...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

ای لبخند تو آرام جانم...

 

 

امانتی بودی در زمین 

اما... 

زمین گنجایش عزمت کبریاییت را نداشت... 

امروز آسمان تو را باز پس ستاند...   

 

***

   

کاش وقتی پا به این دنیا گذاشتم تو بودی...   

شاید لایق نبودم!

آمدم نبودی... 

 

***

ندیده دلم برایت تنگ است! 

... 

 

پ.ن۱: سالروز ارتحال بزرگ مرد تاریخ رو به همه دوستان تسلیت می گم!  

هرچند کمی دیر شده ولی دلم نیومد از گذاشتن این پست بگذرم! 

 

پ.ن۲: دوستان عزیز!‌ امتحانات در شرف آغازه و ما هم در تلاش و تکاپو! مدت کوتاهی سعادت همراهیتون رو ندارم!  

انشاله بعد از امتحانات دوباره در خدمتتون هستم!  

 

التماس دعا 

یا حق 

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
سکوت شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

یادمه وقتی بچه بودم با یه سری از بچه های بسیج رفتیم حرمش من هم ازاین طرف به اون طرف سر می خوردم.... از بچه گی دوستارش بودم وعاشق این عکسش چون روجلد کتابامون بود
ممنون و متشکرم خاطره ام زنده شد التماس دعا برای همه مخصوصا عشقان درگه الست.

سلام

اتفاقا من هم از سر خوردن کف مکانهای متبرکه خاطره زیاد دارم!! :))

کلا چهره امام خیلی به نظرم آرامش بخشه!
عکسشون که این حس رو منتقل می کنه پس دیگه هزاران بار خوش به حال کسایی که ایشون رو از نزدیک دیدن!

خواهش می کنم!
محتاجیم به دعا
یا حق

س.ح یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
اره من هم ندیده دلم تنگه...
...............
مواظب خودت باش عزیز
ایشالا امتحانا رو خوب بدی
یا علی

سلام عزیز دل
آره من هـــــم...

به روی چشم! شنا هم همینطور! ؛)
ممنون! یا دعای دوستان! :)
یا حق

ع.ر.وطندوست یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

وقتی که امام فوت کردند، من 5 سالم بود!

یادمه مادرم از خواب بیدارم کرد و گفت: یادته میگفتی: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی رو نگه دار؟
امام فوت کرد!!

او باده ای الهی از دست یار نوشید
ما مست جام نفسیم یا ایها سکارا

چشمی بصیر خواهد تا جلوه ای ببینیم
ما سقف خانه دیدیم ، او رفعت سما را

ما عمر چند روز را مصروف خویش کردیم
او لحظه لحظه اش را بخشید منتها را

روح خدا سزد گر با عرشیان نشیند
ما ماندگان چه سازیم فقدان مقتدا را؟


انشاالله که امتحانات بخوبی سپری بشه!!
براتون ارزوی موفقیت میکنم

یا علی

سلام

...

خالق این شعر کیه؟!
" ما سقف خانه دیدیم ، او رفعت سما را"
این بیت رو خیلی دوست دارم!

تا اینجا که به لطف خدا خوب بوده!
ممنون
یا حق

راضیه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام عزیزم
خوش میگذره؟!
دلم واست تنگیده!
خیلی درسای این ترممون زیاده!
یک "مبانی علم شنوایی " داریم که نگو ونپرس!!!!
هنوز تو کفشم!

وااااای....
این پستت خیلی زیبا بود!
منم مثل تو همیشه امام رو دوست داشتم
کاش در شرایط کنونی او بود!
مسلما خیلی حرف برای گفتن داشت!!!!
خیلی حرف...
ولی چه سکوتی .....!
غم از دست دادن اون هنوز هم حس میشه! در کوچه ها!!!
در خیابان ها!!! در همه جا!!!
هنوز هم مردم حرفهای تاریخی اش را تکرا میکنند!
چه زیبا زندگی کرد اون بزرگوار!!!!!
واقعا که چگونه زندگی کردن را از او باید آموخت!

ممنون از پست زیبات...
کی این فرجه ها تموم میشه که دوباره باهم تا نصفه شب بحررررفیم!!!!!
البته...
بحرررررفم!!!!!

بااااای
بوووووووووووووس

سلام عزیز دددددل
خووووش! حسابی! :)
من دیگه دل تنگیم رفع شد! چون الان به فاصله حدودا ۳ متری من تو کافی نشستی و مشغولی... :))
خوبه توُ تو کفشی!!! من که تو پوتینم!! اونم از نوع سربازیش! :))))

درســــــــنه! کاش امام الان اینجا بود! اگه بود چیکار می کرد؟!‌چی می گفت؟! ...

قابل تو رو نداشت عزیزم ؛)

دوست دارم!
بووس بووس

زهرا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

گرگانی؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا پس خبری نمی گیری سری پایی نمی زنی؟؟؟؟؟؟؟

کی؟!!‌من؟!! گفتی مدینه و کردی کبابم! :))
شایعه ای بیش نبود! :)

یا حق

elaheh سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

salam 2khtare naz.
khubi?manam khubam!!!

emruz jaye khalie kheylia hes mishe va emam yeki az un nab hast ke ta hamishe jaye khalish hes mishe.....

mamnun az postet.

baraye movafagiatet 2a mikonam.
to ham vase inke man in shimie sakhtemuno pass konam 2a kon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dar panahe hazrate hagh sarbolando javdan bashi

ya hagh

سلام دوست جون خودم
تا همیشه... ببین چه شخصیتی داشته که ماهایی که اصلا ندیدیمش رو این طوری شیفته خودش کرده!!

خواهش میشه گلم! ؛)

ممنون عزیز دل
حتمااا! حتمااا! ایشالا با نمره ۲۰ پاس می کنی! :)

دوست دارم!
یا حق

داریوش چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

انواع اسلام
من درآوردی!!!
تو در آوردی!!!
او درآوردی!!!
ما درآوردی!!!
شما درآوردی!!!!
آنان در آوردی!!!!
و....
و اسلام ناب محمدی.
و اما من در آوردی: اگه با روحیات سازگار نبود می شود کفر و تحجر که باید در مقابل آن طبق آیات 1111 تا 1114 سوره ((من در رو)) جز 32 سوره 130 ام قرآن آمریکایی.
تو در آوردی: اوه اوه ما شا الله کتاب خونده با متفکر ها آشناست خلاصه روشنفکر بابا دیگه گور پدر این آخوندا اونا که چیزی بلد نیستند. حکم اینه ، احکام اینه، گناه اونه، ضرر اینه .... چه قدر محدودیت می خواهیم آزاد باشیم که غیر این باز بی سواد عوام....محسوب می گردد.
او در آوردی: اسلام گزینشی مثلا نماز خوبه،روزه بده اصلا ضرر داره آدم ضعیف می شه،حجاب خوبه ولی عفت بده و...
ما در آوردی: وقتی 10 تا ماشا الله جوون بالغ عاقل تو یه چیز اجماع داشتند غیر اون تندرو وجزء طالبان محسوب و مرتدد از اسلام نابه دیگه ما شاءالله دانشگاه رفته است ...تو این دوره زمونه ای که با کمبود دانشگاه مواجهیم و یک از هزار دانشجو داریم خوب نظرات آنان حجت است!!!!! آقا دانشجو های فلان به اجماع رسیدند این کار درسته...رسالش تو راهه و من الله توفیق.
شنما در آوردی : برداشت بنده از فلان حدیث وفلان کتاب اینه پس ...از کجا معلوم نویسنده منظورش اینه ...واه واه از این روشنفکر نماها....
آنان در آوردند: خوش در آوردن و زحمت کشیدند تو را چه به آنان.

اسلام ناب محمدی که اهل دین واقعی فرموده اند باید آنقدر با تقوا بود که به کنه ذاتش رسید وحقیقت را با چشم قلب شهود کرد.نه مثل من بی کار که آب در هاون می کوبد....

سلام!

الان به نظر شما این سلام از کدوم نوعش بود؟!!

جالب بود!
ممنون
یا حق

ع.ر.وطن دوست جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

ما اومدیم سلامی عرض کنیم و احوالی بپرسیم از امتحان دارها!!
که روحیه بدیم و ...البته شما که نیاز به روحیه دادن ندارید!

با سرعتی اطلاعات رو وارد اوراق میکنید که دود از نوک خودکار بلند میشه و فکر میکنم 20 دقیقه قبل از شروع امتحان، برگه جوابها رو تحویل بدید و با نیش خندی حاکی از رضایت جلسه امتحان رو ترک کنید! :)))

این هم شوخی بود برای تلطیف اتمسفر سنگین امتحانات!! :دی

موفق باشید

یا علی

سلام

ممنون از احوال پرسیتون!

اگه با این سرعت برگه رو بدم بعد امتحان باید خودم رو برای یه گوش مالی حسابی از طرف دوستان آماده کنم اونوقته که این نیشخند تبدیل میشه به...

اتمسفر سنگین؟!! ما الان تو خلا کامل به سر می بریم!:دی

بازم ممنون

یا حق

فاطمه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام فائزه جان

ان شا الله منتظر بازگشت پیروزمندانت پای سجاده نت هستیم .ما که از هفت دولت آزادیم مثلا ...

موفق باشی
روزگارت باد شیرین ! شاد باش

سلااام

خانوم ما برگشتیم! سرافراز و سربلند! :))

ممنووون!‌ به همچنین!
در پناه حق

ع.ر.وطندوست جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

راستش نمیدونم شاعرش کیه!! زیاد هم دنبالش گشتم!

توی اینترنت هم چیزی پیدا نکردم! حتی خود شعر رو!


اتفاقا من هم اون بیت رو خیلی دوست دارم! برای همین عنوان یکی از پست های وبلاگ رو همین گذاشتم که فکر میکنم یادتون باشه!

التماس دعا در این روزهای عزیز
دعا گو هستیم

یا علی

سلام

عجیبه که تو اینترنت نیست!!

بله! یادمه! اشعار عرفانی امام خمینی (ره)!

محتاجیم به دعا
ممنون

یا حق

د جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام.
میشه یه آدرس میل بدید؟

سلام

بله! تقدیم کردم!

یا حق

مهرگان شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام

موفق باشی
در امتحانات زندگی

سلااام

انشاالله! همچنین شما و همه دوستان

یا حق

س.ح جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام فائزه خانوم
این امتحانا تموم نشد..
امان از دست این امتحانها..امان
دلم تنگ شده ها
یا علی
التماس دعا

سلام س.ح عزیز و مهربان
تموم شد خانوم! تموووووم... ؛)
امان... امان... امان... :))
من بیشتر...

ممنون به یادمی؛)
یا حق

[ بدون نام ] یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
گرچه دقایقی پیش پیشم بودی جیگررررر!!!!!
اومدم اینجا هم یه سلامی عرض کنم
بوس بوس

سلااام بانو راضیه

ما کوچیک معرفتتیم! ؛)

دوست دارم!
بوس بوس

راضیه یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

دیگه خودت بحدس که اون بالایی منم !!!!!!!

شناختمت بابا! ؛)

محد تقی یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://razefana.blogfa.com/

با سلام
اون کامنت اولی منم ها اونم تو اوج مطلب...عجبا
خواستم ازتون دعوت کنم تو نظر سنجی بنده شرکت کنید مطمئن باشید جالب و خیلی مفید از اب در می اید(دل سوخته)

سلام از ماست

ماشالا تعدد اسم مستعاره! :دی
خدمت می رسم!

یا حق

حسین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام
من داشتم در مورد شعرهایی که برای امام خوانده شده میگشتم که شعر او باده الهی از دست یار نوشید ... برخوردم
من شاعرش رو کاملا میشناسم . با من تماس بگیرید
۰۹۱۶۱۱۸۵۳۳۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد