...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

...خانه ای خواهم ساخت

رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود

سکوی پرش...

سلام 

اول از همه از شما دوستان به خاطر ابراز هم دردیتون تو پست قبل صمیمانه تشکر می کنم و از خداوند بزرگ و عزیز برای همه تون آرزوی شادی و دل خوش و البته عاقبت خوش می کنم!  

 

------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

شعبان آمد... 

سکوی پرتابی برای ماه مهمانی خدا و پرش نهایی... 

انشاالله همه مون بتونیم از این ماه زیبا و پر برکت کمال استفاده رو ببریم و خودمون رو برای یه پرش بلــــــــــــــــــــــــــــند به سوی دوست آماده کنیم! 

 

بخشی از مناجات شعبانیه ( این قسمت دعا رو خیــــــلی دوست دارم!):  

"إِلَهِی وَ اجْعَلْنِی مِمَّنْ نَادَیْتَهُ فَأَجَابَکَ وَ لاحَظْتَهُ فَصَعِقَ لِجَلالِکَ فَنَاجَیْتَهُ سِرّا وَ عَمِلَ لَکَ جَهْرا"

"خدایا! مرا از آنان قرار ده که ندایشان کردی، پاسخت گفتندو نگاهشان کردی، مدهوش جلال تو گشت،با آنان راز گفتی و نجوا کردی، آشکارا برای تو کار کردند."  

 

خیلی جای تفکر داره، خیلی... 

 

دعاگوی شما هستم، شما هم من رو از دعای خیرتون تو این روزای پربرکت خدا بی بهره نذارید! 

 

یا حق

نظرات 14 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
فرا رسیدن اعیاد زیبای شعبانیه رو خدمت‌تون تبریک میگم
.
.
.

اااا...چطور بگم... این دفعه تقصیر آقای وطن دوسته!... با اجازه‌تون من و آقای وطن دوست سه عید اول شعبان رو در مشهد نائب الزیاره شما و دوستان هستیم!

سلام

من هم به شما تبریک می گم! انشاالله که سرشار از خیر و برکت باشه براتون و مثل اینکه این طور هم هست!
گویند سال نکو از بهارش پیداست٬ هرچند الان باید بگیم ماه نکو از بهارش پیداست!! :)

خیلی خیلی التماس دعا دارم!
در پناه حق

مهرگان چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوبی فائزه جان

اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم

در پناه حق

سلام بر مهرگان عزیز
ممنونم! شما خوب هستید؟!

به همچنین! با آرزوی لحظاتی پر برکت برای شما! :)

یا حق

دل سوخته پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://razefana.blogfa.com/

سلام خواهر
میلاد شفیع ملائک پر سوخته در پیشگاه باری تعالی حضرت امام حسین ع روحی لمرقده الفداه و برادر با وفایش سقای کربلا و میلاد زینت دهنده عباد حضرت امام سجاد و در نهایت نیمه شعبان میلاد قطب عالم امکان ، واسطه لاشک فیض الهی، عامل پیوند نا گسستنی آسمان وزمین، منشاء انوار قدسی قلوب حضرت حجت ابن الحسن المهدی روحی لترابه مقدمه الفداه بر شما و همه مومنین و مومنات مبارک باد .... زیارت جامعه کبیره فراموش نگردد...
اون کتاب رو هم 9 سال پیش خوندم و ذره ذره شو هم کامل حفظم حتی چندین بار سر قبر مطهرشان در ری رفتم نزدیکیهای قبر جهان پهلوان تختی...

سلام برادر ( یاد سفر جنوب به خیر!!)

من هم همه اینهایی رو که فرمودید رو متفابلا خدوت شما تبریک عرض می کنم! :)

پس شما خیلی کارتون درسته!
ما که همچنان اندر خم یک کوچه مانده ایم!

ری؟!! تو کتاب که نوشته مقبره شون قبرستان ابن بابویه تهرانه!

یا حق

فاطمه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام فائزه جان

حالت چه طوره ؟ شرمنده عزیزم من تا الان ژست قبلیت رو نخونده بودم ... متاسفم و در مورد بدر بزرگ عزیزت من رو در غم خودت شریک بدون ... خدا رحمتشون کنه انشا الله و به شما و خانواده گرامیتون صبر عنایت کنه .

متاسفانه من که ماه رجب رو از دست دادم ان شا الله بتونم ماه شعبان که به قول شما سکوی برتابی هست استفاده بیشتری ببرم .... دعا بفرمایید .

روزگارت باد شیرین ! شاد باش

سلام فاطمه جون

ممنون! خدا رو شکر!
دشمنت شرمنده باشه عزیزم!
ممنون از ابراز همدردیتون! خدا انشاالله رفتگان شما رو هم بیامرزه...

رجب٬ نشد شعبان٬ فرصت از دست رفت رمضان... خدا رو شکر٬‌ خدا تا دلمون بخواد فرصت پیش پامون گذاشته! انشاالله استفاده کنیم!

دعا گوی شما هستیم!

یا حق

فریده وپارسا پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://parsanaghavi.blogfa.com/

سلام عزیزم موفق باشی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام دلبندانم! ؛)
ممنونم!
بووووس بوووس

یا حق

سید پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلاااام...

اعیاد شعبانیه مبارک.

دعا بفرمایید

صبح نزدیک است و ...

سلام

ممنون! بر شما هم مبارک!

دعاگو هستیم! شما هم ما رو فراموش نکنید

در پناه حق

سید هادی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.ghaemioon.blogfa.com

سلام فائزه خانم
اعیاد مبارک شعبانیه رو خدمت شما تبریک عرض میکنم.


بروزم خوشحال میشم نظرتون رو در مورد مطلبم بدونم...



یاعلی

www.ghaemioon.blogfa.com

سلام بر شما

به این خونه خوش اومدید!

ممنون!
من هم خدمت شما تبریک می گم!

باعث افتخاره! خدمت می رسم...

یا حق

راضیه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام عزیزم!
خوبی؟!!!!
چطور مطوری!!!!؟!!!!
منم همه ی اعیاد شعبانیه رو جمیعا و جدا جدا تبریک میگم!
انشاالله اعیاد امسال سکوی پرشی برای ماها باشه!!!!
و این دعا چه زیبا بود فائزه!
بدجور روحم رو صاف کرد!
"خدایا! مرا از آنان قرار ده که ندایشان کردی، پاسخت گفتندو نگاهشان کردی، مدهوش جلال تو گشت،با آنان راز گفتی و نجوا کردی، آشکارا برای تو کار کردند."

دوستت دارم عزیزم!
منم به روزم!
و چشم انتظار تو عزیزترینم!



سلااااام و دروووود بر راضیه بانوی ما
ممنونم
خدا رو شکر
تو چطوری خانوم معلــــــم! ؛)

پس شد چند تا تبریک؟! :دی
انشاالله...

خیلی٬ خیلی زیباست...
وقت کردی همه دعا رو بخون با معنی! خیلی روح نوازه! :)
من موندم اگه این ادعیه نبودن ما از کجا باید قشنگ جرف زدن با خدا رو یاد می گرفتیم!!

من هم همینطور عززززیزم
به سرعت میام...
بوووس بوووس

یا حق

هدی شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام فائزه جان
شرمنده دیر خدمت رسیدم ..بهتون تسلیت عرض میکنم ..انشاءالله روح ایشان قرین رحمت الهی باشد....
چه انتخاب زیبایی از مناجات شعبانیه کردین واقعا چنین مناجاتهایی روح آدمو جلا میده...
اعیاد شعبانیه رو خدمت شما تبریک عرض میکنم
التماس دعا

سلام هدی جون

دشمنتون شرمنده! ممنونم! خدا رفتگان شما رو هم قرین رحمت کنه!

خوشحالم خوشتون اومد!
واقعا که مناجات نابیه!

به همچنین!

محتاجیم به دعا

یا حق

دل سوخته شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

کدوم سفر جنوب!!!!!!!!تشویش اذهان عمومی در ملا عام!!!
ببخشید من تا حالا از قره بلاغ انور تر نرفتم!!!
بله ذادتار آدام اشیدیر بوینوز چخاردیر دیرن یو بیر ال چک باشیما ...طرف دیمیشتیکی بابا یوخا؟!
در ضمن ابن بابویه یا همون شیخ صدوق (ره) هم تو شهر ری هستش ....ری و تهران که چسبیدند به هم.... ری همون تهران 300 سال پیشه(از نظر تاریخ نگارانی چون ما!!!).

سلام

برادر برداشت اشتباه نفرمایید! گفتم: "یاد سفر جنوب به خیر" برای اینکه این "برادر" و "خواهر" خطاب کردن من رو یاد اون سفر می ندازه!!
مثل اینکه ذهن شما مشوش شده نه اذهان عمومی!

راستی! این حرفایی که به ترکی فرمودید فحش که نبود؟!! اگه هم باشه ما که هیچی نفهمیدیم! :دی

"ری همون تهرانه" !! اگه بخواین این طور در نظر بگیرید همه نوار شمالی کشور یا حد اقل هر استانش رو باید یه شهر واحد در نظر بگیرید چون همه بزدیک هم هستن!! :))

التماس دعا
یا حق

س - ف یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام گلم
با کمی تاخیر اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک می گم.
امیدوارم همه مون بتونیم از این ماه قشنگ حداکثر بهره رو ببریم.
خیلی التماس دعا
یا علی

سلام بانوووو

خیلی خوش اومدید!
امتحانا به خیر!!

به همچنین!
انشاالله! خوب دعاییه والا!

حتما!‌ما هم محتاجیم به دعای شما

یا حق

سکینه یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام منم اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم و امیدوارم بتونیم از ماه قشنگ استفاده کامل رو ببریم

سلاااام عزیز دل
بالاخره از سایلنت بودن در اومدیااا! :دی
یه رد پایی!‌ اهمی اوهومی!

ممنون!
انشاالله!

دعا یادت نره!

یا حق

ع.ر.وطندوست دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

اعیاد شعبانیه رو با کلی تاخیر تبریک میگم!! میدونید که! در دسترس نبودیم! :دی

شعبان که همیشه پر برکت بوده همین میلاد 3 تا از امامان و حضرت ابالفضل که خودش کلی برکت داره!

دعامون کنید
یا علی

سلام

زیارت قبول!

تاخیر نداره که! هنوز هم عید در پیش داریم!!‌ اونم یه عید خیلــــــــــی مهم! خیلی مهم و زیبا!

بله! مخصوصا فکر کنم برای شما که در جوار امام رضا یه برکت ویژه داشته!

دعاگو هستیم!
یا حق

راضیه دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.om

سلام عزیزم!

اومدم دعوتت کنم که بیای وبم!
یک اپ غم انگیز دارم!

در انتظارتم

سلام عزیز دل

غم انگیز!!
اومدم عزیزم...

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد