنم همه چیز مرز داره
اما اینکه ما انسانها قادر باشیم مرزها را دریابیم
نمیدونم!!

موفق باشی

سلاااام
موافقم! ؛)

اینم حرفیه! شاید به خاطر گستردگی زیادش تعیین مرزش سخت باشه برای همین بدون مرز به نظر میاد!
نمی دونم! :)

ممنون
یا حق

مهرگان دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

اول شدم!!!!

دوم هم خودمم!!

تا سه نشه بازی نشه!! :)))

elaheh دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

salam 2khtare bi vafa!!
khubi? halo ahval? ruzegar bar vefghe morade?

NA!khodemunim , mikham bedunam to nemikhay 1 khabari az in duste ghADIMIT ,NA ASAN ASHNAYE GHADIMIT BEGIRI?
nemigi in bande khoda zendast mordast!! akhe 1 sms ferestadan ke kharji nadare,dare?

nemiduni cheghad azat delkhoram.shenide budam no ke miad be bazar kohne mishe del azar!! ama ta in had nadide budam!!....

1 modat halam khub nabud ,ama ba in hal miumadam faghat nazar nemizashtam!!

bad chand bar umadamo nazar gozashtam ama har dafe nazaram sabt nashod!!!!

ina ro goftam ke fek nakoni mese khodet bi marefatam!! va gar na nabayad migoftam ke ria nashe!!!

akheeeeeeeeeeeyyyyyy!!1 kam gele kardam azat sabok shodam!!!

khob omidvaram too emtehanat movafagh basshi.

be omide didar

ya hagh.................

سلااااام یار باوفاااا
من خوبم! تو چطوری؟!

بابا خواستم امتحانت کنم ببینم من یه مدت یادت نکنم یادی از این رفیق غریبت (!) می کنی؟!
دیدم بلـــــــــــــــــــه! با معرفت تر از این حرفایی!
دمت گرم! من کوچیک توام هستم! ؛)
بابا کهنه میشه دلازار چه حرفیه! رفیق قدیمی مثل یه شی قیمتی می مونه که هرچی بیشتر می گذره ارزشش بیشتر میشه! :) (جمله از خودم بوداا :)) )

ولی جویای احوالت از یاسی بودم! چیزی از ناخوشیت نگفت! خدا بد نده! چی شده؟!

بازم ممنون به یادمی دوست جون مهربونم
دوست دارم!
بووووس بوووس

دل سوخته دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ http://taghrrob.blogfa.com

در مورد این تصاویر بیشتر توضیح نمی دید؟بابا ایندفعه عکس های بیشتر رو نخواستیم
شما رشتتون شاخه ای از پزشکی یا هنر؟!
راستی این وبلاگ جدید رو به بعضی ها معرفی کنید شاید روزی به کار آید آنچه که خار آید ما که باهاش تا اطلاع ثانوی دلگیریم.التماس دعا من کل استرس وبلا یعنی زنها.در مدح خانمها از خود شعر در وکردیم بابا taghrrob.blogfa.com

سلام

برای توضیح بیشتر فکر کنم بد نباشه به نظر آقای وطن دوست مراجعه کنید لینکی هم که چذاشتن خیلی جالبه!
رشته ام جزء علوم پزشکی و همچنین زیر شاخه ای از مهندسی پزشکیه! کلا تلفیقیه!
راستی! مگه شما می دونید رشته من چیه؟! فکر می کنم از وبلاگ راضیه تشریف آوردید اینجا درسته؟!

التماس دعا
یا حق

علی عباسی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://aliabbasi68.blogfa.com

با سلام
ببخشید شما شاهکوهی هستید
واسه اون مطلب ازدواج به سبک قدیم می گم
چ.ن من هم شاهکوهی هستم
در ضمن خوشحال مشی شم بدونم این وبلاگ مال کیه ؟
برای وبلاگ شاهکوه.بلاگفا دنبال یه مدیر هستم ...

سلام

با افتخار بلـه! شاهکوهی هستم! :)
تو وبلاگتون عرض کردم!‌ فائزه عباسی
از آشناییتون خوشحالم!

یا حق

سید سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://shia-book.blogsky.com/

سلاام...

این عکسا اصلا چی هستن؟!!
یه مقدار بیشتر توضیح بدید؟
من هنری هستم اما نه دیگه اینقدر!

صبح نزدیک است و ...

سلام
این عکسا نقاشی هستن! :دی
پیشنهاد می کنم برای توضیج بیشتر به نظر آقای وزن دوست مراجعه کنید!
واقعا؟! رشتتون هنره؟!

در پناه حق

علی عباسی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://aliabbasi68.blogfa.com

با سلام مجدد.
بنده نمی دونم درست است یا نه؟
فکر کنم دختر ُ عمو امیر باشید
اگه اینطوری باشه یک نسبت خیلی نزدیک داریم
اگه بازهم درست گفته باشم
شما می شوید دختر پسر دایی بنده
من تا حالا شما را ندیدم و نمی دونم چرا اسم وبلاگتون اینطوری است ...به من ربطی نداره!
دانشجوی کجا هستید؟ و چی می خونید؟(اگه فضولی نباشه)
در ضمن خوشحال شدم که از وبلاگ من دیدن کردید..ممنون

سلام
بله بله! دختر عمو امیرهستم! :)
به به!‌ خیلی خوشحال شدم از آشناییتون!
میشه بدونم پسر کدوم خاله پدر بنده هستید؟!

با گستردگی فامیل عباسی فکر کنم خیلی طبیعی باشه که همدیگه رو نشناسیم! من که فکر نمی کنم اگه تا آخر عمرم هم تلاش کنم بتونم همه اقوام پدریم رو بشناسم!!

خواهش می کنم! من تهران هستم! دانشگاه علوم پزشکی ایران٬ رشته ارتوپدی فنی!

خواهش می کنم! منم خوشحال شدم!

یا حق

ع.ر.وطندوست سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلااام!

تصاویر جالبی هستن!

من از این سیک نقاشی خیلی خوشم میاد !

یهش میگن street painting یا نقاشی خیابونی!

اینجا هم گه کاهی از این کارا میکنن!

یه نوع دیگه از این هنرهای خیابونی به "گرافیتی" یا graffiti l معروفه که قطعا توی فیلمهای امریکایی زیاد دیدید!! مخصوصا توی محله های پایین شهرشون یا کنار زمینهای ستریت بال(بسکتبال خیابونی)

این هم یه وبسایت مربوط به هنرمندان اروپایی که در زمینه ستریت پینتینگ مشغولند

http://www.european-street-painting.com/

من فکر میکنم این هنره که بدون مرزه!

خالا این که نقاشی یه هنر بدون مرز باشه یا نه، باید دید که در تمام این این دامنه (که بدون مرز میگیم) هنوز هنر نامیده میشند یا نه؟! یا سوال در مورد رشته های دیکه هم مطرح میشه!

مثلا اینکه یه سطل رنگ بپاشیم روی بوم نقاشی، ایا این هنر هست؟ برای همه هنره؟ خوب خیلی ها نقاشی رو با احتساب اینها بدون مرز مینامند!
یادمه چند سال پیش یه میلیونر امریکایی دور یه ایالتی رو پارچه کشید و روی اون رنگ پاشید و اون رو به گرسنگان افریقا تقدیم کرد!کاش حداقل اون اثر فروحته میشد و نونی توی شکم این گرسنگان میرفت!

ولی من هنر رو بنا بر یک سری دلایل و فلسفه ها بدون مرز میبینم!

ممنونم
یا علی

سلام

موافقم! کار خلاقانه و قشنگیه!

بله! نقاشی های "گرافیتی" یه مدته که فکر می کنم تو ایران هم داره باب میشه!

ممنون بابت اطلاعات! لینک هم خیییلی جالب بود! ممنون

به نظرم اینکه " سطل رنگ بپاشیم رو بوم" یا از این دست کارها یه خلاقیته و من فکر می کنم خلاقیت خودش یه هنره! تو هر کاری! نه تنها نقاشی حتی تو رشته تحصیلی یا حتی تو کارای روزمره هم اگه خلاقیت به خرج بدیم این خودش یه هنره!
با این حساب میشه گفت هنر مرز نداره! یا حد اقل کشف مرزش برای ما در حال حاضر تقریبا غیر ممکنه!

خواهش می کنم!
یا حق

رستگار به آقای علی عباسی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

ببخشید مثل اینکه یه سوتی دادم!

"میشه بدونم پسر کدوم خاله پدر بنده هستید؟!" منظورم کدوم عمه پدر بنده بود!! :)

دل سوخته چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://taghrrob.blogfa.com/

سلام
1- آقای وطن دوست مطلب خوبی چذاشتن ....ببخشید گذاشتن.
2-اشتباه کردید.
3- البته بعضی از مردم علاوه بر کارشون ممکن یک هکر حرفه ای باشند ها،پس مطالب و عکسها خصوصی رو به امید پسوورد داشتن تو وبلگ قرار ندهید.
حال بدو برو بزار کف پاش ...ببخشید کف دستش.

سلام
۱. اشتباه تایپی بود! شما به بزرگواری خودتون ببخشید
۲.متوجه نشدم چی رو اشتباه کردم!
۳. البته خیلی ها خیلی کارا بلدن! ولی آدم هرکاری که بلده که نباید انجام بده! بعضی کارا غیر قانونیه و غیر اخلاقی!

یا حق

مجنون چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.majnun66.blogfa.com

سلام.
با این ایده که نقاشی یه هنر بدون مرزه موافقم اما یه خورده عکسا واسه ام مبهم بودن!!!

سلام
میشه بدونم کدوم قسمتش مبهم بود؟!
اینطوی بهتر می تونم کمکتون کنم! :)

ممنون از حضورتون
یا حق

یاس چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام دوست جونم خوبی
می بینم فامیل جدید پیدا کردی؟؟؟
منم این نقاشی ها رو خیلی دوست دارم حس خیلی قشنگی رو منتقل می کنه
از آقای وطن دوست هم ممنونم به خاطر وب سایت شون
چه عجب آقای وطن دوست نفر اول نیستید؟؟!!

سلام
آره دیگه هر روز یه بزرگوار جدید از این خاندان بزرگ کشف میشه! :)

منم تو رو خیلی دوست دارم! حس قشنگی رو بهم منتقل می کنی!‌ ؛)

دوست دارم!
یا حق

زهرا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

بچه ها بچه ها یه خبر.....اااا..ببخشید یادم نبود اینجا همه از من اقلا ۴ .۵ سالی بزرگترند
بزرگا بزرگا تا ۴۰ روز آینده شما می توانید در وبلاگ جدید من شاهد نمایشگاه نقاشی و عکاسی من باشید....ببخشید من من می کنم
ان شالله راه افتاد خبرتون می کنم ...
راستی فائزه جون اون که اونجا واسه من نوشتی اصرار هست نه اسرار .... املات خیلی ضعیفه

سلااااااام

بابا راحت باش! اینجا همه از خودمونن! ؛)

بابا نمایشگاه! بابا عکاس! :))

ما منتظریم! یعنی من منتظرم! بی صبرانه! تو و یاسی کنکور رو بدید منم امتحانام تموم شده اومدم! می ترکونیماااا! :))

املام به دوستام رفته! ؛)

دوستون دارم!
بووس بوووس

فاطمه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

هر هنر از عشق می آید پدید



سلام فائزه جان

بسیار بسیار لذت بردم و ...

روزگارت باد شیرین !شاد باش


سلام فاطمه جون

کم پیدا شدید!‌کم سعادتی ماست! :)

خوشحالم خوشتون اومد!

در پناه حق باشی عزیزم

فریده پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.parsanaghavi.blogfa.com

عزیزم هنربرترازگوهرامدپدید تصاویر بسیارزیبا ودلنشین بود حقا که خواهر خودم هستی فدات بشم قربون اون حس هنرمندانه ات بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

به به! سلام به فریده عزیزم

حقــــــــــا! ؛)
خدا نکنه!
شما استاد مایی!

پارسا رو از طرف من ببوس

دوست دارم!‌
بوووس بوووس

س.ح شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام خانوم خانوما
دلم تنگ شده برات..
اینجا رو هم چند رو ز پیش خوندم..
ولی راستش حس نظر گذاشتن در این مورد نیست..
ممنونم عزیز
میبخشین
ما هم محتاجیم به دعا
یا علی

سلام بانو
ما بیشترر... ؛)

خواهش می کنم!
ما هم همین طور! :)
یا حق

ع.ر.وطندوست شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

خوبید؟

کم پیدا شدیدا!!

البته فکر میکنم امتحانات نزدیک باشه!درسته؟
موفق باشید!

انشا...ا که یه حال درست و جسابی از این استادها بگیرید!! :))

یا علی

سلام

ممنون! خدا رو شکر

کم پیدا که یه مقدارش کم سعادتیه٬ یه مقدارش هم بله! درس و امتحان...
ممنون

نه بابا! گناه دارن بنده خداهاا! ما رو چه به حال گیری! :دی

یا حق

راضیه یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام بر یار مهربانم
زیبا و خوش زبانم
.
.
.
الان دقیقا قبل از کلاس بافت شناسی دارم این نظرو برات میذارم.......
راستش این عکسات هم خیلی جذاب بود
به نظرم هر کس یه جور هنرمنده!!!!!
هنر چیزی است بدون مرز مثل هنر فک زنی در من که بدون مرز است!!!!!

بوووووووووووس
بای

سلام درود و دوصد بدرود... :)

ای بابا! این کروجی هنوز دست از سر شما برنداشته؟! :))
هرچند ما هم ۴شنبه کلاس تشریح داریم!
اگه بدونی چقدر دلم برای اونجسد تنگ شده! :دی :))

هنر فک زنی چیه؟! کلاس کاریت رو پایین نیار! بگو هنر فن بیان! :)

دلم برات تنگ شده!
به امید دیدار
بووووس بووووس

دل سوخته یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام خواهر
می تونم ازتون خواهش کنم آدرس وبلاگ بند رو از متن کامنت بالایی که قرار دادم حذف کنید :دلیلش به خاطر جستجو تو گوگل است که وقتی اسم وبلاگ taghrrob رو جستجو می کنید این کامنت هم باهاش می آید/ که دوست ندارم بیاد/ ممنون می شم.
التماس دعا

سلام برادر
شدمندتونم!‌ سیستم بلاگ اسکای با بلاگفا فرق داره!
من نمی تونم تو متن نظرات تغییر ایجاد کنم!

محتاجیم به دعا
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد